Dezelfde reden waarom je nu Monkey Island zou spelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zoen oud spel spelen terwijl die nieuwere versies 10 miljard keer vetter zijn!?

Lege doosjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Wat is Splosion Man trouwens tof zeg. Maar eens spoedig de full game unlocken.

Maar dat soort games worden niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom je nu Monkey Island zou spelen?

Toen ik een PS3 had vond ik hem echt niet beter als mediacenter. Een SONY usbstick pakte hij niet eensquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:33 schreef Remake het volgende:
aah 360
krijg steeds meer en grafhekel aan me ps3 als gameconsole.
Niet dat ik hem verkoop ofzo, het blijft het beste multimedia apparaat voor in de huiskamer,
maar als gameconsole baal ik van dat ding.
360

De maps zijn tof, de SP add-on zuigt stiereballen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Remake het volgende:
Iemand hier al de Gears 2 addon?
Ik wel, lijkt me tof om hem in co-op te doen

Is maar matig hoor, snap wel waarom ze het eruit geknipt hadden..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:29 schreef Remake het volgende:
Iemand hier al de Gears 2 addon?
Ik wel, lijkt me tof om hem in co-op te doen

Jouw hoef ik iedergeval niet meer te helpenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
De maps zijn tof, de SP add-on zuigt stiereballen.

eigenlijk welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:54 schreef kepler het volgende:
Een kalender in het NXE waar je met je friends (of wildvreemden bv) kunt afspreken om MP te spelen, dat zou nu eens een goede feature zijn

Dat is best nog een leuke toepassingquote:Activision has revealed that Guitar Hero 5 will support Xbox Live Avatars as playable characters.
And so they don't look out of place, Avatars can be decked out in Guitar Hero clothing and accessories in Create-A-Rocker mode. Whether they can keep those clothes on outside of the game we do not know.

Wii Musicquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:41 schreef kepler het volgende:
http://www.eurogamer.net/articles/gh5-supports-xbox-live-avatars
[..]
Dat is best nog een leuke toepassing

Volgens mij gewoon als je naar achievements gaat, op de game staat die weg moet en dan op X drukt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:00 schreef super-muffin het volgende:
ik heb net de beta van het nieuwe dashboard geïnstalleerd. nog niet erg veel verschil gemerkt, alleen zie je nu ook bij je achievements hoeveel games je hebt completed en het aantal punten wat je totaal zou kunnen halen.
hoe verwijder ik een game zonder gamescore uit mijn library trouwens?

Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:41 schreef DJ_ het volgende:
volgend jaar vallen paasen en pinksteren om 1 dag !
ik heb cod4 gekocht

Wil je mij ook eens serieus nemen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.

so truequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |