Die van mij mogen het niet eens kijken, ik zet wel oude videobanden op voor ze met alfred en dat soort leuke tekenfilms, en ze hebben er totaal geen moeite meequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:07 schreef Crack_ het volgende:
Maar jouw kindjes zullen later ook zeggen "Waar is jetix en nickelodeon, dat waren nog eens tv programma's!"
Ik ben het eens met je klacht trouwens
Ik vind jou een hele goede papa !quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Die van mij mogen het niet eens kijken, ik zet wel oude videobanden op voor ze met alfred en dat soort leuke tekenfilms, en ze hebben er totaal geen moeite mee
Zijn ook leuke dvd boxen te koop, maar helaas niet alles.quote:
Daar had ik een nog een videoband vanquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:17 schreef Mikieee het volgende:
[..]
Daar had ik een nog een videoband van
Hey hey Wickiequote:
Dat stukje geheugen van mijn hersenen heb ik zeker al vijftien jaar niet gebruikt, maar nu weer uit het stof gehaald.quote:
Snorkelsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:25 schreef defabiman het volgende:
Of deze
How re-post..
maarja, blijft leuk
Bobby's world vond ik vroeger ook leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:26 schreef Crack_ het volgende:
Dit waren mijn favorieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barbapapa niet?!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bobby's world vond ik vroeger ook leukdie andere twee ken ik niet
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bobby's world vond ik vroeger ook leukdie andere twee ken ik niet
wat een toevalquote:
Nee, VR Troopers is van later... dat hoort bij die nieuwe generatie troep wat ze nu ook uitzenden.quote:
Niet te vergeten, GI Joe de tekenfilmsquote:
Ik dacht dat jij deze bedoeldequote:
JEUGDSENTIMENT!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:42 schreef Peter het volgende:
samurai pizza cats was toch ook van vroeger? en de transformers..
Ik denk dat ik dat niet keek als klein meisjequote:
U vraagt, wij draaien (toeteren?)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:34 schreef defabiman het volgende:
Der was nog iets met een kleine pinguin.... hoe heette dat ook al weer
Jaaaaaaa!quote:
ghehe, ik wel, maarjah ik was toen ook een jongetjequote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet keek als klein meisje
Held, ja deze ook veel gekeken..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Nu niet meer dan ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ghehe, ik wel, maarjah ik was toen ook een jongetje
wow die is al oud, die herinner ik me nu pas weerquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:48 schreef Crack_ het volgende:
Shit, en deze ooook nog!
Het zijn er gewoon té veel!
omg dit was ik vergetenquote:
Maar wel heeel leukquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wow die is al oud, die herinner ik me nu pas weer
hahahah en toen die afleveringen op waren gingen ze Spider-Woman uitzenden; die had spinnenwebben onder haar oksels!quote:
Nooit gezien volgens mij... waar was dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |