De Pumpkins waren toen op hun allerbest, gewèldig optreden. Primus viel een beetje tegen, waren op Pinkpop '98 dan weer veeel beter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:37 schreef ranja het volgende:
Achteraf had ik toen ook gewoon 3 dagen moeten gaanPrimus en Pumpkins had ik ook wel willen zien.
Geen idee, ik ga de zaterdag ná Lowlands een hoop goede bands zien maar daar zal dit er niet een van zijn denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef brother52 het volgende:
Welke band ga ik de week na Lowlands zien?
Wat was dit trouwens, want ik weet vrij zeker dat The Levellers er dat jaar niet waren.quote:
Kzal die poster zo even posten...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, eigenlijk zou knars dus met UDS het punt moeten krijgen. (Burnett was idd dat jaar op Pukkelpop, dus die kan het niet weten)
mucky pupquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef brother52 het volgende:
Welke band ga ik de week na Lowlands zien?
[ afbeelding ]
Programma was net als dit jaar beter...quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, eigenlijk zou knars dus met UDS het punt moeten krijgen. (Burnett was idd dat jaar op Pukkelpop, dus die kan het niet weten)
Die poster heb ik helaas niet...quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Levellers hadden iig afgezegd voor dat jaar. Als je nog een affiche eerder had genomen, hadden zelfs The Ramones nog afsluiter geweest
Ik mis iig Dodgy, Alice Donut, Juliana Hatfield, The Breeders, The Goats, Tool, Green Apple Quickstep, Les tambours Du Bronx.quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:11 schreef ranja het volgende:
Overigens waren op Lowlands ook meer dan op de poster stonden
schaap001 +1quote:
ietsie minder groot, maar wel van die orde. En dit zijn Amerikanen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:02 schreef ranja het volgende:
misschien Judas Priest ?
wat een naam!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:29 schreef Berkery het volgende:
Brian Eno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |