oh ja shitquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Starla werk je zo ook nog de punten in de OP even bij?
Nou echt dichtbij zat je ook niet bepaald.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:24 schreef zebaz het volgende:
[..]
Zit ik er zo ver vanaf dat ik maar de helft van de punten krijg?
Mogge...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef zebaz het volgende:
Welke Germaanse stam woonde omstreeks het begin van de jaartelling in het oosten van Nederland (ruwweg het huidige Twente)?
Mijn antwoord was in de klassieke spelling; starla gebruikte de nieuwe spelling uit het groene boekje. Echt waar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou echt dichtbij zat je ook niet bepaald.....
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:33 schreef zebaz het volgende:
[..]
Mijn antwoord was in de klassieke spelling; starla gebruikte de nieuwe spelling uit het groene boekje. Echt waar.
Of Tubanti. De naam zit nu nog in de naam van het lokale dagblad daar (TC Tubantia).quote:
quote:
quote:
The Elephant Men?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef zebaz het volgende:
In welke verfilming van een bekend Brits boek 'helpt' het karakter van Richard Burton om het karakter van John Hurt zich aan te passen aan de in geldende maatschappelijke normen? Her en der een understatement om het misschien iets moeilijker te maken
steekbal +2quote:
Brazil?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:05 schreef steekbal het volgende:
Welk boek van Ira levin gaat over een 'ideale' toekomst ?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
The perfect day oid?
Nooit gelezen maar staat wel bij mijn moeder in de boekenkast. Moet ik hem eens lenen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:24 schreef steekbal het volgende:
[..]
idd volgende in het rijtje, this perfect day
ja, doenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit gelezen maar staat wel bij mijn moeder in de boekenkast. Moet ik hem eens lenen?
De man was niet alleen horroracteur hij speelde vaak ook de sinistere buitenlander....quote:
Okay!quote:
Nee hij is al flink wat jaren dood..... Hij speelde ook vaak met Bogart in films....quote:
Peter Lorre iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |