Hij is altijd op vakantie.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:18 schreef danusz1986 het volgende:
Denk dat ie op vakantie is ofso!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is altijd op vakantie.
En Boez, dit was echt een toernooi voor jou geweest.
Door trouwens.![]()
Dag 3: Roddickquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Nalby weer eens zonder pick ten onder gaat.
Het begint erop te lijken dat het toch niks had uitgemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef danusz1986 het volgende:
Robredo kan het lastig gaan krijgen!
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema donderdag 13/08:
Mikhail YOUZHNY (RUS) vs. Novak DJOKOVIC (SRB)
Juan Martin DEL POTRO (ARG) vs. Victor HANESCU (ROU)
Andy RODDICK (USA) vs. Fernando VERDASCO (ESP)
Andy MURRAY (GBR) vs. Juan Carlos FERRERO (ESP)
Philipp PETZSCHNER (GER) vs. Rafael NADAL (ESP)
Fernando GONZALEZ (CHI) vs. Nikolay DAVYDENKO (RUS)
Roger FEDERER (SUI) vs. Stanislas WAWRINKA (SUI)
Gilles SIMON (FRA) vs. Jo-Wilfried TSONGA (FRA)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Danusz; Wat boeit het ons wat jij voorspelt? Ik weet niet of die discussie al voorbij is gekomen, maar ik vind dit
bijster irritant.
Bovendien zal de opinie van iemand die niet echt als tenniskenner te boek staat me eerlijk gezegd de
reet roesten
Voorspellen van de wedstrijden hoort volgens mij ook niet echt thuis in dit topic dus misschien kan danusz dat in het atp topic gaan doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
Danusz; Wat boeit het ons wat jij voorspelt? Ik weet niet of die discussie al voorbij is gekomen, maar ik vind dit
bijster irritant.
Bovendien zal de opinie van iemand die niet echt als tenniskenner te boek staat me eerlijk gezegd de
reet roesten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef danusz1986 het volgende:
(bla) . Is een vrij land. Is niet mijn probleem. En dat je zegt dat k geen tenniskenner ben slaat ook nergens op, want jij ent mij geneens dus kan je er geneens over oordelen. (bla)
Voortaan in een wat betere taal praten.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
Dag 5: MurrayBen je het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
Ik ging in ieder geval niet op safe, in die zin dat ik Murray hier van Federer zag winnen en Federer van de rest de meest zekere was voor mij. Ik had dan Murray tot de finale bewaard, met vandaag Roddick.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:20 schreef Szura het volgende:
Denk je op safe te gaan verliest die maffe Zwitser ook nog
Had ook gekund inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ging in ieder geval niet op safe, in die zin dat ik Murray hier van Federer zag winnen en Federer van de rest de meest zekere was voor mij. Ik had dan Murray tot de finale bewaard, met vandaag Roddick.
My first tournament winquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse gedaan Nalby, wie had dat ooit gedacht dat je eens een toernooi zou winnen.
Nu kunnen we gelijk weer door.
De puntentelling laat ik aan Bruce of Intel over, niet mijn ding.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je wint hem pas als je hem uitspeelt. Nu heb je het alleen het beste gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het toch doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:48 schreef Szura het volgende:
Poe best een lastige.
Nog ff over nadenken, ik neig naar Simon maar die staat op de blacklist
De_boswachter stopt.quote:
Arguello is gewoon een echte gravelbijter. Heeft het altijd lastig op hard court.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:14 schreef danusz1986 het volgende:
Is er iets wat k niet weet over de Becker - Arguello match op dat er zoveel Beckers keuzes zijn!
Valt trouwens ook wel mee k tel er nu 7!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |