Hoelang heb je hem? Als het minder dan 3 jaar is heb je nog garantie (je hebt een RROD (red ring of death), en die heeft 3 jaar garantie in tegenstelling tot andere errors).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:25 schreef Niek. het volgende:
Sinds vanavond word ik aangestaard door een 3/4e rode ring als ik mn 360 aanzet, geen leven meer in te krijgen. Weet iemand een simpele oplossing/manier om hem tot leven te wekken? Of moet ik Microsoft bellen?
Op internet zag ik dat ik geen garantie meer heb... hoe werkt dat dan? Nog een ander probleem is dat ik hem in Nederland heb gekocht en nu in Engeland woon maar denk niet dat iemand anders eenzelfde probleem heeft gehad.
Dat komt mooi uit ja! Als je maandag belt heb je over 1 a 2 week een nieuwe xbox waarschijnlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:27 schreef Niek. het volgende:
Net de bon opgezocht, aankoop datum: 14/08/06Heb er dus erg veel geluk mee.
jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent hier beter bekend als de grootste anti-CoD figuur maar nu heb je besloten om er toch maar aan te beginnen? Mooi, jou hoef ik in het vervolg dus ook niet meer serieus te nemen.
Heb net een 60gb HDD besteld!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Het schijnt dat met de nieuwe NXE-update sommige installs kleiner wordenMocht je dus net wat ruimte te kort komen, dan kan dit helpen
Bioshock gaat bv van 6.1 GB naar 4.7
Earth Defense Force 2017 van 3.4gb naar 1.6gb
Gears 2: 6.7gb -> 6.3gb
Rock Band 2: 6.3gb -> 4.6gb
Burnout Paradise 3.4gb -> 2.8gb
Vraag is hoe dat kan?
Ja met de sfeer is helemaal niks mis en het ziet er goed uit, maar toch ben ik benieuwd naar de gameplay. Je gebruikt één knop voor al het vechten, ben dus benieuwd naar de eerste reviews.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
First 10 minutes of Batman: Arkham Asylum
Dit zit er toch wel erg goed uit. Damn.
Ik kan eigenlijk altijd maar 1 game kwijt op mn 20GB, de rest zit vol met arcade games en heel veel rockband nummersquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb net een 60gb HDD besteld!Nou ja, op m'n 20gb HDD had ik sowieso toch geen ruimte..
Mjah één game en een paar demootjes en hij zit vol inderdaad en binnenkort moet er Forza 3 bijquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk altijd maar 1 game kwijt op mn 20GB, de rest zit vol met arcade games en heel veel rockband nummersNa de 6GB van rockband2 zelf blijft er weinig over voor de eventuele demo af en toe. Als RB2 straks 1,7GB kleiner is kan er misschien net nog een gamepje bij
Altijd handig om te checken of je disc 100% in orde is
quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Het schijnt dat met de nieuwe NXE-update sommige installs kleiner wordenMocht je dus net wat ruimte te kort komen, dan kan dit helpen
Vraag is hoe dat kan?
quote:Turtles krijgen een afprijzing
Vanaf aanstaande woensdag kunnen we onze klassieke kleding weer uit de kast halen, inclusief onze action figures van de Turtles!
Het is namelijk vanaf deze datum dat we aan de slag kunnen met de Xbox Live Arcade game Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled. Het gaat hierbij om een verbeterde, opgepoetste uitgave van deze klassieker, welke oorspronkelijk voor 1200 MS Points over de digitale toonbank ging. Ubisoft bekeek de prijs echter nog eens goed, en besloot deze toen te verlagen, de game zal om die reden vanaf woensdag voor 800 punten te downloaden zijn.
Supervet he! Hoe ver ben je al?quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:54 schreef AQuila360 het volgende:
Paar dagen terug eindelijk Crystal Defenders gehaald!
Echt verslavend
Supervet iddquote:
Ik moet alleen nog 1 advanced level van W3. Je moet echt goed gebruik maken van de thief dan zijn die powers niet nodigquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Supervet iddDe trail was ook wel leuk maar toen had ik zo iets van er zijn genoeg Tower Defense games op internet maar toch maar gekocht en het is toch wel een stuk beter.
Ben net aan W2 begonnen maar steeds als ik 1 crystal kwijtraak begin ik opnieuw maar dat doe ik nu denk ik niet meer want ik kan sowieso die laatste wave nooit tegenhouden zonder zo'n power op te roepen.
Hoeveel gebruik je die per level? En heeft het ook nut om 2 thiefs op 1 gebiedje te zetten?quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog 1 advanced level van W3. Je moet echt goed gebruik maken van de thief dan zijn die powers niet nodig
Heb zelfs een W3 level gehaald met 20 crystals overquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel gebruik je die per level? En heeft het ook nut om 2 thiefs op 1 gebiedje te zetten?
Heb jij al wel een level gehaald met 20 crystals over?
Zal het straks eens proberen met Burnout Paradise, kijken of de install kleiner is dan eerst.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef kepler het volgende:
Vraag is hoe dat kan?
Na installatie staat Burnout Paradise op 3.2 GBquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zal het straks eens proberen met Burnout Paradise, kijken of de install kleiner is dan eerst.
Ik neem aan dat je in dat preview-programma zit?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Na installatie staat Burnout Paradise op 3.2 GBIig minder dan het eerst in beslag nam.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in dat preview-programma zit?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
\quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de rest
Mja ok je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf, cool of hooguit "vet" is het.
W2 Lenny geef me tips!quote:
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystalsquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
W2 Lenny geef me tips!
Ik kan of die snelle tegenhouden maar dan komen die zware er door of andersom
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Vergelijk de damage maar eens van bijvoorbeeld 1lvl 4 soldier en 2 lvl 3 soldiersquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Preciesquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijken
En waarom niet meer ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dat Borderlands lijkt me helemaal niet tof meer
Eerst zou het zo'n realistische toffe rpg/shooter worden en nu met die nieuwe stijl van gfx is niet mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Army of Two uitgespeelt, tof spel om te spelen.
Zo nu ook ff FNR4 besteld, en wat is AITD een kut spel
[..]
En waarom niet meer ?
De demo is erg tof, je kunt m ook op arcade settings spelen, dan is het allemaal prima te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef MaxC het volgende:
Is IL2 Sturmovik wat?
Ik hou opzich wel van vlieggames maar heb IL 2 wel is op de PC gespeeld en dat was me iets te realistisch. Een kwartier lang recht vooruit vliegen zonder ook maar een tegenstander was me te saai
http://www.eurogamer.net/(...)er-09-update-articlequote:Overall though, the message is positive. This is a worthwhile upgrade even without the potentially showstopping functionality promised at E3 and due to arrive before Christmas. It's clear to see that the Xbox 360 interface is evolving and improving, and while there's a long way to go yet, it's interesting that what initially looked like being a smallish, incremental update still has so much going for it. As for the slightly more unsavoury elements of the Avatar Marketplace, the bottom line is that in the long term, the market will decide on whether the pricing will be a success for Microsoft, or whether the costs will adjust to boost download numbers.
Tot nu toe dus 1 game met unlockable kleding voor je avatarquote:right now only the hit Arcade title 'Splosion Man is offering any reward-based clothing (or rather it will be, when the patch is out, hopefully before 11th August).
Een mooi stuk Armor en een vette helm dat zou ik wel willen hebben voor mijn avatarquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef kepler het volgende:
Ik hoop trouwens dat meer ontwikkelaars dit zullen doen, het is redelijk makkelijk te maken denk ik zo
Een race helm/pakquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een mooi stuk Armor en een vette helm dat zou ik wel willen hebben voor mijn avatar
Precies! Want nu ziet zo'n avatar er retarded uit en dan gewoon tofquote:
The Stigquote:
Kijk als dat gebeurt dan word ik zelfs een achievement hoer, want dan doe je al die moeite nog ergens voor!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:13 schreef kepler het volgende:
[..]
The Stig![]()
Unlock je als je alle races in Forza 3 hebt gewonnen en alle auto's heb gekocht en getuned tot de max![]()
Vlgs mij nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef speknek het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat achievements me in enige mate interesseren. Maar, mede daardoor, een nogal zinloze update voor mij. Alleen dat de Dashboard wat sneller wordt. Maar die vind ik toch best onzinnig, ik wil gewoon de game spelen. Weet iemand of er een knopje is dat je de Dashboard overslaat en gelijk naar de game gaat?
Kun je bij instellingen allemaal aangeven.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef speknek het volgende:
Dit is ook de eerste keer dat achievements me in enige mate interesseren. Maar, mede daardoor, een nogal zinloze update voor mij. Alleen dat de Dashboard wat sneller wordt. Maar die vind ik toch best onzinnig, ik wil gewoon de game spelen. Weet iemand of er een knopje is dat je de Dashboard overslaat en gelijk naar de game gaat?
Yep is er!quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef speknek het volgende:
Weet iemand of er een knopje is dat je de Dashboard overslaat en gelijk naar de game gaat?
ja, de optie boot to gamequote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef speknek het volgende:
Ik kijk trouwens altijd wel even of er een nieuwe demo/trail is ofzo of wat anders tofquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:25 schreef speknek het volgende:
Iemand kwam net met die 34 euro van gamehub aanzetten dat is nixquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:46 schreef speknek het volgende:
Ja demo's vind ik ook wel tof, maar voor de tofste demo's moet je dan weer gold hebben.
Nouja, als MW2 uitkomt koop ik wel weer een abbo.
En?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:41 schreef DJ_ het volgende:
volgend jaar vallen paasen en pinksteren om 1 dag !
ik heb cod4 gekocht
Volgens mij heeft hij het niet overleefd want heb hem sindsdien niet meer gezienquote:
heb pas 2 levels gedaan , ben druk met werk en stuff .quote:
GameMaster UK (blad) geeft het een 9,6quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:39 schreef DooD het volgende:
Vrijdag 7 augustus Batman AA demo en eerste review van opm is bekend een 9. Ben benieuwd hopelijk eindelijk een goede batman game.
Ja we moeten alleen rekening houden in hoe verre het is omgekocht door eidos, die geruchten gingen heel sterk afgelopen tijd. Aanstaande vrijdag geeft al een hoop weg als je er zelf mee aan de slag kan, lees ook dat de PS3 versie last heeft van screen tearing maar aan de andere kant heeft de ps3 versie wel the joker om mee te harken in die challenge rooms.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GameMaster UK (blad) geeft het een 9,6
Daar heb ik ook veel shit over gehoord jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen rekening houden in hoe verre het is omgekocht door eidos, die geruchten gingen heel sterk afgelopen tijd.
Iemand op GAF had een review versie op de ps3, hij zei dat de tearing problemen over waren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja we moeten alleen rekening houden in hoe verre het is omgekocht door eidos, die geruchten gingen heel sterk afgelopen tijd. Aanstaande vrijdag geeft al een hoop weg als je er zelf mee aan de slag kan, lees ook dat de PS3 versie last heeft van screen tearing maar aan de andere kant heeft de ps3 versie wel the joker om mee te harken in die challenge rooms.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* check de upgrade aan het wegdek bij deze *
Gaat een fijn spelletje worden op 1080p
omgquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fotomode FTW! Ik geloof best dat het een erg mooi spel zal worden, maar zijn niet een beetje scheve vergelijkingen? Zo niet, dan echt respectquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo scheef? praktisch dezelfde hoeken genomen als in forza 2?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Fotomode FTW! Ik geloof best dat het een erg mooi spel zal worden, maar zijn niet een beetje scheve vergelijkingen? Zo niet, dan echt respect![]()
?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Fotomode FTW! Ik geloof best dat het een erg mooi spel zal worden, maar zijn niet een beetje scheve vergelijkingen? Zo niet, dan echt respect![]()
Major Nelsonquote:My Xbox, Xbox Forums and Zune.net maintenance
The My Xbox section of Xbox.com and the Xbox forums will be off line for scheduled maintenance on Tuesday, August 4 from 0200 until 300 PT (0900–1000 GMT). During this hour, the forums will be in read-only mode and the My Xbox section of Xbox.com will be unavailable. In addition, many of the social features (your Inbox, retrieving messages, or viewing Zune Cards) of Zune.net will be unavailable. When the services return, there will be no new features. This is for scheduled maintenance only.
This does NOT affect Xbox LIVE, which will remain available during this time.
quote:LIVE Activity for week of July 27th
Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 Gears of War 2
5 GTA IV
6 Battlefield 1943
7 Marvel vs. Capcom 2
8 1 vs 100
9 FIFA 09
10 Left 4 Dead
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Marvel vs. Capcom 2
2 Battlefield 1943
3 Splosion Man
4 Castle Crashers
5 The Secret of Monkey Island™: Special Edition
6 Worms 2: Armageddon
7 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers
8 UNO
9 Teeage Mutant Ninja Turtles 1989 Classic Arcade
10 Hasbro Family Game Night **
The above arcade list is based on full versions purchased.
**Combined sales of all Hasbro Family Game Night titles
Misschien dan toch de 2e movie-based must have game?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GameMaster UK (blad) geeft het een 9,6
Ze plaatsen hem op een voetstuk met RE4 en Gears of War. Ze zijn extreem positief en hebben de cover en primeur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien dan toch de 2e movie-based must have game?
Het maken van een screenshot maakt de auto's niet 10x mooier hoor... weet je hoe zo iets werkt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:22 schreef kepler het volgende:
Ik vraag me dus af of er echt zo'n groot verschil is in de gameplay, kan zijn dat ze natuurlijk de photomode gewoon veel verbeterd hebben. Maar hopelijk zit ik ernaastIs er ook een video-vergelijking?
Dat klinkt serieus cool. Die 10 minute die jij postte was ook echt super!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze plaatsen hem op een voetstuk met RE4 en Gears of War. Ze zijn extreem positief en hebben de cover en primeur.
Ben benieuwd naar de overige reviews. Vrijdag de demo!
Yep.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus cool. Die 10 minute die jij postte was ook echt super!
Dat heet ook wel de photomode, en ja dat maakt alles stukken mooier dan wanneer je echt aan het racen bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:57 schreef Remake het volgende:
[..]
Het maken van een screenshot maakt de auto's niet 10x mooier hoor... weet je hoe zo iets werkt?
En gameplay gewijs, why change a winning team, gewoon racen om eerste te worden en je autotjes opvoeren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep.
Batman: Arkham Asylum Demo Trailer HD
Bring it on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |