komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weer geldt voor degenen die ik wel heb gezien
En ik kon echt niet
En lijkt me op zich wel leuk
Ik heb vast wel een keer tijd
iedereen behalve ik natuurlijkquote:
ik hoop ik vanaaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
wie gaat er batsen?
kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je eindelijk besloten om naar de hoeren te gaan????
wat fijn voor julliequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
en colt on this very moment denk ik
wil je morgen een uitgebreid verslag?quote:
jammer, ik heb een hele opwindende schrijfstijlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me er iets bij voorstellen
je hebt geeneens een autoquote:
Ligt eraan hé.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.quote:
stratumseind loopt er vol mee..quote:
Dus je vraagstelling klopt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.
En volgens mij wil hij heel graag. Dus 1+1=2
ik ga voor de big mac hoer en neem er zelf ook een!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je vraagstelling klopt niet.
Enne, hangt dat niet geheel af van je minimale eisen en budget?
Sowieso moet je niets, en als je graag wil duik je niet met de eerste de beste crackhoer in bed als je een fatsoenlijke kan betalen. Ergo, je vraag slaat nergens op en je hebt hoeren varierend van een Big Mac menu en een breezer voor een keer pijpen tot 20000 euro voor een nachtje.
Mja, er zijn ook wel dure...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.
En volgens mij wil hij heel graag. Dus 1+1=2
is alleen voor de meer vrouwelijke medemensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tsss... Maar kom dan op met je verhaaltje. Ben wel benieuwd naar die opwindende praatjes.
Daar moet je voor @ Stratumseind zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga voor de big mac hoer en neem er zelf ook een!
Gisteren en vanmorgen al gedaan. Nu wil ik rust.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
wtf???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je vraagstelling klopt niet.
Enne, hangt dat niet geheel af van je minimale eisen en budget?
Sowieso moet je niets, en als je graag wil duik je niet met de eerste de beste crackhoer in bed als je een fatsoenlijke kan betalen. Ergo, je vraag slaat nergens op en je hebt hoeren varierend van een Big Mac menu en een breezer voor een keer pijpen tot 20000 euro voor een nachtje.
let's gaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Antwerpen, paar tientjes zien er nog leuk uit ook.
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
wtf???
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik ben niet de gene die om de 3 minuten roept dat hij wil neuken.
Als je zo graag je kwakje kwijt wil dan neuk je ook de spleet van je matras bij wijze.
Dus dan neem je ook genoegen met een crackhoer twv een bigmac.
Als je zo selectief bent dat je een dure hoer van de designerclubhoerenhuiswinkel wilt dan kan dat ook. Maar dan moet je niet mauwen en gewoon gaan en dokken.
gelukkig niet, ik zou me zomaar eens sexueel geintimideerd kunnen gaan voelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
wtf???
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik ben niet de gene die om de 3 minuten roept dat hij wil neuken..
schijnbaar nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?
ik denk dat je je eisenpakket dan aanpast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?
Die luistert echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Z'n realdoll lijkt mij wel wat. Een perfect luisterend wijf.
leuke beestjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef ColtZ40 het volgende:![]()
Zit ik hier op de bank met die twee dogies langs mij. Laat bink en scheet en kijkt verbaast achterom, frits kijkt ook om en begint te grommen. Nu zijn ze aan het vechten in de tuin.
dat ook ja, met condoom is dat sowieso lastigerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan me zomaar voorstellen dat je ook graag iets zou willen voelen bij degene die je neukt
Dat maakt t al wat lastiger
ja, lui op de bank legge kan die pop ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Z'n realdoll lijkt mij wel wat. Een perfect luisterend wijf.
what else is new?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die luistert echt niet
Die doen gewoon niets, als je vraagt of ze een biertje wil pakken, blijft ze gewoon zitten..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ook ja, met condoom is dat sowieso lastiger
kweetniet, pak es koffie voor me?quote:
Ja, weer italie met broer en zijn kids.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
leuke beestjes
gingen jullie nog op verkansie?
Wat een mensen kennis heb jij.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, lui op de bank legge kan die pop ook
it is the age, I've seen it allquote:
verbouwenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja, weer italie met broer en zijn kids.
luchthaafswegquote:
er gaan maar 300 posts in een topic...hoe haal ik die 355 danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:52 schreef amaranta het volgende:
Wat ik bedoel is, is dat de betreffende persoon het heft in eigen handen moet nemen. En in plaats van elk topic 355 keer te zeggen/vragen wanneer er gebatst gaat worden. Zelf actie onderneemt.
En óf een hoer huurt óf naar de plaatselijke binnenstad gaat en een meid probeert te versieren.
Of een real doll besteld.
Met andere worden. Geen woorden maar daden.
zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van jou zal het iig niet zijn, daar ben ik zeker van
Je kan dat gemakkelijk drie keer in 1 post zeggen hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er gaan maar 300 posts in een topic...hoe haal ik die 355 dan
dan zeg je toch 3x neequote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan dat gemakkelijk drie keer in 1 post zeggen hoor
Dan heb je er al helemaal niets aan als ik ja zegquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef ArTiC het volgende:
hoeft ook niet....heb liever dat iemand anders ja zegt...maar daar heb ik ws net zoveel kans als bij jou
doe het mij maar even Pmmen en zeg rob dat ie mail heeft..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
Nou, we zijn terug. Alles is oke. Helemaal gezond. Voor niks zo vaak moeten poepen dus.
Sjors wilde zn geslacht niet zo heel graag laten zien maar uiteindelijk toch een blik mogen werpen.
Was wel grappig want precies op het moment dat zij het geslacht ging zoeken riep Eva kei hard AAP!
Dus eh we krijgen een aap.
Ik dacht aan het begin van de echo al iets te zien van het geslacht en de juffrouw bevestigde het op het einde. In december weten jullie of onze aap een meisje of een jongen is.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:59 schreef amaranta het volgende:
Nou, we zijn terug. Alles is oke. Helemaal gezond. Voor niks zo vaak moeten poepen dus.
Sjors wilde zn geslacht niet zo heel graag laten zien maar uiteindelijk toch een blik mogen werpen.
Was wel grappig want precies op het moment dat zij het geslacht ging zoeken riep Eva kei hard AAP!
Dus eh we krijgen een aap.
Ik dacht aan het begin van de echo al iets te zien van het geslacht en de juffrouw bevestigde het op het einde. In december weten jullie of onze aap een meisje of een jongen is.
ik hoop het ook, dan is ze er meteen klaar mee.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop het ook, dan is ze er meteen klaar mee.
misschien ga ik door tot ik 3 dochters en 3 zonen heb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
echt niet, daar gleuf ik niks vanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
[..]
misschien ga ik door tot ik 3 dochters en 3 zonen heb.
want met een jongen en een meisje is je gezinnetje af?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit de click kan maken dat die ontzettende wanhopigheid en depri trekjes uitschakelt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:
ooit leer ik wel eens niet te vallen op vrouwen die out of my league zijn...hoop ik tenminste
Ik wil 2 meisjes of 2 meisjes en 1 jongetjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want met een jongen en een meisje is je gezinnetje af?
Wat ouderwets gedacht zeg
das niet ouderwets meg, das gewoon alle smaken in huis hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
want met een jongen en een meisje is je gezinnetje af?
Wat ouderwets gedacht zeg
jij bent geen machoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil 2 meisjes of 2 meisjes en 1 jongetje![]()
.
Het schijnt overigens dat machomannen vaker meisjes produceren, dus dat gaat goed komen bij ons.
Nee, maar waarom denken dat mensen standaard alle 'smaken' in huis willen, ken er genoeg die zeggen: doe mij maar twee meisjes, of twee jongetjes en die niet van alebei eentje willenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
das niet ouderwets , das gewoon alle smaken in huis hebben.
Er is gewoon niet meer keus
2 meisjes en 1 wordt er dan heaumeau omdat ie altijd jurkjes aan moet van zn zussenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil 2 meisjes of 2 meisjes en 1 jongetje![]()
.
Het schijnt overigens dat machomannen vaker meisjes produceren, dus dat gaat goed komen bij ons.
ja tiep het dan ook nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, maar waarom denken dat mensen standaard alle 'smaken' in huis willen, ken er genoeg die zeggen: doe mij maar twee meisjes, of twee jongetjes en die niet van alebei eentje willen
Dit klinkt stom
Nee joh, wat dacht je van de vriendinnen van die zussen! Daar kan hij dan mooi van profiterenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
2 meisjes en 1 wordt er dan heaumeau omdat ie altijd jurkjes aan moet van zn zussen
Dan 'moet' hij wel de oudste zijn, meisjes vallen meestal op oudere jongensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee joh, wat dacht je van de vriendinnen van die zussen! Daar kan hij dan mooi van profiteren.
macho moet je van binnen zijn en van buiten uitstralenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt...
Maar de buitenkant is niet altijd alles hé.
en vooral niet proberen te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
macho moet je van binnen zijn en van buiten uitstralen
ga jij toch lekker van binnenuit macho zitten zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt...
Maar de buitenkant is niet altijd alles hé.
dat deed you toch ook niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee joh, wat dacht je van de vriendinnen van die zussen! Daar kan hij dan mooi van profiteren.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga jij toch lekker van binnenuit macho zitten zijn
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Na okee, ik ben niet macho, wel dominant.
Ja je kan wel dominant zijn... maar ben je dominanter dan SQ??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:55 schreef bleiblei het volgende:
was het Juup?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:53 schreef amaranta het volgende:
Ik zag net een lookalike van de schoonbroer van BB.
Bij het kruidvat. Alleen was deze meneer inmiddels 33 maanden zwanger.
Kon Fufr nog een puntje aan zuigen.
die buik
dan moet je af en toe over SQ heen plassen en in de housezimmer natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:55 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
hallo...de enige mensen die denken dat ik zo nog ben zitten hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ooit de click kan maken dat die ontzettende wanhopigheid en depri trekjes uitschakelt.
In mijn ogen zit daar het grootste probleem.
Een beetje vrouw waar je echt op valt is niet zo snel out of your league.
Het duurt nog even voor ik thuis ben, geniet nog even van je rustquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren en vanmorgen al gedaan. Nu wil ik rust.
make the MI go away nuquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het duurt nog even voor ik thuis ben, geniet nog even van je rust
omdat ik je nu met open voordeur richting bank zie springen (waar colt ligt te slapen) en je in de vlucht je kleren uittrektquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
migraine, hoofdpijn, bekkeninstabiliteit
Artic, niet om het een of het ander maar ik geloof dat de meesten hier dat beeld van je hebben. Dat beeld creeer je ook zelf door de manier waarop je post. Ookal zijn het grapjes. Het was zo vaak geen grapje dat het nu lastig te onderscheiden is. Verhaal van peter en de wolf en zo...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hallo...de enige mensen die denken dat ik zo nog ben zitten hier![]()
misschien ben ik ietsjes veranderd sinds een jaar geleden?
misschien heb ik niet voor niks therapieën gevolgd?
ja ik gedraag me hier (soms) als een puber die zijn pik achterna loopt...toevallig doe ik dat niet als ik serieus (wil) flirt(en) met iemand...resultaat:
ik heb regelmatig een date oid...
seks? had ik al 40x kunnen hebben ondertussen...maar ik wil alleen iemand waar ik echt op val...geen zin in scharrels, neukertjes of ONS.
toevallig val ik weer op iemand die mij ontzettend leuk, aardig en lief vind maar geen relatiemateriaal...jammer dus.
zou het best fijn vinden als jullie je goed bedoelde adviezen gewoon pas geven als je doorhebt dat ik iemand anders ben dan pakweg een jaar geleden.
[/serieus]
jij denkt dat Colt overdag van mij op de bank mag slapen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik je nu met open voordeur richting bank zie springen (waar colt ligt te slapen) en je in de vlucht je kleren uittrekt
ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is het nog niet over?
Dan kun je ook niet naar je moeder
ik weet het...maar dit is vaak gewoon een uitlaatklep voor me.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Artic, niet om het een of het ander maar ik geloof dat de meesten hier dat beeld van je hebben. Dat beeld creeer je ook zelf door de manier waarop je post. Ookal zijn het grapjes. Het was zo vaak geen grapje dat het nu lastig te onderscheiden is. Verhaal van peter en de wolf en zo...
Verander de manier waarop je post en wellicht zullen er meer mensen gaan denken dat je geen zielig hoopje ellende bent dat graag wil neuken.
ik denk dat ie dat gewoon doet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij denkt dat Colt overdag van mij op de bank mag slapen?
mental imagequote:
Ik geloof je, dat is vast 1.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet het...maar dit is vaak gewoon een uitlaatklep voor me.
ik snap dat ik zo een bepaald imago hier heb/krijg...maar kom ik daar ooit nog vanaf?
volgens mij niet meer
als je van een imago af wil kan dat makkelijk zat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik weet het...maar dit is vaak gewoon een uitlaatklep voor me.
ik snap dat ik zo een bepaald imago hier heb/krijg...maar kom ik daar ooit nog vanaf?
volgens mij niet meer
Kom een keer op een bbq of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
als je van een imago af wil kan dat makkelijk zat.
hier? hier is dat heel moeilijk eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
het is niet dat ik niet wilde he, het is dat ik niet kon in eerste instantie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kom een keer op een bbq of zo.
dan kun je laten zien wie je echt bent
Ik snap even niet wat mijn naam in deze post doet, wat bedoel je daarmeequote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier? hier is dat heel moeilijk eigenlijk...
jouw imago, of dat van SQ, of van FUFR, Juup, JB etc etc is al jaren hetzelfde hier...wat er ook veranderd is met jullie persoonlijk.
r8: botte klootzak
JB: seks
SQ: zuipen
etc
ik heb het al zo vaak geprobeerd inmiddels...een tijdje niet posten over vrouwen/relaties etc, een tijdje juist debiel doen over andere dingen of willekeurig (nou ja, vooral Feb) mensen 'aanvallen', een ander useraccount.
Het duurt heel lang hier....nu probeer ik dit maar weer eens.
En als dit niet lukt verzin ik wel weer wat anders.
Ja, maar daarna wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is niet dat ik niet wilde he, het is dat ik niet kon in eerste instantie.
en re8l is ook zorgvuldig een imago aan het bouwen met deze postsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:50 schreef r8ality het volgende:
Vossen verliezen hun streken enz. niet.
Oja, gister "ff" met Inu naar Aken gereden. Starbucks.
Niet slim als je niet weet of het uberhaupt iets gaat worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
en re8l is ook zorgvuldig een imago aan het bouwen met deze posts
wat wil je ons dan graag laten weten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef r8ality het volgende:
Het gaat uberhaupt niets worden, dus een imago hoef ik echt niet op te bouwen.
Niets. En volgende keer zal ik dan maar in de ik-vorm praten. Sorry hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat wil je ons dan graag laten weten?
Vind Inu het uberhaupt wel leuk dat je dit hier allemaal verteld?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uitloggen, nieuw profiel aanmaken en je opnieuw voorstellen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat gaat niet 'gemakkelijk'
dat is niet eens nodig, ik heb 100 kloonsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Uitloggen, nieuw profiel aanmaken en je opnieuw voorstellen.
Jawel, kost alleen tijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat gaat niet 'gemakkelijk'
Je wil iig. wel graag laten weten dat je bij der bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:59 schreef r8ality het volgende:
Het gaat uberhaupt niets worden, dus een imago hoef ik echt niet op te bouwen.
Dat het tijd kost, houdt dus ook in dat het niet 'gemakkelijk' gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jawel, kost alleen tijd.
Kwestie van geduld en jezelf zijn.
Dan krijg je een imago dat matched met hoe je bent.
En geduld betekent dus dat zoiets in een jaar vanzelf gaat.
Zo gaat dat op je werk bijv. ook.
Mensen hebben binnen een maand een beeld van je. En als dat een beeld is van een arrogant persoon met een grote smoel terwijl je dat niet zo bedoeld, kost het simpelweg, minimaal een jaar om zo een beeld weg te krijgen. Onder voorwaarde dat je dus wel je houding beetje aanpast zodat het matched met hoe je het bedoeld.
Believe what you want to believe..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je wil iig. wel graag laten weten dat je bij der bent.
En for the record, IK zit er niet mee hoor, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Maar goed... Ik snap het wel.
Je moet gewoon jezelf zijn. Wat is er makkelijker dan jezelf zijn?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat het tijd kost, houdt dus ook in dat het niet 'gemakkelijk' gaat.
Als het echt gemakkelijk ging, duurde het niet zo lang.
Je moet nl wel volhouden om er onderuit te komen dan. en posten (hier dus) op de manier zoals je wil dat anderen je zien, zoals je bent.
Maar als je vervolgens een keer iets roept dat het oude beeld bevestigt, houden mensen liever daar aan vast.
Das niet erg, maar het is wel zo.
Ik zeg niet dat ik een probleem heb, ik zeg alleen dat het lastiger is dan jij het doet voorkomenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn. Wat is er makkelijker dan jezelf zijn?
Imago is gebaseerd op hoe je je gedraagt en bent. Als je daar niet mee kan leven heb je een serieus probleem en moet je eerst aan jezelf werken.
Dropshotje erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:42 schreef FUFR het volgende:
goed topic, ik zoek de popcorn
Zeg ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef FUFR het volgende:
life can be simple, gewoon onlijn hetzelfde zijn als offline.
nix masker, nix anders overkomen, nix probleem.
Poll: Wordt het een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:13 schreef amaranta het volgende:
zet er maar een pol op, inclusief datum en naam
Zou niet goed zijn als het op is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg ik.
En vooral dan niet janken als je een "imago" hebt.
Al kan ik me voorstellen dat voor sommigen de realiteit best pijn doet.
Heb je ook nog bier Coltz?![]()
Ik geloof niet dat ik heel anders benquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:43 schreef FUFR het volgende:
life can be simple, gewoon onlijn hetzelfde zijn als offline.
nix masker, nix anders overkomen, nix probleem.
en wie jankt er?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg ik.
En vooral dan niet janken als je een "imago" hebt.
Al kan ik me voorstellen dat voor sommigen de realiteit best pijn doet.
Heb je ook nog bier Coltz?![]()
Jij weet het zoals gewoonlijk weer tactisch te brengenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:30 schreef bleiblei het volgende:
wat amaranta zegt. je gedraagt je in dit topic nog steeds ondanks je dates met vrouwen en de psych als een jammerend instabiel psychisch wrak met gebrek aan sex.
ik ga voor veilig en koos aapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Poll: Wordt het een jongen of een meisje?Jongen Meisje Aap
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Shitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hier? hier is dat heel moeilijk eigenlijk...
jouw imago, of dat van SQ, of van FUFR, Juup, JB etc etc is al jaren hetzelfde hier...wat er ook veranderd is met jullie persoonlijk.
r8: botte klootzak
JB: seks
SQ: zuipen
etc
ik heb het al zo vaak geprobeerd inmiddels...een tijdje niet posten over vrouwen/relaties etc, een tijdje juist debiel doen over andere dingen of willekeurig (nou ja, vooral Feb) mensen 'aanvallen', een ander useraccount.
Het duurt heel lang hier....nu probeer ik dit maar weer eens.
En als dit niet lukt verzin ik wel weer wat anders.
vrouwens en hun onzekerhedenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik heel anders bendus ni probleem
[..]
en wie jankt er?
(voel me aangevallen, das ook zoiets waar ik irl last van heb, ook als het volledig onterecht is)
ik bedoel dus te zeggen: het kan overkomen alsof ik erover klaag, maar dat is dus niet zo.
Lomp zou ik je niet noemen Juup.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Shit
Ik maar denken dat mijn imago van "lompe boer met domme uitspraken en mierenneuker" verandert was in "komische autist die niet spoort"
ho ho, vrouwsmensen horen zo te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het !
Maar goed, ook dat gaat al stukken beter
een beetje wel hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
ho ho, vrouwsmensen horen zo te zijn.
je hoeft geen vent met een foefje te worden.
tja, als je iemand een lul vindt kun je dat imo ook beter gewoon zeggen. BB geeft zijn mening, laat dat nu net het nut van een forum zijn..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij weet het zoals gewoonlijk weer tactisch te brengen
Genetisch defect wat ze er gelijk uit mogen halen imhoquote:
zucht, nee..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef febster het volgende:
[..]
Genetisch defect wat ze er gelijk uit mogen halen imho.
me tooquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:07 schreef DuchessX het volgende:
Ik kan niet meestemmen![]()
Maar ik denk een jongetje in de 2e week van december
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, als je iemand een lul vindt kun je dat imo ook beter gewoon zeggen. BB geeft zijn mening, laat dat nu net het nut van een forum zijn..
tact is voor vrouwen en politiek en is niets anders dan een ander woord voor niet straight je mening zeggen
ik denk de 16de is dat derde week?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:52 schreef Juup© het volgende:
Poll: Wanneer bevalt amaranta?Eerste week van december Tweede week van december Derde week van december Laatste week van december Niet, het is een hoax
Tussenstand:
[ afbeelding ]
verwar eerlijk svp niet met lulligquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms loont het gewoon om iets op een minder lullige manier te zeggen
dit was lullig.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
verwar eerlijk svp niet met lullig
dat zou eh.. lullig zijn
Eensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, als je iemand een lul vindt kun je dat imo ook beter gewoon zeggen. BB geeft zijn mening, laat dat nu net het nut van een forum zijn..
tact is voor vrouwen en politiek en is niets anders dan een ander woord voor niet straight je mening zeggen
Slijmbalquote:
quote:slijmbal de (m.), slijmjurk de (informeel)
toady
bootlicker, lickspittle, slimeball
(slang) creep, sweet-talker
ach lick my ballsquote:
Of jij klikt even op de link onderaan mijn berichtenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik denk meisje, maar zei al, weet niet wanneer uitgerekend, jij ook niet trouwens Duchess
Dat doe ik nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of jij klikt even op de link onderaan mijn berichten
Waarom lullig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit was lullig.
Vast ook errlijk hoor, maar dat kun je ook zijn op een minder lullige manier
deed jaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom lullig?
Hij is toch veranderd? Dan hoeft hij er toch niets van aan te trekken?
Verder doe ik niet aan erom heen lullen want dat wordt toch altijd verkeerd begrepen. In dit geval kan je beter gewoon de minst subtiele manier bwam op tafel gooien.
Enne, janken? Jij? Okee, janken is wat extreem, maar hoevaak heb je wel niet "gemopperd" dat je zo een vervelend imago had? Dat je hier op Fok! weliswaar wat sexbelust deed maar dat dat irl helemaaal niet zo was? En das nu precies wat ik hier beweer. Imago doe je helemaal zelf, en als je gewoon doet als jezelf online, hoop ik dat je geen problemen hebt met je imago.
Volgens mij heb jij iets fout gedaan bij de baby-tickerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat weet ik toch heul nie...
ken ok goed de 4de wek zijn
dan denk ik dat je tweede dochter de 18e geboren wordtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
stom, als je goed in de url kijkt dan zie je dat de datum wel klopt
dus zal wel een fout bij de site site
nee, jij bevalt gewoon over 5 daags omdat je het met de spaanse slag hebt berekendquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:13 schreef amaranta het volgende:
stom, als je goed in de url kijkt dan zie je dat de datum wel klopt
dus zal wel een fout bij de site site
jij kleine heks die je bent, jij laat me gewoon overtijd lopenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan denk ik dat je tweede dochter de 18e geboren wordt
dan baar ik een dood kind, lijkt me niet leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, jij bevalt gewoon over 5 daags omdat je het met de spaanse slag hebt berekend
er is niets ondertekend, wies r nu 24-12 jarig?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij kleine heks die je bent, jij laat me gewoon overtijd lopen
Ik zal even de uitzonderingen hier noteren.
5 december - sint
6 december - de dag na sint
14 december - verjaardag wijlen broer
24 december - verjaardag ondergetekende
25 december - kerst
26 december - kerst
31 december - oudjaar
1 januari - nieuwjaar
alles daartussen is oke
eh, nee. excuusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan baar ik een dood kind, lijkt me niet leuk
dat deed je zelf toch ook!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
jij kleine heks die je bent, jij laat me gewoon overtijd lopen
Ik zal even de uitzonderingen hier noteren.
5 december - sint
6 december - de dag na sint
14 december - verjaardag wijlen broer
24 december - verjaardag ondergetekende
25 december - kerst
26 december - kerst
31 december - oudjaar
1 januari - nieuwjaar
alles daartussen is oke
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:20 schreef FUFR het volgende:
sowieso, op 24-12 jarig zijn.. eenieders kerstavond naar de gallemiezen
neuh, vier het nooit die dagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:20 schreef FUFR het volgende:
sowieso, op 24-12 jarig zijn.. eenieders kerstavond naar de gallemiezen
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en volgens mij is jarig zijn met oud en nieuw niet zo erg
Ja, of je gaat met zn allen het nieuwe jaar en het einde vanje verjaardag inluidenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Op 1 1 is iedereen gaar.
Op 31 12 komt niemand want iedereen heeft wel wat te doen met oudjaar
en je krijgt toch maar 1x de zoentjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Op 1 1 is iedereen gaar.
Op 31 12 komt niemand want iedereen heeft wel wat te doen met oudjaar
Nee. Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, of je gaat met zn allen het nieuwe jaar en het einde vanje verjaardag inluiden
Wat is dat nou weer voor een opmerking?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt dat niet in de grote mensen wereld.
Ik zou als familie zijnde geen zin hebben om ieder oud en nieuw bij de zelfde mensen te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking?
Dat kan wel zo werken, ik ken nl iemand die dan jarig is en zijn hele familie viert zijn verjaardag EN oud en nieuw bij hem. Vrienden zijn er ook te vinden en gaan daarna nog stappen.
Het kan wel, ligt ook aan jezelf.
Dat kan, je hebt ook mensen die dat wel erg leuk vinden (wij waren ook altijd samen met mn moeder enzo, was gewoon leuk, jaaaaaaaarenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou als familie zijnde geen zin hebben om ieder oud en nieuw bij de zelfde mensen te zijn.
eensch, ik zou zelfs niet weten waar we het dit jaar doen. ik ken mensen die het al hullemaal geplanned hebben voor kerst en nieuw..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zou als familie zijnde geen zin hebben om ieder oud en nieuw bij de zelfde mensen te zijn.
zeker geen kinderen of oudergevoelens?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking?
Dat kan wel zo werken, ik ken nl iemand die dan jarig is en zijn hele familie viert zijn verjaardag EN oud en nieuw bij hem. Vrienden zijn er ook te vinden en gaan daarna nog stappen.
Het kan wel, ligt ook aan jezelf.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kom al 8 jaar op mijn verjaardag op de verjaardag van mijn neefje... Op een keer gooi ik mijn kont in de krib.
Maar nu niet meer he..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat kan, je hebt ook mensen die dat wel erg leuk vinden (wij waren ook altijd samen met mn moeder enzo, was gewoon leuk, jaaaaaaaaren)
uhh, jawelquote:
Denk t niet nee, maar dat is dan ook het derde jaar van mn leven ofzo dat ik niet bij/met mn moeder samen benquote:
kwinnie, ieder zn meug, maar als ik het toch al moet vieren blijf ik liever de hele avond bij mn kind.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uhh, jawel
Ik volg werkelijk waar niet waarom het niet zou kunnen, maar goed
(zij hebben een dochtertje van 3 en zijn zus heeft twee zoons van 7 en 9 (ofzoiets) en die blijven daar ook slapen, de ouders van die jongens gingen daarna nog op stap geloof ik)
Die kinderen liggen in bed als zij weg gaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwinnie, ieder zn meug, maar als ik het toch al moet vieren blijf ik liever de hele avond bij mn kind.
stappen kan altijd imo
Mijn familie woond door heel het land, om dan mijn verjaardag een dag later te vieren en de familie weer over laten komen ook zoiets.....quote:
Laat je neefje een keer bij jullie verjaardag vierenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn familie woond door heel het land, om dan mijn verjaardag een dag later te vieren en de familie weer over laten komen ook zoiets.....
ja dat gaat niet goed komenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mijn familie woond door heel het land, om dan mijn verjaardag een dag later te vieren en de familie weer over laten komen ook zoiets.....
Maar goed, das voor mij makkelijk praten, kleine jongetjes komen hier sowieso graag in mijn eigenste lego Neverland.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laat je neefje een keer bij jullie verjaardag vieren.
Enne... woonT![]()
ja en we weten allemaal hoe dat afliepquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar goed, das voor mij makkelijk praten, kleine jongetjes komen hier sowieso graag in mijn eigenste lego Neverland.
Heb ik al meerdere keren voorgesteld. Eerst was er die heks van een ex van mijn broer en tegen mijn broer praten is net zo nuttig als praten tegen een muur.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Laat je neefje een keer bij jullie verjaardag vieren.
Enne... woonT![]()
wil je ruilen? de mijne is een halve tokkie met een grote bek en een klein hartje van binnen en een grote op zn borst getatootquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere keren voorgesteld. Eerst was er die heks van een ex van mijn broer en tegen mijn broer praten is net zo nuttig als praten tegen een muur.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben trouwens niet zo van de families. Doe liever mijn eigen ding.
Zou je met hem op vakantie willen gaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
wil je ruilen? de mijne is een halve tokkie met een grote bek en een klein hartje van binnen en een grote op zn borst getatoot
Dat kan, ik zie dingen niet vaak als een verplichting, meestal vind ik het gewoon wel leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
kuch... staat volgend jaar 2 hutten van me af op de camping maar we hoeven Lkaar niet dagelijks te entertainen, ik ga m ook de hele volgende week zien op de campingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zou je met hem op vakantie willen gaan?
mee naar italie bv?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zou je met hem op vakantie willen gaan?
Dan wil ik wel ruilen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
kuch... staat volgend jaar 2 hutten van me af op de camping maar we hoeven Lkaar niet dagelijks te entertainen, ik ga m ook de hele volgende week zien op de camping
nou..eh... das toch 1 ds legoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:04 schreef bleiblei het volgende:
Whoa.
We krijgen al 6,10 per maand rente over ons spaardeel van de hypotheek.
gast, dat wil je echt niet. of je moet van branie e.d houdenquote:
serieus, ik wurg 1rst zn wijf bij freiburg en hem gooi ik van een brug na een paar dagen in hetzelfde huisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is bij ons ook een test.Het zal wel goed gaan met mn broer maar die twee apen..
mijn antwoord heb je al, alleen in de super, verder 0 contact en dat hou ik zo, ook na vele verzoeken tot op de koffie komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef bleiblei het volgende:
Families zijn vaag.
Sowieso, ziet hier iemand nog op regelmatige basis zijn/haar neven en nichten?
Volgens mij is dat echt iets dat je tot je 18de opgedrongen krijgt, en dat je ze vervolgens nog max 1 keer per jaar ziet.
* google opstartquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
gast, dat wil je echt niet. of je moet van branie e.d houden
google? je kunt gewoon zn nummer hebben hoor.quote:
Dat wijf van hem is gelukkig niet meer van toepassing.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
serieus, ik wurg 1rst zn wijf bij freiburg en hem gooi ik van een brug na een paar dagen in hetzelfde huis
ik kan ook heel goed met jouw zus opschieten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef bleiblei het volgende:
Oh, dan ben ik wel blij dat we bij ons "thuis" (broers & zussen) goed met elkaar op kunnen schieten.
Al zou ik der ook niet mee op vakantie hoeven hoor.
Welke?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan ook heel goed met jouw zus opschieten.
ik zweer het je
nog nooit van branie gehoordquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
google? je kunt gewoon zn nummer hebben hoor.
wel waarquote:
opschepperig gedrag, haantjes gedrag, enzovoort.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er weg van
Hoef ik ook niet mee te praten over familie enzo
Nuenen?quote:
google werkt hier ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
opschepperig gedrag, haantjes gedrag, enzovoort.
Wanneer ben je jarig?
ik weet een kado voor je
he jammer, moet je nog een jaar wachten op je woordenboekquote:
Ik heb geen tokkies in de familie, ik misschien maar dan praten ze achter je rug om he.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
he jammer, moet je nog een jaar wachten op je woordenboek
mijn broer staat als "tokkie" in mijn telefoonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb geen tokkies in de familie, ik misschien maar dan praten ze achter je rug om he.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn broer staat als "tokkie" in mijn telefoon
hij heeft wel gelijk, maar als je iemand 2x per jaar ziet moet ie zn kop idd houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef febster het volgende:
Familie pfff.
Was zondag voor de BBQ op de verjaardag van mijn opa. Zit je naast een oom begint hij je af te zeiken dat je nog steeds studeert. 'Vroeger ging je na de MTS op je 18e gelijk werken' en 'Moet je niet eens aan de vrouw, vrijgezel zijn is ook zo eenzaam'. Ik zie die kerel 2x per jaar max en spreek hem de afgelopen tig jaar nauwelijks, waar bemoeit hij zich mee.
Als mijn opa en oma dood zijn hoef ik van de 2 zussen en 2 broers van mijn moeder nog maar 1 zus te zien, de rest kan ongezien de tyfus krijgen imho.
Ja, ga eens werken man.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef febster het volgende:
Familie pfff.
Was zondag voor de BBQ op de verjaardag van mijn opa. Zit je naast een oom begint hij je af te zeiken dat je nog steeds studeert. 'Vroeger ging je na de MTS op je 18e gelijk werken' en 'Moet je niet eens aan de vrouw, vrijgezel zijn is ook zo eenzaam'. Ik zie die kerel 2x per jaar max en spreek hem de afgelopen tig jaar nauwelijks, waar bemoeit hij zich mee.
Als mijn opa en oma dood zijn hoef ik van de 2 zussen en 2 broers van mijn moeder nog maar 1 zus te zien, de rest kan ongezien de tyfus krijgen imho.
jij...jij studententiep!quote:
Als kind was ik al vrij gevochtenquote:
ze slaapt al dus er is nix gebeurdquote:
allemaal spaanse chansons die ze vertaald hebben naar het Tokkischquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
En jij hebt niet zoiets tegen hem gezegd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:21 schreef febster het volgende:
Familie pfff.
Ja maar, die doet iets met enge beestenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oooh, die.
Dies weer vrijgezel. Pak je kans.
We zijn ook heel goed in de zogenaamde lieve vrede bewarenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij hebt niet zoiets tegen hem gezegd?
Misschien dat ik daarom maar zo weinig familie ziequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef febster het volgende:
[..]
We zijn ook heel goed in de zogenaamde lieve vrede bewaren.. Daarnaast zijn mijn ouders op vakantie en ik heb geen zin in 'gezeik', ik ben daar toch nooit dus ja, laat maar praten
.
In jouw geval doe lekker waar jij zin in hebt, je leeft maar een keerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:22 schreef febster het volgende:
[..]
We zijn ook heel goed in de zogenaamde lieve vrede bewaren.. Daarnaast zijn mijn ouders op vakantie en ik heb geen zin in 'gezeik', ik ben daar toch nooit dus ja, laat maar praten
.
Dat doe ik ook welquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
In jouw geval doe lekker waar jij zin in hebt, je leeft maar een keer
Ach ik heb geen echt hekel aan de meeste van mijn familie, maar ik heb er gewoon niets mee. Ze wonen nagenoeg allemaal minimaal 200 km verderop en ik heb geen zin om daar heen te rijden. Buiten dat heb ik sowieso niets met sociale praatjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:41 schreef febster het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel
En de kritiek is natuurlijk (ten dele) wel waar, (zoals Fufr zegt) maar waarom zou je dat zeggen als je 20 jaar ouder bent tegen een neef (ik dus) die je nooit spreekt. Daarnaast, als hij even doorgevraagd had, had hij meegekregen dat het erg goed met me gaat en ik er niet mee zit dat ik 25 ben en 2e jaars HBO-student
.
Vind het alleen raar dat het bij zovelen misloopt in de familie
Danny zie ik natuurlijk nog vaak zat, evenals zijn zus. Voor de rest heb ik ook niets in common met de rest van neven/nichten hier in de buurt. En ik vind het heel jammer vind dat ik drie van de oudste neven aan mijn vaders kant nooit zie omdat ze ergens in Deventer wonen, die zijn echt tof. Evenals 2 neven aan mijn moeders kant.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:05 schreef bleiblei het volgende:
Families zijn vaag.
Sowieso, ziet hier iemand nog op regelmatige basis zijn/haar neven en nichten?
Volgens mij is dat echt iets dat je tot je 18de opgedrongen krijgt, en dat je ze vervolgens nog max 1 keer per jaar ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |