Hoelang heb je hem? Als het minder dan 3 jaar is heb je nog garantie (je hebt een RROD (red ring of death), en die heeft 3 jaar garantie in tegenstelling tot andere errors).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef Niek. het volgende:
Sinds vanavond word ik aangestaard door een 3/4e rode ring als ik mn 360 aanzet, geen leven meer in te krijgen. Weet iemand een simpele oplossing/manier om hem tot leven te wekken? Of moet ik Microsoft bellen?
Op internet zag ik dat ik geen garantie meer heb... hoe werkt dat dan? Nog een ander probleem is dat ik hem in Nederland heb gekocht en nu in Engeland woon maar denk niet dat iemand anders eenzelfde probleem heeft gehad.
Dat komt mooi uit ja! Als je maandag belt heb je over 1 a 2 week een nieuwe xbox waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Niek. het volgende:
Net de bon opgezocht, aankoop datum: 14/08/06Heb er dus erg veel geluk mee.
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.
Heb net een 60gb HDD besteld!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Het schijnt dat met de nieuwe NXE-update sommige installs kleiner wordenMocht je dus net wat ruimte te kort komen, dan kan dit helpen
Bioshock gaat bv van 6.1 GB naar 4.7
Earth Defense Force 2017 van 3.4gb naar 1.6gb
Gears 2: 6.7gb -> 6.3gb
Rock Band 2: 6.3gb -> 4.6gb
Burnout Paradise 3.4gb -> 2.8gb
Vraag is hoe dat kan?
Ja met de sfeer is helemaal niks mis en het ziet er goed uit, maar toch ben ik benieuwd naar de gameplay. Je gebruikt één knop voor al het vechten, ben dus benieuwd naar de eerste reviews.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
First 10 minutes of Batman: Arkham Asylum
Dit zit er toch wel erg goed uit. Damn.
Ik kan eigenlijk altijd maar 1 game kwijt op mn 20GB, de rest zit vol met arcade games en heel veel rockband nummersquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb net een 60gb HDD besteld!Nou ja, op m'n 20gb HDD had ik sowieso toch geen ruimte..
Mjah één game en een paar demootjes en hij zit vol inderdaad en binnenkort moet er Forza 3 bijquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk altijd maar 1 game kwijt op mn 20GB, de rest zit vol met arcade games en heel veel rockband nummersNa de 6GB van rockband2 zelf blijft er weinig over voor de eventuele demo af en toe. Als RB2 straks 1,7GB kleiner is kan er misschien net nog een gamepje bij
Altijd handig om te checken of je disc 100% in orde is
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Het schijnt dat met de nieuwe NXE-update sommige installs kleiner wordenMocht je dus net wat ruimte te kort komen, dan kan dit helpen
Vraag is hoe dat kan?
quote:Turtles krijgen een afprijzing
Vanaf aanstaande woensdag kunnen we onze klassieke kleding weer uit de kast halen, inclusief onze action figures van de Turtles!
Het is namelijk vanaf deze datum dat we aan de slag kunnen met de Xbox Live Arcade game Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled. Het gaat hierbij om een verbeterde, opgepoetste uitgave van deze klassieker, welke oorspronkelijk voor 1200 MS Points over de digitale toonbank ging. Ubisoft bekeek de prijs echter nog eens goed, en besloot deze toen te verlagen, de game zal om die reden vanaf woensdag voor 800 punten te downloaden zijn.
Supervet he! Hoe ver ben je al?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
Paar dagen terug eindelijk Crystal Defenders gehaald!
Echt verslavend
Supervet iddquote:
Ik moet alleen nog 1 advanced level van W3. Je moet echt goed gebruik maken van de thief dan zijn die powers niet nodigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Supervet iddDe trail was ook wel leuk maar toen had ik zo iets van er zijn genoeg Tower Defense games op internet maar toch maar gekocht en het is toch wel een stuk beter.
Ben net aan W2 begonnen maar steeds als ik 1 crystal kwijtraak begin ik opnieuw maar dat doe ik nu denk ik niet meer want ik kan sowieso die laatste wave nooit tegenhouden zonder zo'n power op te roepen.
Hoeveel gebruik je die per level? En heeft het ook nut om 2 thiefs op 1 gebiedje te zetten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog 1 advanced level van W3. Je moet echt goed gebruik maken van de thief dan zijn die powers niet nodig
Heb zelfs een W3 level gehaald met 20 crystals overquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel gebruik je die per level? En heeft het ook nut om 2 thiefs op 1 gebiedje te zetten?
Heb jij al wel een level gehaald met 20 crystals over?
Zal het straks eens proberen met Burnout Paradise, kijken of de install kleiner is dan eerst.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Vraag is hoe dat kan?
Na installatie staat Burnout Paradise op 3.2 GBquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal het straks eens proberen met Burnout Paradise, kijken of de install kleiner is dan eerst.
Ik neem aan dat je in dat preview-programma zit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Na installatie staat Burnout Paradise op 3.2 GBIig minder dan het eerst in beslag nam.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in dat preview-programma zit?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
\quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de rest
Mja ok je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf, cool of hooguit "vet" is het.
W2 Lenny geef me tips!quote:
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystalsquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
W2 Lenny geef me tips!
Ik kan of die snelle tegenhouden maar dan komen die zware er door of andersom
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Vergelijk de damage maar eens van bijvoorbeeld 1lvl 4 soldier en 2 lvl 3 soldiersquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Preciesquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijken
En waarom niet meer ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dat Borderlands lijkt me helemaal niet tof meer
Eerst zou het zo'n realistische toffe rpg/shooter worden en nu met die nieuwe stijl van gfx is niet mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Army of Two uitgespeelt, tof spel om te spelen.
Zo nu ook ff FNR4 besteld, en wat is AITD een kut spel
[..]
En waarom niet meer ?
De demo is erg tof, je kunt m ook op arcade settings spelen, dan is het allemaal prima te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef MaxC het volgende:
Is IL2 Sturmovik wat?
Ik hou opzich wel van vlieggames maar heb IL 2 wel is op de PC gespeeld en dat was me iets te realistisch. Een kwartier lang recht vooruit vliegen zonder ook maar een tegenstander was me te saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |