quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
302: Feyenoord krijgt tegen Ajax weer vlak voor tijd een belachelijke strafschop
304. Na het op het nippertje behaalde gelijke spel schudt de Kuip op z'n grondvesten en doet men alsof men zojuist de Champions League gewonnen heeft.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
302: Feyenoord krijgt tegen Ajax weer vlak voor tijd een belachelijke strafschop
volgens mij zingen ze bij NEC dat het een vriend van Vitesse isquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
292.De supporters van alle clubs behalve die van Ajax zingen na een foute beslissing van een scheidsrechter dat hij een vriend van de joden is
Feli Venomquote:
Je faalt bij voorbaat al. Niks gaat dit meer toppen hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:04 schreef Pedroso het volgende:
305. Het is de spannendste competitie ooit.
Goedquote:12. Aanvaringen van Louis van Gaal met de Duitse pers. Ik sluit zelfs niet uit: "Freunde von die Presse, ich gehe"
Ik had bijna gejankt die dag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je faalt bij voorbaat al. Niks gaat dit meer toppen hoor
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:34 schreef rubbereend het volgende:
261. Er komt een derde slowchat in VBL
Mogen ze mij voor inhuren, alleen Dnipro Dnipropetrovsk geef ik geen garantie voor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
308) Tom Egbers die zich meerdere malen verspreekt bij het noemen van een club uit het Oostblok...
Je zult het ongetwijfeld een stuk beter doen dan Tom Egbers..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mogen ze mij voor inhuren, alleen Dnipro Dnipropetrovsk geef ik geen garantie voor.
psst.. je spreekt het ook uit als Skobouquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:13 schreef GustavFTW het volgende:
278: Skoubo wordt weer consistent Skobou genoemd worden door de NOS commentatoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |