komt goed!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weer geldt voor degenen die ik wel heb gezien
En ik kon echt niet
En lijkt me op zich wel leuk
Ik heb vast wel een keer tijd
iedereen behalve ik natuurlijkquote:
ik hoop ik vanaaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
wie gaat er batsen?
kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb je eindelijk besloten om naar de hoeren te gaan????
wat fijn voor julliequote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
en colt on this very moment denk ik
wil je morgen een uitgebreid verslag?quote:
jammer, ik heb een hele opwindende schrijfstijlquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan me er iets bij voorstellen
je hebt geeneens een autoquote:
Ligt eraan hé.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef amaranta het volgende:
Wat kost dat nou? Een keer seksen bij de hoeren? Kan nooit zo duur zijn.
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.quote:
stratumseind loopt er vol mee..quote:
Dus je vraagstelling klopt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.
En volgens mij wil hij heel graag. Dus 1+1=2
ik ga voor de big mac hoer en neem er zelf ook een!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je vraagstelling klopt niet.
Enne, hangt dat niet geheel af van je minimale eisen en budget?
Sowieso moet je niets, en als je graag wil duik je niet met de eerste de beste crackhoer in bed als je een fatsoenlijke kan betalen. Ergo, je vraag slaat nergens op en je hebt hoeren varierend van een Big Mac menu en een breezer voor een keer pijpen tot 20000 euro voor een nachtje.
Mja, er zijn ook wel dure...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Omdat er ook goedkope hoeren zijn. En als je moet dan moet en dan neem je genoegen met een goedkope hoer.
En volgens mij wil hij heel graag. Dus 1+1=2
is alleen voor de meer vrouwelijke medemensquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tsss... Maar kom dan op met je verhaaltje. Ben wel benieuwd naar die opwindende praatjes.
Daar moet je voor @ Stratumseind zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ga voor de big mac hoer en neem er zelf ook een!
Gisteren en vanmorgen al gedaan. Nu wil ik rust.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop ik vanaaf.
en colt on this very moment denk ik
wtf???quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus je vraagstelling klopt niet.
Enne, hangt dat niet geheel af van je minimale eisen en budget?
Sowieso moet je niets, en als je graag wil duik je niet met de eerste de beste crackhoer in bed als je een fatsoenlijke kan betalen. Ergo, je vraag slaat nergens op en je hebt hoeren varierend van een Big Mac menu en een breezer voor een keer pijpen tot 20000 euro voor een nachtje.
let's gaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Antwerpen, paar tientjes zien er nog leuk uit ook.
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
wtf???
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik ben niet de gene die om de 3 minuten roept dat hij wil neuken.
Als je zo graag je kwakje kwijt wil dan neuk je ook de spleet van je matras bij wijze.
Dus dan neem je ook genoegen met een crackhoer twv een bigmac.
Als je zo selectief bent dat je een dure hoer van de designerclubhoerenhuiswinkel wilt dan kan dat ook. Maar dan moet je niet mauwen en gewoon gaan en dokken.
gelukkig niet, ik zou me zomaar eens sexueel geintimideerd kunnen gaan voelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
wtf???
Volgens mij begrijp je me niet helemaal.
Ik ben niet de gene die om de 3 minuten roept dat hij wil neuken..
schijnbaar nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?
ik denk dat je je eisenpakket dan aanpast.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehm, dus als je heeeeeel erg geil bent, heb je geen eisen meer?
Die luistert echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Z'n realdoll lijkt mij wel wat. Een perfect luisterend wijf.
leuke beestjesquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:50 schreef ColtZ40 het volgende:![]()
Zit ik hier op de bank met die twee dogies langs mij. Laat bink en scheet en kijkt verbaast achterom, frits kijkt ook om en begint te grommen. Nu zijn ze aan het vechten in de tuin.
dat ook ja, met condoom is dat sowieso lastigerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan me zomaar voorstellen dat je ook graag iets zou willen voelen bij degene die je neukt
Dat maakt t al wat lastiger
ja, lui op de bank legge kan die pop ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:
Z'n realdoll lijkt mij wel wat. Een perfect luisterend wijf.
what else is new?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die luistert echt niet
Die doen gewoon niets, als je vraagt of ze een biertje wil pakken, blijft ze gewoon zitten..
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat ook ja, met condoom is dat sowieso lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |