Je hebt ook meegekregen hoe Armstrong zich gedroeg tijdens de Tour? En z'n getwitter? Als er iemand was die zich niet als een "teamgenoot" gedroeg was het Lance wel; dat ie ook maar kanker in z'n andere bal mag krijgen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef TNA het volgende:
Tijdens de Tour vond ik hem al een rotkop hebben, maar nu begint hij na zijn winst ook nog eens af te geven op zijn teamgenoten. Over Armstong zei hij gisteren: "Ik heb nooit bewondering voor hem gehad en dat zal ik ook nooit krijgen ook". Sportief hoor, een teamgenoot achteraf in zijn rug steken. Ik hoop dat Contador morgen van zijn fiets valt en de rest van zijn leven mag excelleren in sjoelwedstrijden voor 60-plussers.
Klacht: Alberto Contador met zijn arrogante rotkop
Armstong heeft eindeloos veel meer bereikt dan Contador ooit zal bereiken en bovendien heb ik hem nooit af horen geven op de mensen die hem hebben geholpen tijdens de Tour. Achteraf je teamgenoten in hun rug steken is laf, onsportief en arrogant tegelijk.quote:
Contador heeft groot gelijk over die matennaaier Armstrong met zijn holmaat Bruyneelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef TNA het volgende:
Tijdens de Tour vond ik hem al een rotkop hebben, maar nu begint hij na zijn winst ook nog eens af te geven op zijn teamgenoten. Over Armstong zei hij gisteren: "Ik heb nooit bewondering voor hem gehad en dat zal ik ook nooit krijgen ook". Sportief hoor, een teamgenoot achteraf in zijn rug steken. Ik hoop dat Contador morgen van zijn fiets valt en de rest van zijn leven mag excelleren in sjoelwedstrijden voor 60-plussers.
Klacht: Alberto Contador met zijn arrogante rotkop
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Je hebt ook meegekregen hoe Armstrong zich gedroeg tijdens de Tour? En z'n getwitter? Als er iemand was die zich niet als een "teamgenoot" gedroeg was het Lance wel; dat ie ook maar kanker in z'n andere bal mag krijgen.
Daar hoop ik ook nog steeds op.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Zal wel leuk zijn als contador betrapt wordt op doping
Neequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Zal wel leuk zijn als contador betrapt wordt op doping
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:16 schreef Timmor het volgende:
Ik vind hem zo'n klotekop hebben op deze foto...doet me ergens aan denken alleen kom ik er maar niet op...
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat team wat verongelijkt toe keek hoe hij tijd pakte op de hele concurrentie in de Pyreneeën ondanks "dat was niet afgesprokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef werkeend het volgende:
hij lijkt op Alien..
anyway terechte klacht. Het is ook een arrogant rot mannetje zonder enig teamgevoel. Zonder z'n team had hij nooit kunnen winnen, maar dat vergeet meneertje even.
Dat dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef Penisbaard het volgende:
Onterechte klacht, Contador was de kopman en opeens komt die Armstrong binnen om even de dienst uit te maken en de hele ploeg om zich heen te binden. Pure muiterij, Contador heeft het in z'n eentje moeten fiksen.
Armstrong met z'n smerige Amerikaanse plofkopWees blij dat Contador de eer van Europa gered heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |