quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ach, als je 18 bent en geen vriendin hebt![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ach, als je 18 bent en geen vriendin hebt![]()
Dat dus :pquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef brandsrus het volgende:
^^ Volgens mij kun je dan alsnog beter krijgen dan een rij instructrice
ik moet hem nog ophalen, over een half uurtje is het gemeentehuis weer open.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
@ Rensjebree en Pinquit, hoe bevalt het zelf rijden zonder instructeur maar met rijbewijs
ach, kwestie van gewenning.... dat deed ik zelfs nog een paar lessen voor het afrijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef TwyLight het volgende:
net weer rijles gehad, ze zegt dat ik ongeveer 30 lessen nodig heb, heb er nu 5 gehad.
Blijkbaar ben ik niet zo'n goede leerlingik laat ook altijd de koppeling te snel los in z'n 1
mag je al rijden zonder dat je het daadwerkelijke pasje in huis hebt ???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:38 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik moet hem nog ophalen, over een half uurtje is het gemeentehuis weer open.
Maar ik heb al wel gereden, en het bevalt prima
Volgens mij niet, dat heeft mijn examinator iig tegen mij verteld toen ik geslaagd was. Wacht met rijden tot je je rijbewijs hebt ontvangen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:46 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
mag je al rijden zonder dat je het daadwerkelijke pasje in huis hebt ???
heb eigenlijk geen idee. Dacht van niet, maar weet het dus niet zeker..
je krijgt alleen een boete. het is geen misdrijf. zoals bv. rijden zonder een rijbewijs in bezit te hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:52 schreef TwyLight het volgende:
ook al heb je al 30 jaar je rijbewijs ben je alsnog strafbaar als je rijdt zonder hem bij je te hebben toch?
het lukt je welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:58 schreef singlemetkids het volgende:
net nog even online praktijk training paar filmpjes bekeken van parkeren. Voor de rest zien we het morgen wel waar het schip (of de lesauto) strandt...
Ik ga zo maar slapen. Net nog zon propanolol tabletje genomen en morgenochtend ook nog een. Merk er niet veel van. Mijn hart denderd nog steeds als een stoomtrein door mijn lijf heen.
We zullen zien. Heb voorhoofdholte ontsteking, hele dag koppijn gehad aan de racekak enz. Dus hoop dat ik morgen in elk geval iets fitter ben.
Anders struin ik de kast ook nog ff af naar allerhande middeltjes voor kwaaltjes...
sleep tide all. Morgen rond 1 uur weet ik (of) dat ik gezakt ben of niet...duim voor me. zie het zelf niet meer zo zitten eigenlijks..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef singlemetkids het volgende:
we shall seee.....
wish me luck...
Wat kut zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef singlemetkids het volgende:
hoi
nou ben terecht gezakt vandaag...
jesses. En die tabletten die neem ik NOOIT meer..
Ik was roekeloos, er niet bij met mijn hoofd, had zweet aanvallen (druppelde me echt van mijn hoofd heb ik zelfs niet met mega heftige sex) enz..
Maar goed, die man heeft me heel lang willen laten slagen, tot ik stilstond bij een spoorwegovergang, de boom amper omhoog ging en ik alweer gas gaf...
Heb het niet eens doorgehad, ging allemaal in een waas...
BAH>..
Hoef geen lessen meer van mijn instructeur, gewoon zsm nieuwe boeken...hooguit een blokuurtje ervoor af als ik dat wil.
Balen zeg, wat zou het fijn zijn als het behalen van je rijbewijs deze week nog een beetje op zou fleuren..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef singlemetkids het volgende:
hoi
het was de examinator ook duidelijk dat er iets mis was. hij heeft mijn instructeur ook gevraagd of hij dit van mij kent, nee totaal niet was zijn antwoord. Hij was ook stomverbaasd erover..Heb afgelopen week ook gewoon veel meegemaakt, ruzie tussen twee buren, inval bij een buurman enz enz.
Ben hele week al ziek, hoofdpijn, darmklachten, koortsig enz. Dat leek vanmorgen iets beter. En kreeg gisteren te horen dat ik terug moet naar een chirurg waar ik geweest ben voor onderzoek naar borstkanker , omdat er iets fout is en dat verwijderd moet worden (niet kwaadaardig maar gaat niet vanzelf over)
Alles bij elkaar, met de uitwerking van die pillen op mij blijkbaar was het gewoon teveel...
Heb mijn examen al betaald, moet maandag ochtend bellen om afspraak te maken.
Dit is toch van de volkswagensite? Die 2 examens daarop doen het niet bij mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:50 schreef Bhuddy het volgende:
Aargh:
[ afbeelding ]
Hier zou ik toch echt remmen. Maar nee, het juiste antwoord is gas loslaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |