quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
Ben het nu ook met andere games aan het proberen, post wel een rapportje als ik klaar ben
\quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Raar dat Burnout dat niet kleiner is? Ik ben benieuwd naar de rest
Mja ok je hebt gelijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gaaf, cool of hooguit "vet" is het.
W2 Lenny geef me tips!quote:
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystalsquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
W2 Lenny geef me tips!
Ik kan of die snelle tegenhouden maar dan komen die zware er door of andersom
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Vergelijk de damage maar eens van bijvoorbeeld 1lvl 4 soldier en 2 lvl 3 soldiersquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook te veel ventjes staan misschien kan ik er beter wat minder zodat ik ze wel hoger kan levellen.
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
In het begin 2soldiers neerzetten, en zo snel mogelijk een thief erbij. Pas long range lui zodra er vliegende gasten komen. En ook niet meteen al je geld uitgeven als het niet nodig is, zodat je je geld kan besteden als je iets specifieks nodig hebt. En vergeet niet iedereen in te bouwen met crystals
Preciesquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gewoon de expertfilmpjes bekijken
En waarom niet meer ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
Dat Borderlands lijkt me helemaal niet tof meer
Eerst zou het zo'n realistische toffe rpg/shooter worden en nu met die nieuwe stijl van gfx is niet mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:17 schreef CraniuM het volgende:
Army of Two uitgespeelt, tof spel om te spelen.
Zo nu ook ff FNR4 besteld, en wat is AITD een kut spel
[..]
En waarom niet meer ?
De demo is erg tof, je kunt m ook op arcade settings spelen, dan is het allemaal prima te doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:21 schreef MaxC het volgende:
Is IL2 Sturmovik wat?
Ik hou opzich wel van vlieggames maar heb IL 2 wel is op de PC gespeeld en dat was me iets te realistisch. Een kwartier lang recht vooruit vliegen zonder ook maar een tegenstander was me te saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |