Het waren allemaal tricky picksquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag ik vragen waarom een zwaar uit-vorm zijnde Reynolds gekozen is?
geen zin om me te verdiepen, dacht dat de mensen voor me wel wat wisten van tennisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Alsof er ook maar één logische pick bij zatquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Als zondag de finale is, zaterdag de halve en vrijdag de kwart, dan kan het kloppen dat ze de 2e ronde over 2 dagen uitsmeren en dus vandaag 4 partijen en morgen ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:24 schreef jojomen4 het volgende:
WEDNESDAY, JULY 29, 2009
STRAUS STADIUM start 12:00 noon
J Isner (USA) vs M Baghdatis (CYP)
Not Before 3:00 PM
E Gulbis (LAT) vs R Ginepri (USA) or [8] M Safin (RUS)
Not Before 7:00 PM
[1] T Haas (GER) vs [WC] J Levine (USA)
GRANDSTAND start 1:00 pm
[Q] C Ball (AUS) vs [3] D Tursunov (RUS)
Dit lijken me wat weinig wedstrijden maar komt wel van de website van het toernooi. Misschien dat iemand later ff kan checken of het klopt.
Is dat ergens terug te vinden, want ik kan het zo snel niet vinden...quote:
OPquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te vinden, want ik kan het zo snel niet vinden...
Maar volgens mij heb ik nog maar 115 punten te verdedigen de rest van het jaar.
Link in de OP.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te vinden, want ik kan het zo snel niet vinden...
Maar volgens mij heb ik nog maar 115 punten te verdedigen de rest van het jaar.
Goeiemorgen... Toch iets te snel de pagina gescand dus.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:14 schreef APK het volgende:
[..]
Link in de OP.
http://www.krenn.nl/rick/XL%20-%20Stand%202008.htm
Scherp, XL. Je zit niet voor niets nog in het toernooi natuurlijk.quote:
Colplay heeft al een pick staan trouwens:quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Scherp, XL. Je zit niet voor niets nog in het toernooi natuurlijk.
Wat wil je doen met de beste twaalf toernooien?
quote:
daar had ik toen eens iets heel handigs voor bedacht wat ik nog een keer moest maken.....quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Scherp, XL. Je zit niet voor niets nog in het toernooi natuurlijk.
Wat wil je doen met de beste twaalf toernooien?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:05 schreef Colplay het volgende:
Tursunov geeft op, dus er vallen er weer een stel af...
Ik zie wat anders hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
De Baghdatis-kiezers mogen nog even verder bidden. Hij redt zojuist 5MP in de tie-break en mag aan de derde set beginnen.
Nog maar eentje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
, nog 3 over en dag 3 is net begonnen
.
En Querrey heeft hij al gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
De bovenste en onderste van die OOP zijn inmiddels gestart.
Op Vector jaquote:
Over een week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:54 schreef Cavalier1 het volgende:
Wanneer begint het volgende toernooi?
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft iedereen een PM gehad? Gaarne alleen reageren als dit niet het geval is, anders raakt dit topic zo snel vol
Nee, maar ik heb 'em ook niet nodig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heeft iedereen een PM gehad? Gaarne alleen reageren als dit niet het geval is, anders raakt dit topic zo snel vol
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe maar niet, want uit die wedstrijden kiezen we niet
Het is vandaag zondagquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef Sporttv het volgende:
[..]
vandaag beginnen we toch met het toernooi ?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is vandaag zondag![]()
We beginnen maandags
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:12 schreef Szura het volgende:
Normaal gesproken zou ik altijd voor Wawrinka zijn gegaan maar die heeft het niet te pakken de laatste tijd.
Dag 1: Chardy
Die Lu die tegen Fed speelde op Wimbledon. Dezelfde ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:41 schreef danusz1986 het volgende:
Is dat de Lu die het Del Potro knap lastig heeft gemaakt in Washington!
[..]
Goed opgelost zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 07:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dag 1 : Polansky
En als hij doorkomt dinsdag de
hoogstgeplaatste speler.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:48 schreef APK het volgende:
Eerste match begint 17.00u.
Scheelt weer een pagina aan vragen.
Ik word hier helemaal kapot geairconditioned, als ik 1 x hard nies rennen al die mondkapjes wegquote:
Uh Zverev heeft toch echt verloren van Mayerquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Nou tot het volgende toernooi maar weer
Als Wimmers hem kiest, dan is het een safe bet te noemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk gooit dat snotjong nu geen roet in het net.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Afgaan op anderen Wimmers is niet zo'n topstrategie, vaak.
Toen ik postte nog niet. Toen lag de partij stil vanwege regen en omdat ik in Bangkok zit heb ik een extra onhandig tijdverschil naar Montrealquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 06:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Uh Zverev heeft toch echt verloren van Mayer
Het is hier trouwens wel gewoon op kabeltv beschikbaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:07 schreef XL het volgende:
[..]
Toen ik postte nog niet. Toen lag de partij stil vanwege regen en omdat ik in Bangkok zit heb ik een extra onhandig tijdverschil naar Montreal
Ik was er vooraf al niet helemaal gerust op. Dat ventje heeft best wel een enorme service voor z'n leeftijd. Maar het is gelukt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:03 schreef Szura het volgende:
Stelletje lucky bastards met jullie Gonzalez
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema woensdag 12/08:
Rainer SCHUETTLER (GER) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
Leonardo MAYER (ARG) vs. Fernando VERDASCO (ESP)
Mikhail YOUZHNY (RUS) vs. John ISNER (USA)
Juan Carlos FERRERO (ESP) vs. Gael MONFILS (FRA)
Juan Martin DEL POTRO (ARG) vs. Jan HERNYCH (CZE) or Julien BENNETEAU (FRA)
Tommy ROBREDO (ESP) vs. Philipp PETZSCHNER (GER)
Victor HANESCU (ROU) vs. Philipp KOHLSCHREIBER (GER)
Andy RODDICK (USA) vs. Igor ANDREEV (RUS)
Gilles SIMON (FRA) vs. Alejandro FALLA (COL)
Stanislas WAWRINKA (SUI) vs. Andrey GOLUBEV (KAZ)
Viktor TROICKI (SRB) or David FERRER (ESP) vs. Rafael NADAL (ESP)
Fernando GONZALEZ (CHI) vs. Tommy HAAS (GER) or Ivo KARLOVIC (CRO)
Ik weet niet of ie gezopen heeft maar hier voorspelt ie dat Nadal wint en in het andere topic dat Ferrer wintquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je je uitschakeling aan het compenseren danusz?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie gezopen heeft maar hier voorspelt ie dat Nadal wint en in het andere topic dat Ferrer wint![]()
Hij is altijd op vakantie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef danusz1986 het volgende:
Denk dat ie op vakantie is ofso!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is altijd op vakantie.
En Boez, dit was echt een toernooi voor jou geweest.
Door trouwens.![]()
Dag 3: Roddickquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Nalby weer eens zonder pick ten onder gaat.
Het begint erop te lijken dat het toch niks had uitgemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef danusz1986 het volgende:
Robredo kan het lastig gaan krijgen!
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema donderdag 13/08:
Mikhail YOUZHNY (RUS) vs. Novak DJOKOVIC (SRB)
Juan Martin DEL POTRO (ARG) vs. Victor HANESCU (ROU)
Andy RODDICK (USA) vs. Fernando VERDASCO (ESP)
Andy MURRAY (GBR) vs. Juan Carlos FERRERO (ESP)
Philipp PETZSCHNER (GER) vs. Rafael NADAL (ESP)
Fernando GONZALEZ (CHI) vs. Nikolay DAVYDENKO (RUS)
Roger FEDERER (SUI) vs. Stanislas WAWRINKA (SUI)
Gilles SIMON (FRA) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Danusz; Wat boeit het ons wat jij voorspelt? Ik weet niet of die discussie al voorbij is gekomen, maar ik vind dit
bijster irritant.
Bovendien zal de opinie van iemand die niet echt als tenniskenner te boek staat me eerlijk gezegd de
reet roesten
Voorspellen van de wedstrijden hoort volgens mij ook niet echt thuis in dit topic dus misschien kan danusz dat in het atp topic gaan doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Danusz; Wat boeit het ons wat jij voorspelt? Ik weet niet of die discussie al voorbij is gekomen, maar ik vind dit
bijster irritant.
Bovendien zal de opinie van iemand die niet echt als tenniskenner te boek staat me eerlijk gezegd de
reet roesten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef danusz1986 het volgende:
(bla) . Is een vrij land. Is niet mijn probleem. En dat je zegt dat k geen tenniskenner ben slaat ook nergens op, want jij ent mij geneens dus kan je er geneens over oordelen. (bla)
Voortaan in een wat betere taal praten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 5: MurrayBen je het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ik ging in ieder geval niet op safe, in die zin dat ik Murray hier van Federer zag winnen en Federer van de rest de meest zekere was voor mij. Ik had dan Murray tot de finale bewaard, met vandaag Roddick.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Szura het volgende:
Denk je op safe te gaan verliest die maffe Zwitser ook nog
Had ook gekund inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ging in ieder geval niet op safe, in die zin dat ik Murray hier van Federer zag winnen en Federer van de rest de meest zekere was voor mij. Ik had dan Murray tot de finale bewaard, met vandaag Roddick.
My first tournament winquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse gedaan Nalby, wie had dat ooit gedacht dat je eens een toernooi zou winnen.
Nu kunnen we gelijk weer door.
De puntentelling laat ik aan Bruce of Intel over, niet mijn ding.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je wint hem pas als je hem uitspeelt. Nu heb je het alleen het beste gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het toch doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:48 schreef Szura het volgende:
Poe best een lastige.
Nog ff over nadenken, ik neig naar Simon maar die staat op de blacklist
De_boswachter stopt.quote:
Arguello is gewoon een echte gravelbijter. Heeft het altijd lastig op hard court.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:14 schreef danusz1986 het volgende:
Is er iets wat k niet weet over de Becker - Arguello match op dat er zoveel Beckers keuzes zijn!
Valt trouwens ook wel mee k tel er nu 7!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |