Bodor hebben we ook nog.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ken ook Gabor Kiraly, Laszlo Bodnar en Szabolcs Huszti
Sandor Kozcis....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef starla het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat iemand Miklos Feher zou noemen.
Die Hongaar zeeg na de grond toen hij aan het uitrusten was...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:18 schreef starla het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat iemand Miklos Feher zou noemen.
Voor mijn tijdquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat noemt men weinig spelers uit het gouden team...
noem er tien was dus eigenlijk ook wel gelukt... of een extra criteriumquote:
Als voetballiefhebber hoor je daar wel iets van te weten...... over die verloren finale met name.....quote:
ja duh, maar om nou spelers op te kunnen noemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als voetballiefhebber hoor je daar wel iets van te weten...... over die verloren finale met name.....
Ik denk het wel ja. Ik vind 3 voetballers in een dubbel punten topic wel erg matig aantal tenzij het echt een obscuur land is als De malediven ofzo.....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:22 schreef thomaster het volgende:
[..]
noem er tien was dus eigenlijk ook wel gelukt... of een extra criterium
eens..tenzij je een fervente voetbalfan bentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
ja duh, maar om nou spelers op te kunnen noemen![]()
daar kom ik zo 1-2-3 niet op
*noni solliciteert naar ongelofelijke kutvraag*quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ik vind 3 voetballers in een dubbel punten topic wel erg matig aantal tenzij het echt een obscuur land is als De malediven ofzo.....
Nog steeds inderdaadquote:
Wat is de hoofdstad ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ik vind 3 voetballers in een dubbel punten topic wel erg matig aantal tenzij het echt een obscuur land is als De malediven ofzo.....
Koczis, Hidegkuti, Boszik, Puskas en Czibor zijn denk ik de bekendste....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
ja duh, maar om nou spelers op te kunnen noemen![]()
daar kom ik zo 1-2-3 niet op
Ik begrijp hem ook niet..net alsof iedereen voetbalfan is hierquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef starla het volgende:
[..]
*noni solliciteert naar ongelofelijke kutvraag*
Nee hoor maar we waren met vereende krachten wel aan de 10 gekomen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:25 schreef starla het volgende:
[..]
*noni solliciteert naar ongelofelijke kutvraag*
Alsof ik dat wist. Soms denk je een makkelijke vraag te stellen en dan weet niemand het, en andersomquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor maar we waren met vereende krachten wel aan de 10 gekomen denk ik.
Ja rustig maar zeurpiet..... we zijn toch al verder....quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik begrijp hem ook niet..net alsof iedereen voetbalfan is hier
* Ofyles2 popcorn paktquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja rustig maar zeurpiet..... we zijn toch al verder....
Münster?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:29 schreef steekbal het volgende:
ssst, hier komt weer een vraag...
Wat is de oudste stad van Duitsland ?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef zebaz het volgende:
Dresden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |