Hee, ik ook nog maar 2 keer heurquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:03 schreef -Datdus- het volgende:
ik ben niet genoemd.. wat de neuk is dit![]()
al mijn tijd naar kut topics en domme reacties!
en wat krijg ik er voor terug??
NADA!
Ik 0. Maar ik kan het me het wel voorstellen, de meest onbekende user op fok met 100k+ postsquote:
Gok eensquote:
Toen ik nog mod was, werd ik meer gehaatquote:
Mijn ego streelt het niet hoor. Ik zou liever niet genoemd worden, maar als je even snel in de posthistorie kijkt van de mensen die je noemen is het ook niet erg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:34 schreef Pheno het volgende:
Het streelt de egos van de users die genoemd worden
Of een computerfreak.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef Lamon het volgende:
Er was iemand die mijn email wilde opgeven op allerlei spamsites, omdat hij of zij zich ergerde aan mijn posts, dan ben je dus gestoord. Simpel zat.
stopkindersex.com is geen spamsite Lamon...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn ego streelt het niet hoor. Ik zou liever niet genoemd worden, maar als je even snel in de posthistorie kijkt van de mensen die je noemen is het ook niet erg.
Ik ben alleen benieuwd of het nu komt door verschil in milieus, verschil van humor, of dat sommigen echt niet helemaal lekker zijn.
Er was iemand die mijn email wilde opgeven op allerlei spamsites, omdat hij of zij zich ergerde aan mijn posts, dan ben je dus gestoord. Simpel zat.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:10 schreef Florian_ het volgende:
Mr-Coffee, SuperwormJim, Het_Hupt, Huppelmuts
Heeft hij Michelle.. al uit de kleren gepraat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
stopkindersex.com is geen spamsite Lamon...
Wet van het mod zijn hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was, werd ik meer gehaat
Ik hou van je dat weet je.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
da's weer n reden om mij zelf te gaan hatenquote:
Nee jij bent te engquote:
Gestoord.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
stopkindersex.com is geen spamsite Lamon...
JAaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |