quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet de top 10 van meest gehate users maken, daar vervolgens een poll aanhangen en dat de nummers 1,2,3 een permban krijgen ofzo? 4 t/m 6 een maandje of 3 weg. en 7 t/m 10 één maand
Wat Lennert zegtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we niet de top 10 van meest gehate users maken, daar vervolgens een poll aanhangen en dat de nummers 1,2,3 een permban krijgen ofzo? 4 t/m 6 een maandje of 3 weg. en 7 t/m 10 één maand
goed ideequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuuuh for Permban!
Ik zie de actie al voor me
OMG, nog ff en je mag van mij wel ONZ mod wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Paultjuuuh for Permban!
Ik zie de actie al voor me
Daar zijn speciale schoonmaakbedrijven voor, maak je maar niet drukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
..en wie ruimt de rotzooi op als ze hun polsen doorgesneden hebben?
Ik ken alleen maar "schoonmaakbedrijven" die de rotzooi maken, maar degene die het opruimen ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zijn speciale schoonmaakbedrijven voor, maak je maar niet druk
Dan lees je het toch niet .. faalkop.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zowart alles wat in TRU en BNW post...10% van de tijd grappig, verder hoogst irritant.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
OMG, nog ff en je mag van mij wel ONZ mod worden
And that's a good thingquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom haten mensen Lambiekje, ik snap dit echt niet .. besef je eens wat FOK! was zonder dit soort users .. juist een grote eenheidsworst.. dit soort users moet je juist waarderen , dit zijn immers de users die fok maken zoals fok nu is.
Jawel, grootste deel is ook wel relaxt, maar zo af en toe zitten er wat van die cowboys tussen die zich heel wat voelen, of mensen wiens naam ik niet zal noemen (bowa) die zelf nog grotere baggeraars zijn dan anderen, maar wat allemaal leuk, scherp of ludiek is en moet kunnenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:22 schreef Master_Online het volgende:
De haat tegenover mods begrijp ik nog niet zo erg.
De mods zorgen er toch voor dat Fok! niet vol randdebielen zit?
Of begrijp ik het verkeerd?
Ja van alle smaken een beetje, overigens haat ik niet echt iemand .. daar neem ik fok niet serieus genoeg voor gelukkig.quote:
Euh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:02 schreef Lamon het volgende:
..en wie ruimt de rotzooi op als ze hun polsen doorgesneden hebben?
Als je serieus bent:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom haten mensen Lambiekje, ik snap dit echt niet .. besef je eens wat FOK! was zonder dit soort users .. juist een grote eenheidsworst.. dit soort users moet je juist waarderen , dit zijn immers de users die fok maken zoals fok nu is.
Ja zo was het ook met het hupt die snapte het ook niet zo goed, gelukkig zijn er nu weer normale mods @ ONZquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, grootste deel is ook wel relaxt, maar zo af en toe zitten er wat van die cowboys tussen die zich heel wat voelen, of mensen wiens naam ik niet zal noemen (bowa) die zelf nog grotere baggeraars zijn dan anderen, maar wat allemaal leuk, scherp of ludiek is en moet kunnen
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euh?
Ik geloof dat ik een verdomde druk leven heb buiten FOK!, van mij geen troep dus.
We zijn het eens!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja zo was het ook met het hupt die snapte het ook niet zo goed, gelukkig zijn er nu weer normale mods @ ONZ
M'n favo-FOK!kerquote:
Er zijn mods die zelf ook grote randdebiellen zijn, maar die worden beschermd door de admins. Kunnen ook niks fout doen enz.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:22 schreef Master_Online het volgende:
De haat tegenover mods begrijp ik nog niet zo erg.
De mods zorgen er toch voor dat Fok! niet vol randdebielen zit?
Of begrijp ik het verkeerd?
Ah kijk, Lamon is er weer als de kippen bij om zijn frustraties te uitenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:46 schreef Lamon het volgende:
Ik erger me niet aan mensen hier, ik heb wel medelijden soms, heel even dacht ik Schenkstroop, maar zelfs die bleek nog wel mee te vallen achteraf.
Nou ja, misschien BreathTaking en Paul een beetje, maar dat zal hun leeftijd en kortzichtigheid wel zijn...
Maar ergeren is een te zwaar woord..
MikeyMo en Qwea ook soms wel, maar meer omdat ik ze blijkbaar erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |