kan er niks aan doen maar weer tikkie terug ga zo wel even koffie drinkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef De_Hertog het volgende:
endorfine
Haha, was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:14 schreef tomtomaat het volgende:
produceert endorfine in het lichaam
Dit?
Zeker, mr_anonimous +2quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Hollow Man
awardfever.....quote:
probleem is dat ze niet vaak gesteld worden....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:29 schreef qonmann het volgende:
dat is als je ze beantwoordt vooral ..whatever..
De_Hertog +2quote:
Het lijkt er wel op, maar omdat Oegaritisch ook bestaat en een andere taal is vind ik het niet voldoende om het voor twee punten goed te rekenen. Het tweede woord lijkt er wel op, maar is korter. Het eerste is inderdaad goed, al wordt het meestal niet zo geschreven.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Fino-Oegaritisch
Deze vind ik wel goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:47 schreef qonmann het volgende:
fins-oegoerisch ?
De Mariannen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:54 schreef qonmann het volgende:
(Novum/AP) -zal zeventien Chinese moslims opnemen die nu nog in Guantanamo Bay zitten. Dat heeft de tropische eilandstaat in de Grote Oceaan woensdag bekendgemaakt.
President Johnson Toribiong zei datde Oeigoeren op zal nemen 'bij wijze van humanitair gebaar', om hen te helpen hun levens opnieuw op te bouwen. De archipel van
bestaat uit acht hoofdeilanden en nog eens 250 kleine eilandjes. Er wonen zo'n twintigduizend mensen.
Voordatin 1994 officieel onafhankelijk werd, viel het land formeel onder bestuur van de Verenigde Naties. Het feitelijke bestuur was in handen van de Verenigde Staten, waarmee
nog altijd zeer nauwe banden onderhoudt. Zo is het voor zijn defensie volledig afhankelijk van de VS, dat ook veel financiële ondersteuning biedt. Staatsburgers van
kunnen zonder paspoort de Verenigde Staten binnengaan.
Lijkt er veel op..Welk eiland ?
Nee wel vrij korte naamquote:
Even opgezocht, op een hoger niveau hoort Fins-Oegrisch met nog een andere taalfamilie tot de Oeraalse taalfamilie. Maar op beide niveaus wordt de verzameling met 'taalfamilie' aangeduid, en ik was op zoek naar specifiek deze (kleinste) groep. Sorry voor de onduidelijke vraag..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ze horen toch tot de Oeraalse taalfamilie?
Ik had er een tijdje geleden toevallig wat over gelezen toen ik klass had gezien en vond dat het op Fins leek.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Even opgezocht, op een hoger niveau hoort Fins-Oegrisch met nog een andere taalfamilie tot de Oeraalse taalfamilie. Maar op beide niveaus wordt de verzameling met 'taalfamilie' aangeduid, en ik was op zoek naar specifiek deze (kleinste) groep. Sorry voor de onduidelijke vraag..
waar ze Palauaans sprekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:01 schreef Dagobert het volgende:
Palau dan?
BIj deze alsnog:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:51 schreef De_Hertog het volgende:
En 4 farthings of 2 ha'pennies in een penny. En een halve kroon was 2s 6p.
*veel oude Engelse boeken gelezen heeft
Kun je Fins dan? Of alleen herkennen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had er een tijdje geleden toevallig wat over gelezen toen ik klass had gezien en vond dat het op Fins leek.
Nee ik spreek geen Fins maar ik train wel met een Fin en soms belt hij met familie. Vandaar dat ik sommige woorden bekend vond klinken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kun je Fins dan? Of alleen herkennen?
Ah, op die manier. Ik vind het wel leuk, 'exotische' talen. Ben momentaal met Russisch bezigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik spreek geen Fins maar ik train wel met een Fin en soms belt hij met familie. Vandaar dat ik sommige woorden bekend vond klinken.
oud soort bril dusquote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:11 schreef De_Hertog het volgende:
Prince-nez?
Ik heb kennis van enkele vreemde talen maar niet bijster veel. Ik kan een drankje bestellen in het Iers, Zweeds en Japans. En ik kan ook om de rekening vragen in die talen....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik vind het wel leuk, 'exotische' talen. Ben momentaal met Russisch bezig
Zeker, mr_anonimous +1quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Monolce
Mocht je daar ooit meer van willen maken dan kan ik The Rosetta Stone ten zeerste aanraden. Zeker bij talen waar je nog niet veel van kent en die een ander schriftstelsel hebben. Heerlijk programma.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb kennis van enkele vreemde talen maar niet bijster veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |