Eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lambiekje en Ticker, zitten ook in de hoogste ergernisklasse
You love him or you hate himquote:
Idd iets onder je post zetten als signalement irriteert mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Verbal, met z'n irritante V. overal onder en z'n belerende oldbie poststijl.
Even quoten, een Tong post zonder 'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd iets onder je post zetten als signalement irriteert mij ook.
IK SNAP HEM!!!!!!!1quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd iets onder je post zetten als signalement irriteert mij ook.
Meki vind ik wel vermakelijk, 90% onzin wat eruit komt natuurlijk maar hij is zo aandoenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:56 schreef cerror het volgende:
Lambiekje, muay-toy, Paul en meki.
Meki is foks knuffel marokkaan toch? Zou de knuffel-campagne van Ali-B hier wat meetemaken kunnen hebben?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meki vind ik wel vermakelijk, 90% onzin wat eruit komt natuurlijk maar hij is zo aandoenlijk
Geef mij maar een knuffel negerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meki is foks knuffel marokkaan toch? Zou de knuffel-campagne van Ali-B hier wat meetemaken kunnen hebben?
hihi ben je ook nieuw? Je hebt niet eens een icoon. Geen icoon is voor losers jeweetzzzz!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
Ik ben nog geen een keer genoemd. Wat ben ik toch lief zeg.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:54 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
Je hebt geen swagger dus je bent gewoon jaloers
Je hebt net een paar posts neergezet hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:52 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
hihi ben je ook nieuw? Je hebt niet eens een icoon. Geen icoon is voor losers jeweetzzzz!
Ik heb gisteren al geregistreerd hooooorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je hebt net een paar posts neergezet hier
Ah je bent dus geen nieuweling meer omdat je je gisteren al geregistreerd hebt. Yeah, right...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:56 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al geregistreerd hooooor
Je hebt 5 posts per dag dus je voelt je stoerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:57 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ah je bent dus geen nieuweling meer omdat je je gisteren al geregistreerd hebt. Yeah, right...
Nee hoor, ik vind dat best meevallen. Jij zeurt gelijk op iemand die geen icoon heeft. Dus je bent stoer als je een icoon hebt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:59 schreef I-Love-Lamon het volgende:
[..]
Je hebt 5 posts per dag dus je voelt je stoer?
taki taki jij niet snap nie he??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:02 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat best meevallen. Jij zeurt gelijk op iemand die geen icoon heeft. Dus je bent stoer als je een icoon hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |