Nee de wekker stond gewoon om 7 uur, wat er gebeurd is? Geen idee, ik wordt echt nooit uit mezelf wakker normaal gesprokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:09 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen wat 'moeilijk' wakker worden en vervolgens niet op hun wekker kijken om te zien of ze nog 5 minuten kunnen liggen.
Ik kijk als ik wakker wordt ALTIJD op mijn wekker zodat ik niet perongeluk te vroeg wakker wordt!
Maar jij bent dus uit jezelf om 4 uur wakker geworden? Of had je de avond ervoor je wekker om 4 uur gezet ?
quote:
Dus jij bent vaak te laat voor je lessen Nederlandse taal?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:09 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik kijk als ik wakker wordt ALTIJD op mijn wekker zodat ik niet perongeluk te vroeg wakker wordt!
Is neit zo gek heur, is bij mij ook tweemaal in mijn leven voorgekomenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:09 schreef BorusBulldog het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mensen wat 'moeilijk' wakker worden en vervolgens niet op hun wekker kijken om te zien of ze nog 5 minuten kunnen liggen.
Maar jij bent dus uit jezelf om 4 uur wakker geworden? Of had je de avond ervoor je wekker om 4 uur gezet ?
Nee, iets wat jou twee maal is overkomen is niet gek.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is neit zo gek heur, is bij mij ook tweemaal in mijn leven voorgekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |