enkelvoud ik dacht 1 dusquote:
Hoewel Jerry maatjes was met Dean was hij geen Rat Packer....quote:
Het varieerde ook wel volgens mij, maar wat ik noemde zijn ze ook niet allemaal hoor. Alleen de rest weet ik niet meerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
enkelvoud ik dacht 1 dus
(had ze ook niet allemaal geweten)
Geen Burt idd....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:19 schreef lubje25 het volgende:
frank sinatra sammy davis jr en burt baccaracklaatste is niet goed denk ik
Nu officieel nog 7 maar ik hoef er nog maar 2 te horen.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:23 schreef De_Hertog het volgende:
mr_a, mogen we wel weten hoeveel je er zoekt?
Marilyn Monroe?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
2 leden hebben links met de Kennedy clan.....
Ja ..... nog 1 en naam en wel allemaal in 1 post svp....quote:
Jackie was geen Ratpacker.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:35 schreef De_Hertog het volgende:
Frank Sinatra, Sammy Davies Jr, Dean Martin, Marilyn Monroe, Jackie Bouvier?
Weet ik, maar ik weet zo gauw geen andere naam meer in te vullenquote:
Nee dat is incorrect. Maar de oprichter is vrij snel na oprichting overleden.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden voor mij denk ik, ik dacht altijd dat Frank Sinatra de oprichter was..
De The Ratpack was een groep bekende die om Bogart heen hingen. De naam is wel pas na zijn dood bekend geworden.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:02 schreef De_Hertog het volgende:
Euh, Frank Sinatra, Sammy Davies Jr, Dean Martin, Marilyn Monroe, Humphrey Bogart dus..
Wow, ik dacht het altijd dat het om Sinatra was.. Even bijlezen een keerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De The Ratpack was een groep bekende die om Bogart heen hingen. De naam is wel pas na zijn dood bekend geworden.....
Ingrid Bergmanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wow, ik dacht het altijd dat het om Sinatra was.. Moet zo weg, dus simpele vervolgvraag:
Wie was Bogarts tegenspeler in Casablanca?
Snel, ondanks de quotequote:
Rauwe realistische stijl en de popcultuur horen er ook bij.quote:
je ziet ze nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:19 schreef starla het volgende:
exoplaneten
In case of emergency break glass.quote:
Sorry maar dat antwoord moet je schuldig blijven.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:49 schreef starla het volgende:
Runen, inderdaad. Hoe noemden zij hun alfabet?
Hoi MaJoquote:
Zwaait terugquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:01 schreef zebaz het volgende:
Zelfs in Harry Potter heten runen gewoon runen. Bweh!
*zwaai ook even naar MaJo*
Oh, we waren net van plan om zelf deze week te gaan, maar ik wacht je uitnodiging wel even af danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zwaait terug
over harry Potter gesproken, daar ga je zo een uitnodiging per mail over ontvangen
Hoi, beantwoord dat vraagje nog even, kunnen we weer verderquote:
Fuck?quote:
Wacht maar even tot vrijdag danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef zebaz het volgende:
[..]
Oh, we waren net van plan om zelf deze week te gaan, maar ik wacht je uitnodiging wel even af dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |