Je hebt ook meegekregen hoe Armstrong zich gedroeg tijdens de Tour? En z'n getwitter? Als er iemand was die zich niet als een "teamgenoot" gedroeg was het Lance wel; dat ie ook maar kanker in z'n andere bal mag krijgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef TNA het volgende:
Tijdens de Tour vond ik hem al een rotkop hebben, maar nu begint hij na zijn winst ook nog eens af te geven op zijn teamgenoten. Over Armstong zei hij gisteren: "Ik heb nooit bewondering voor hem gehad en dat zal ik ook nooit krijgen ook". Sportief hoor, een teamgenoot achteraf in zijn rug steken. Ik hoop dat Contador morgen van zijn fiets valt en de rest van zijn leven mag excelleren in sjoelwedstrijden voor 60-plussers.
Klacht: Alberto Contador met zijn arrogante rotkop
Armstong heeft eindeloos veel meer bereikt dan Contador ooit zal bereiken en bovendien heb ik hem nooit af horen geven op de mensen die hem hebben geholpen tijdens de Tour. Achteraf je teamgenoten in hun rug steken is laf, onsportief en arrogant tegelijk.quote:
Contador heeft groot gelijk over die matennaaier Armstrong met zijn holmaat Bruyneelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef TNA het volgende:
Tijdens de Tour vond ik hem al een rotkop hebben, maar nu begint hij na zijn winst ook nog eens af te geven op zijn teamgenoten. Over Armstong zei hij gisteren: "Ik heb nooit bewondering voor hem gehad en dat zal ik ook nooit krijgen ook". Sportief hoor, een teamgenoot achteraf in zijn rug steken. Ik hoop dat Contador morgen van zijn fiets valt en de rest van zijn leven mag excelleren in sjoelwedstrijden voor 60-plussers.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen hoe Armstrong zich gedroeg tijdens de Tour? En z'n getwitter? Als er iemand was die zich niet als een "teamgenoot" gedroeg was het Lance wel; dat ie ook maar kanker in z'n andere bal mag krijgen.
Daar hoop ik ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Zal wel leuk zijn als contador betrapt wordt op doping
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Zal wel leuk zijn als contador betrapt wordt op doping
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Timmor het volgende:
Ik vind hem zo'n klotekop hebben op deze foto...doet me ergens aan denken alleen kom ik er maar niet op...
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat team wat verongelijkt toe keek hoe hij tijd pakte op de hele concurrentie in de Pyreneeën ondanks "dat was niet afgesprokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef werkeend het volgende:
hij lijkt op Alien..
anyway terechte klacht. Het is ook een arrogant rot mannetje zonder enig teamgevoel. Zonder z'n team had hij nooit kunnen winnen, maar dat vergeet meneertje even.
Dat dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, Contador was de kopman en opeens komt die Armstrong binnen om even de dienst uit te maken en de hele ploeg om zich heen te binden. Pure muiterij, Contador heeft het in z'n eentje moeten fiksen.
Armstrong met z'n smerige Amerikaanse plofkopWees blij dat Contador de eer van Europa gered heeft
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Timmor het volgende:
Ik vind hem zo'n klotekop hebben op deze foto...doet me ergens aan denken alleen kom ik er maar niet op...
[ afbeelding ]
Hij is wel een koning op de fiets...
Oh jee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:38 schreef isogram het volgende:
Als die Contador ooit de Tour wint, hoop ik dat ze het foute volkslied voor hem spelen. De eikel.
Dat is het hem nu juist lamlul. Contador is een egoistische zak. Zonder Armstrong had hij met een half uur verschil gewonnen. Als Leipie niet uit was gevallen, had Astana 1, 2 en 3 kunnen staan. Met maar 5 minuten voorsprong. Wat denk je dat beter is voor de ploeg? Contador denkt met deze uitspraken dus alleen aan zichzelf, niet aan zijn team. Terwijl Armstrong zich onderdeel ziet van een team, voelt Contador zich daarboven verheven, hij is immers tourwinnaar. En dát vind ik misselijkmakend.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:40 schreef Heufd het volgende:
Als Armstrong niet bij hem in het team zat, had hij met een half uur verschil gewonnen.
Broekie? Contador heeft 4 grote rondes gereden en ook 4 grote rondes gewonnen. En hij heeft Armstrong nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad een walgelijke reactie. Vooral zeggen als je hem niet meer nodig hebt, held
Lance Armstrong is een arrogante kwal, maar hij was en is een held en de meest geweldige wielrenner ooit. Dan mag je arogant zijn. Zo'n broekie heeft daar totaal geen recht op. De vergelijkingen met Indurain zijn hem dus nu al naar zijn hoofd gestegen
Sowieso, dapper om Armstrong af te zeiken. Moest hij eens bij Hinault proberen, kijken hoe ze bij de tour dan reageren
Je bedoelt die Amerikaan die het hele seizoen vrij van dopingcontroles in de VS trainde, en dan 3 weken per jaar in Europa kwam fietsen? Die renner die nooit de Giro of Vuelta won, nooit Paris-Roubaix won?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:34 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad een walgelijke reactie. Vooral zeggen als je hem niet meer nodig hebt, held
Lance Armstrong is een arrogante kwal, maar hij was en is een held en de meest geweldige wielrenner ooit. Dan mag je arogant zijn. Zo'n broekie heeft daar totaal geen recht op. De vergelijkingen met Indurain zijn hem dus nu al naar zijn hoofd gestegen
Maak er anders even een 'note to self' van.quote:
Ja man, in zijn beste jaren probeerde Armstrong altijd Heras op het podium te fietsen, ik weet het nog goedquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is het hem nu juist lamlul. Contador is een egoistische zak. Zonder Armstrong had hij met een half uur verschil gewonnen. Als Leipie niet uit was gevallen, had Astana 1, 2 en 3 kunnen staan. Met maar 5 minuten voorsprong. Wat denk je dat beter is voor de ploeg? Contador denkt met deze uitspraken dus alleen aan zichzelf, niet aan zijn team. Terwijl Armstrong zich onderdeel ziet van een team, voelt Contador zich daarboven verheven, hij is immers tourwinnaar. En dát vind ik misselijkmakend.
Want hij heeft niet gewonnen ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak er anders even een 'note to self' van.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak er anders even een 'note to self' van.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja man, in zijn beste jaren probeerde Armstrong altijd Heras op het podium te fietsen, ik weet het nog goed![]()
Je team is om de Tour te winnen. Nr 2 is de eerste verliezer.
Duh, omdat het nu kan. Je kan niet tijdens de tour je team gaan afzeiken, je hebt elkaar nog nodig in een bepaalde werkrelatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:36 schreef beantherio het volgende:
Eensch met de klacht. De uitspraken van Contador zijn stijlloos en achterbaks. Waarom nou ineens gaan zitten mauwen terwijl je de hele tour je muil hebt gehouden? En waarom nadat je de tour gewonnen hebt? Kennelijk bestaan er niet alleen slechte verliezers maar ook slechte winnaars.
Je bedoeld: HIJ had z'n teammaats nodig en kon ze dus nog even niet de dolk in de rug steken. Daarmee wachtte ie dus tot na de tour. Ja, da's wel stijlvol.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Duh, omdat het nu kan. Je kan niet tijdens de tour je team gaan afzeiken, je hebt elkaar nog nodig in een bepaalde werkrelatie.
Ik ontken niet dat ie de beste wielrenner is, maar tegelijkertijd is het ook een laf en miezerig ventje. Dat je de tour wint betekend niet dat je je opeens ongestraft als een eikel mag gedragen. Sterker nog: als winnaar hoor je ruimhartig te zijn en dat is Contador duidelijk niet.quote:Verder is Contador natuurlijk veruit de beste wielrenner op dit moment en heeft Armstrong moeite om zich te schikken in een rol als nummer 2, dus gaat hij een beetje lopen huilen. Contador zegt gewoon waar het op staat, boks voor hem.
Jij snapt echt niet hoe het in het echte leven werkt, buiten je fantasyromans? Zolang je in een team zit, hoor je je professioneel te gedragen tegenover elkaar en de buitenwereld buiten conflicten te laten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld: HIJ had z'n teammaats nodig en kon ze dus nog even niet de dolk in de rug steken. Daarmee wachtte ie dus tot na de tour. Ja, da's wel stijlvol.![]()
[..]
Ik ontken niet dat ie de beste wielrenner is, maar tegelijkertijd is het ook een laf en miezerig ventje. Dat je de tour wint betekend niet dat je je opeens ongestraft als een eikel mag gedragen. Sterker nog: als winnaar hoor je ruimhartig te zijn en dat is Contador duidelijk niet.
Misschien had ie gewoon z'n mond kunnen houden en blij kunnen zijn met z'n overwinning? Waarom is het nodig om je collega's voor rotte vis uit te maken nadat je de tour gewonnen hebt? Is Contador geestelijk zo zwak dat ie dat ook nog nodig heeft?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij snapt echt niet hoe het in het echte leven werkt, buiten je fantasyromans? Zolang je in een team zit, hoor je je professioneel te gedragen tegenover elkaar en de buitenwereld buiten conflicten te laten.
DAARNA, als het team eenmaal uit elkaar is kun je je zegje doen. Het is niet meer dan netjes dat Contador in belang van het team heeft gewacht tot de Tour is afgelopen, i.v.m. negatieve publiciteit en alles.
Waarom zou hij daar niets over mogen zeggen? Armstrong heeft ook genoeg gezegd, en Contador zegt alleen maar dat hij geen respect voor Armstrong heeft. En dat snap ik heel goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon z'n mond kunnen houden en blij kunnen zijn met z'n overwinning? Waarom is het nodig om je collega's voor rotte vis uit te maken nadat je de tour gewonnen hebt? Is Contador geestelijk zo zwak dat ie dat ook nog nodig heeft?
Als je een baas bent moet je je ook als een baas gedragen. En niet als een zeikerig en zeurderig watje, zoals Contador nu doet. Bah, wat een misselijk en min ventje.
Collega's?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien had ie gewoon z'n mond kunnen houden en blij kunnen zijn met z'n overwinning? Waarom is het nodig om je collega's voor rotte vis uit te maken nadat je de tour gewonnen hebt? Is Contador geestelijk zo zwak dat ie dat ook nog nodig heeft?
Als je een baas bent moet je je ook als een baas gedragen. En niet als een zeikerig en zeurderig watje, zoals Contador nu doet. Bah, wat een misselijk en min ventje.
Word.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Duh, omdat het nu kan. Je kan niet tijdens de tour je team gaan afzeiken, je hebt elkaar nog nodig in een bepaalde werkrelatie.
Verder is Contador natuurlijk veruit de beste wielrenner op dit moment en heeft Armstrong moeite om zich te schikken in een rol als nummer 2, dus gaat hij een beetje lopen huilen. Contador zegt gewoon waar het op staat, boks voor hem.
Dus hier zeg je dat de klacht gegrond is, omdat Armstrong nou eenmaal voor de eerste plek ging? Je spreekt jezelf tegen, en niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef MadMarine het volgende:
[..]eensch
en 'topsporters' die meedoen om 2e of 3e te worden zijn geboren verliezers![]()
Ik bedoel die Amerikaan wiens enige wielerdoel het was de tour te winnen. En die hem daardoor ook een recordaantal keer gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt die Amerikaan die het hele seizoen vrij van dopingcontroles in de VS trainde, en dan 3 weken per jaar in Europa kwam fietsen? Die renner die nooit de Giro of Vuelta won, nooit Paris-Roubaix won?
Die kankeramerikaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:47 schreef Moozzie het volgende:
Ja je bedoelt toch die amerikaan die op zijn 12e al aan het trainen was? 10 kilometer per dag zwemmen en 30 kilometer fietsen. Die amerikaan bedoel je toch?
Dat maakt hem nog niet de beste wielrenner aller tijden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel die Amerikaan wiens enige wielerdoel het was de tour te winnen. En die hem daardoor ook een recordaantal keer gewonnen heeft.
Die Amerikaan die 2 comebacks gemaakt heeft, en 2 keer ijzersterk terugkwam. Die Amerikaan bedoel ik.
Vind jij. Ik ben een andere mening toegedaan. Schokkend hè?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog niet de beste wielrenner aller tijden.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:12 schreef Armageddon het volgende:
Van mij mag die hele kut tour de france een ravijn in rijden. Wat een pleuris sport.
Dat heeft hij minstens 1x gedaan (in de kermisrit naar de Champs-Elysées). Verder is het natuurlijk gewoon een arrogante lul en Contador is een baas.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:31 schreef Oldbie het volgende:
En kom zeg. Ooit heeft Simeoni iets gedaan wat Armstrong niet leuk vond. Ze zaten dan niet in dezelfde team maar Armstrong gunde Simeoni helemaal niets meer. Als ome Lance ergens was en Simeoni probeerde een aanval dan gaf Armstrong opdracht aan zijn team om hem terug te halen. Als je dan echt zo'n grote meneer bent dan haal je hem zelf terug. Of je laat je niet kennen en je gunt een ander ook wat licht in de ogen.
Hey dat is toch Hidaki Motosua van Chobits?quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind jij. Ik ben een andere mening toegedaan. Schokkend hè?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vind jij. Ik ben een andere mening toegedaan. Schokkend hè?
Anders volg je de tour even voordat je een topic aanmaakt over iets wat je toevallig hoorde toen je naar studio sport keek. Dan begrijp je pas waarom hij dat zei, en waarom hij dat pas zei nadat hij de tour won, en die dus was afgelopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef TNA het volgende:
Ik heb de Tour redelijk gevolgd. Nee, ik heb niet ieder nieuwsbericht gelezen en ja, ik was op de hoogte van de spanningen. Goed dat ze tijdens de Tour hun mond hebben gehouden, maar feit blijft dat ik het laf vind om achteraf je teamgenoot in zijn rug te steken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:02 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Anders volg je de tour even voordat je een topic aanmaakt over iets wat je toevallig hoorde toen je naar studio sport keek. Dan begrijp je pas waarom hij dat zei, en waarom hij dat pas zei nadat hij de tour won, en die dus was afgelopen.
Topicstartertje, topicstartertje...
Kijk eens hoe kamp Bruyneel/Armstrong/Leipheimer/Klöden met de beste wielrenner van het moment Contador zijn omgegaan. Op Twitter Contador afzeiken (Armstrong, Leipheimer), Bruyneel die te weinig vertrouwen toonde, uberhaupt dat er twist moest zijn over het kopmanschap. Contador moest zo veel inhouden, hij had vele etappes meer kunnen winnen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:11 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb de Tour redelijk gevolgd. Nee, ik heb niet ieder nieuwsbericht gelezen en ja, ik was op de hoogte van de spanningen. Goed dat ze tijdens de Tour hun mond hebben gehouden, maar feit blijft dat ik het laf vind om achteraf je teamgenoot in zijn rug te steken.
2x tourquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:16 schreef Tuinboon het volgende:
Ik vind beide renners arrogant, en dan is denk ik ook precies waarom ze niet met elkaar overweg kunnen. 2 van zulke persoonlijkheden in één team was gewoon nooit een goed idee. Armstrong heeft echter wel meer reden om arrogant te zijn, Contador heeft nog niet half zoveel bereikt als hemzelf.
Ik denk dat je weinig modder gaat vinden in het dorre Spanjequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:17 schreef Buiksnor het volgende:
Contador moet wegzakken in de Spaanse modder, bah, wat een stom figuur, Armstrong ftw!
Welke ronderenner heeft dan elke potentieel serieuze concurrent als knecht gehad?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ContadorEindelijk een ronderenner die kan winnen zonder elke serieuze concurrent als knecht in je ploeg in te lijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |