Inloggen op MY gaat hier prima.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ligt bij meer mensen het inlogscherm van Moneyou eruit?
Aan het eind van het vorige topic vroeg ik hier ook naar (maar dan voor ASN-rekeningen). Ik kreeg toen geen reactie, ben vooral benieuwd welke rekeningen in aanmerking komen, en hoe die 1.3% verrekend wordt bij je belastingaangifte. In het aangifteprogramma kan ik er niets over vinden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:29 schreef Aether het volgende:
Heeft iemand ervaring met Groen Spaardeposito van ING?
Je betaalt dan geen vermogensrendementsheffing en krijgt een belastingkorting van 1,3%. zie voorbeeld.
Dat is wel een heel optimistische kijk op de lagere rentes.quote:
Ah ja, dus jij hebt liever een rente van 15% met een inflatie van 20%quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is wel een heel optimistische kijk op de lagere rentes.
Als het nou echt wat voordeel opleverde... 3.25% rente max. vind ik nou ook niet super en dan moet je nog met grote bedrag gaan sparen ook, anders heeft het weinig zin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Aan het eind van het vorige topic vroeg ik hier ook naar (maar dan voor ASN-rekeningen). Ik kreeg toen geen reactie, ben vooral benieuwd welke rekeningen in aanmerking komen, en hoe die 1.3% verrekend wordt bij je belastingaangifte. In het aangifteprogramma kan ik er niets over vinden.
En met deposito's geldt natuurlijk extra de vraag: weet je zeker dat het over een paar jaar nog zo geldt?! Want de overheid heeft meermalen bewezen totaal onbetrouwbaar te zijn wat betreft milieusubsidies.
Inflatie gaat nooit over de gehele breedte gelijkmatig, maar over diverse sectoren. Als mijn uitgaves niet hoofdzakelijk in die sectoren liggen wil ik wel die 15% rente.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef wibraman het volgende:
Ah ja, dus jij hebt liever een rente van 15% met een inflatie van 20%?
Maar dat is bij ING... Er zijn toch wel banken die meer bieden voor groen sparen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:19 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Als het nou echt wat voordeel opleverde... 3.25% rente max. vind ik nou ook niet super en dan moet je nog met grote bedrag gaan sparen ook, anders heeft het weinig zin.
Heb je niet enorm honger geleden in februari?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef SeLang het volgende:
Mijn uitgaven zijn het afgelopen jaar per saldo geleidelijk aan licht gedaald (afgezien van een paar speciale dingen). Of dat aan de deflatie ligt weet ik niet
Ik heb ondertussen gemiddeld wel zo'n 4% rente ontvangen
[ afbeelding ]
Bepaald nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heb je niet enorm honger geleden in februari?
zo te zien in hobby. Want vakantie is die maand ook erg klein.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bepaald niet![]()
Ik was die hele maand in Thailand, daarom zit eten verwerkt in de catagorie 'vakantie'
Nou nee, of is vakantie bij jou niet groen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef Nizno het volgende:
zo te zien in hobby. Want vakantie is die maand ook erg klein.
Nee, op vakantie in Thailand is zo goedkoop dat thuisblijven even duur is. Een hotel is bijvoorbeeld even duur als het warmstoken van mijn huis. En de vliegticket was al eerder gekocht dus die staat niet onder februari.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien in hobby. Want vakantie is die maand ook erg klein.
Dat is nu precies de reden waarom ik er zo terughoudend mee ben....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Want de overheid heeft meermalen bewezen totaal onbetrouwbaar te zijn wat betreft milieusubsidies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |