ENEZBejeRquote:
Wel met een Ariër.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arierquote:De term Ariërs werd oorspronkelijk gebruikt als aanduiding voor de Iraanse volkeren (Perzen) en de Noord-Indiërs (Indo-Ariërs), en voor de ruimere etnische groep waartoe deze volken behoren.
Heeft ze een snor? LOLOLOL!!!!1!1!einz!!!1!quote:
Ja maar dat zijn Perzen, die van TS is waarschijnlijk niet-Perz omdat ze moslim is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel met een Ariër.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arier
Ja ja, ome Adolf komt ook nog ter sprake, maar wat boeit het.
ja dat is makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:44 schreef RRGJL het volgende:
Wat dacht je van 'negeer de ouders' ? Ze heeft toch haar eigen leven zeker? Laat die simpele ouders lekker doodvallen
Misschien omdat je een man bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef cooleboy het volgende:
Het ligt gewoon aan jou en/of haar ouders. Ik ben Marokkaan en het kan mijn ouders geen ene tering schelen met wat voor meid ik mee naar binnen bracht. Al was ze pimpelpaars en gele stippen.
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.quote:
Helaas denken niet alle (allochtone) ouders er zo over.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat mag.
Als je uiteindelijk maar wel met een moslima gaat trouwen, nietwaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.
Hoe zit het dan met voortplanting, accepteren je ouders halfbloed kleinkinderen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.
die moeder is moslim geworden, en daar heb ik geen trek ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef cooleboy het volgende:
trouwens dagdag, als haar pa een Iraniër is en haar ma een Nederlandse, waarom mag het dan wel bij hem?
Omdat haar pa een man is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef cooleboy het volgende:
trouwens dagdag, als haar pa een Iraniër is en haar ma een Nederlandse, waarom mag het dan wel bij hem?
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk maar wel met een moslima gaat trouwen, nietwaar?
Ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met voortplanting, accepteren je ouders halfbloed kleinkinderen?
Probeer hen te bekeren tot het atheïsme. Misschien zijn ze je dankbaar achteraf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moeder is moslim geworden, en daar heb ik geen trek ik
nou het is een beetje rustig meisje, niet zo stadse schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef Gamesua het volgende:
Mocros geven over het algemeen geek ruk wat hun kinderen doen. Vandaar dxat ze altijd op straat rondhangen
Turken en Iranezen daarentegen zijn veel vaker controlerend over hun kroost. Zit natuurlijk verschil tussen dorps of stadsmensen, maar ik gok dat TS' chickies familie dorpsppl zijn.
dan ook geen pussy voor jou, infidelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moeder is moslim geworden, en daar heb ik geen trek ik
Boh, ik ken der ook eentje. Jarenlang naast gezeten op schoolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:28 schreef B.E.D het volgende:
Ze heeft zeker mooi zwart lang haar en mooie donkere ogen
Precies, raar dat TS dan uitgerekend een Iraanse vrouw vindt wier vader wel waarde hecht aan zijn geloof. De meeste Iraniers in Nederland hebben vrij weinig met het geloof:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:54 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad. Ze lopen gewoon rond in sexy kleding, zonder hoofddoek, make-up etc.
In de Koran staat geschreven dat vrouwen hun oksel- en lichaamshaar dienen te verwijderen. Net als gezichtshaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 03:13 schreef Verbatim. het volgende:
ewwww die zijn altijd behaard en vies.
Valt me ook altijd op zodra ze hier komen dat ze gelijk geen Moslim willen zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:51 schreef AryaMehr het volgende:
Het is Iranier, geen Iranees.
Overigens gedragen de meeste Iraanse vrouwen in Nederland zich niet als moslim?
Volgens mij zouden veel Iraanse vrouwen in Iran zich niet eens als ultra-strenge moslim gedragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:51 schreef AryaMehr het volgende:
De Iraniërs die ik ken zuipen bier, hebben Nederlandse vrienden, doen waar ze zelf zin in hebben (ik zie een hoop gewoon mee eten tijdens de ramadan, dus ze zijn niet allemaal zo streng gelovig blijkbaar). Ik heb in ieder geval het idee dat ze een stuk 'westerser' zijn ingesteld dan andere groepen uit die regio. Gezien de geschiedenis van dat land op zich niet heel vreemd ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:51 schreef AryaMehr het volgende:
Wat nou landverrader, ze zijn allebei buitenlanderquote:
Geloof je dan ook echt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ach ik zou best moslim willen worden voor mijn ware. Die Iraniërs zoals hierboven genoemd drinken ook gewoon bier, gaan uit en doen niet aan de ramadan, dus er veranderd weinig voor mij.
In het dorp van m'n ouders woont een autochtoon die getrouwd is met een vrouw uit Egypte, zichzelf moslim noemt, maar ondertussen meerdere keren per week varkensvlees verorbert en vrijwel dagelijks blikken Heineken door zijn slokdarm jaagtquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ach ik zou best moslim willen worden voor mijn ware. Die Iraniërs zoals hierboven genoemd drinken ook gewoon bier, gaan uit en doen niet aan de ramadan, dus er veranderd weinig voor mij.
Je gelooft toch ergens anders in? Of ga je iets "accepteren" en erin "geloven", om met een Arabische schone te gaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat niet. Maar ik bedoel ik ben nu katholiek alleen ik ga ook nooit naar de kerk en ben geen praktiserend gelovige. Of ik mezelf nou moslim of katholiek noem maakt dan geen verschil.
Maar idd, hoe ver wil ik gaan. Goede vraag. Meerdere keren per week naar de moskee gaan is iets wat voor mij al te ver zou gaan. Alleen helaas verwachten veel mensen dat waarschijnlijk wel, dus ik denk dat het nooit iets zou worden tussen mij en een Arabische schone.
Whehequote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het dorp van m'n ouders woont een autochtoon die getrouwd is met een vrouw uit Egypte, zichzelf moslim noemt, maar ondertussen meerdere keren per week varkensvlees verorbert en vrijwel dagelijks blikken Heineken door zijn slokdarm jaagt.
Geloof heeft geen waarde en daarom wil je best van geloof wisselen. Dat zal je (niet toekomstige) Arabische schone waarderenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik geloof nergens in en geloof heeft voor mij vrij weinig waarde. Daarom heb ik er ook geen probleem mee om van geloof te veranderen als haar ouders zich daar fijn bij voelen.
Verder gaat een geloof bij mij om de dieper liggende normen en waarden. Die zijn zowel in het Katholicisme als in de Islam te vinden. Naar welke van de twee je dan kijkt maakt imo weinig uit.
[..]
Whehe.
De zus van een vriendin is getrouwd met een Marokkaan en ze is ook moslima geworden. Ze draagt nu ook een hoofddoek in het dagelijks leven (toen keek ik wel zo van), eet geen varkensvlees uiteraard en stuurt de hele tijd linkjes door naar vage filmpjes over hoe slecht varkensvlees, het westen en de sexualisering van de maatschappij is
.
Veel plezier enzoquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah, daarom zei ik al dat het toch nooit iets zou worden. Ik ga wel op zoek naar die paar christelijke Arabieren die er rondlopen
.
Tsja, voor veel mensen is het inderdaad gewoon een manier om de moslimouders gerust te stellen. Bij veel kinderen wordt het geloof namelijk ook maar opgedrongen. Ik ken genoeg Egyptenaren die wel van een biertje/feesten houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
In het dorp van m'n ouders woont een autochtoon die getrouwd is met een vrouw uit Egypte, zichzelf moslim noemt, maar ondertussen meerdere keren per week varkensvlees verorbert en vrijwel dagelijks blikken Heineken door zijn slokdarm jaagt.
Iraniers Arabieren?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat niet. Maar ik bedoel ik ben nu katholiek alleen ik ga ook nooit naar de kerk en ben geen praktiserend gelovige. Of ik mezelf nou moslim of katholiek noem maakt dan geen verschil.
Maar idd, hoe ver wil ik gaan. Goede vraag. Meerdere keren per week naar de moskee gaan is iets wat voor mij al te ver zou gaan. Alleen helaas verwachten veel mensen dat waarschijnlijk wel, dus ik denk dat het nooit iets zou worden tussen mij en een Arabische schone.
Die zijn er toch wel,kleine groepje gelukkig maar of vergis ik me nou.Mattie(die Pvv stemtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Brr, ik zag een tijdje terug een blauwogige moslima-tokkie in de Ikea in Utrecht, achter een kinderwagen lopen en onderwijl luidruchtig aan het praten met haar moeder, die er bij liep als een overrijpe Anita. Dan kan zo'n meid wel een hoofddoek tot over haar wenkbrauwen dragen, haar zoontje 'Jaouad' noemen en haar tanden in een McHalal in plaats van een speklap zetten, maar aan het einde van de rit blijft ze het gewillige achterstandswijksletje van weleer dat zich op een middelmatige zaterdagnacht na het nuttigen van een aanzienlijk aantal glazen Passoa dik liet neuken door een bruuske en ongemanierde Berber, wiens ongebreidelde geilheid het op dat moment won van diens Mohammedaanse afkeer van ongelovigenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik geloof nergens in en geloof heeft voor mij vrij weinig waarde. Daarom heb ik er ook geen probleem mee om van geloof te veranderen als haar ouders zich daar fijn bij voelen.
Verder gaat een geloof bij mij om de dieper liggende normen en waarden. Die zijn zowel in het Katholicisme als in de Islam te vinden. Naar welke van de twee je dan kijkt maakt imo weinig uit.
[..]
Whehe.
De zus van een vriendin is getrouwd met een Marokkaan en ze is ook moslima geworden. Ze draagt nu ook een hoofddoek in het dagelijks leven (toen keek ik wel zo van), eet geen varkensvlees uiteraard en stuurt de hele tijd linkjes door naar vage filmpjes over hoe slecht varkensvlees, het westen en de sexualisering van de maatschappij is
.
Mjah Iraanse schone danquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Brr, ik zag een tijdje terug een blauwogige moslima-tokkie in de Ikea in Utrecht
In Iran wonen inderdaad (aan de grens met Irak) een kleine minderheid Arabieren, maar dat is slechts een paar procent. Tja, PVV stemmers.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:53 schreef Slappy het volgende:
[..]
Die zijn er toch wel,kleine groepje gelukkig maar of vergis ik me nou.Mattie(die Pvv stemt) van mij denkt ook dat Iran vol met Arabieren zit
Donkere ogenmensen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah Iraanse schone dan.
Met Arabische schone doelde ik meer op moslimmeisjes in het algemeen. Of is daar een betere benaming voor?
Die zijn er. Alleen wel weinig. De meeste denken dat alle Arabieren moslim zijn. Niet allemaal dus en wanneer een Arabier zegt dat ie geen moslim is, kijkt men verbaasd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah, daarom zei ik al dat het toch nooit iets zou worden. Ik ga wel op zoek naar die paar christelijke Arabieren die er rondlopen
.
Verhalen genoeg van broers en vaders die dat autochtone vriendje wel even thuis opwachtten. Helaas geen ervaring mee, dus ik kan niet zeggen of die verhalen op waarheid zijn berust.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Jullie autochtonen,denken jullie werkelijk dat de nieuwe generatie moslimmeisjes het wat boeit wat hun ouders denken?
en waarom zou jou het wat schelen wat haar vader van je denkt?
waarom is schoonfamilie zo belangrijk en waarom willen nederlandse partners altijd zo graag in contact komen met de ouders van allochtone partner en waarom maken ze er een punt van?
alsof je met haar gaat trouwen nou. je kent d'r pas, en je klaagt over het half iraanse aan haar. en dat dat jou evt zou kunnen belemmeren. ja als je met haar wilt trouwen misschien.en wel nu
Nouja als ik een Turkse vriendin naar huis breng na het uitgaan heeft ze liever dat ik een straat van tevoren haar afzet, omdat haar vader anders boos word als ze met een jongen thuis komt. Ik denk dat dit bij veel moslima's wel speelt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef TheHolyTiamat het volgende:
Jullie autochtonen,denken jullie werkelijk dat de nieuwe generatie moslimmeisjes het wat boeit wat hun ouders denken?
waarom is schoonfamilie zo belangrijk en waarom willen nederlandse partners altijd zo graag in contact komen met de ouders van allochtone partner en waarom maken ze er een punt van?
alsof je met haar gaat trouwen nou. je kent d'r pas, en je klaagt over het half iraanse aan haar. en dat dat jou evt zou kunnen belemmeren. ja als je met haar wilt trouwen misschien.en wel nu
Er was iemand in dit topic die het over donkere ogen had, was hij dat niet? Wat is dan typisch kenmerk van het uiterlijk van een moslima?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of gewoon moslima's? Genoeg moslims met groene ogen.
Het boeit mij wel wat m'n ouders denken. Aangezien de familie ook vaak aanwezig zal zijn als je getrouwd bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:03 schreef TheHolyTiamat het volgende:
90% heeft waarschijnlijk donker haar, en vaak wel bruine ogen ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er was iemand in dit topic die het over donkere ogen had, was hij dat niet? Wat is dan typisch kenmerk van het uiterlijk van een moslima?
Huh.. Ze mag wel uitgaan, maar niet met een jongen thuiskomen. Weet hij niet wat er kan gebeuren tijdens het uitgaan of wil hij het gewoon niet met eigen ogen zien?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja als ik een Turkse vriendin naar huis breng na het uitgaan heeft ze liever dat ik een straat van tevoren haar afzet, omdat haar vader anders boos word als ze met een jongen thuis komt. Ik denk dat dit bij veel moslima's wel speelt.
Idd als je getrouwd bent maar ik denk niet dat het hier gaat over 'iraans meisje probleem die ik wil verloven' maar een willekeurig persoon die die net heeft leren kennen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het boeit mij wel wat m'n ouders denken. Aangezien de familie ook vaak aanwezig zal zijn als je getrouwd bent.
Tsja, sommige mensen denken nou eenmaal in de trant van "wat je niet ziet dat deert niet".quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh.. Ze mag wel uitgaan, maar niet met een jongen thuiskomen. Weet hij niet wat er kan gebeuren tijdens het uitgaan of wil hij het gewoon niet met eigen ogen zien?
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh.. Ze mag wel uitgaan, maar niet met een jongen thuiskomen. Weet hij niet wat er kan gebeuren tijdens het uitgaan of wil hij het gewoon niet met eigen ogen zien?
90%? ik denk dat je zoiets zelf moet meemaken. in het midden-oosten en vooral jordanië en turkije enz is het heel normaal en ben je niet bijzonder als je blauwe/groene ogen hebt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
90% heeft waarschijnlijk donker haar, en vaak wel bruine ogen ja.
Het kan dat meisje dan toch alsnog wat uitmaken wat haar ouders ervan denken of zie ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:12 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
Idd als je getrouwd bent maar ik denk niet dat het hier gaat over 'iraans meisje probleem die ik wil verloven' maar een willekeurig persoon die die net heeft leren kennen.
Ik weet het niet, misschien zegt ze altijd wel dat ze naar een vriendin gaat ofzo. En is het daarom helemaal apart als een jongen haar thuis brengt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
90%? ik denk dat je zoiets zelf moet meemaken. in het midden-oosten en vooral jordanië en turkije enz is het heel normaal en ben je niet bijzonder als je blauwe/groene ogen hebt.
Irak, Arabisch.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In Iran wonen inderdaad (aan de grens met Irak) een kleine minderheid Arabieren, maar dat is slechts een paar procent. Tja, PVV stemmers.![]()
meestal, wordt uberhaupt een relatie afgekeurd. alsof ouders gaan zeggen "je mag een vriend, mits hij moslim is". denk het niet. bovendien heeft haar eigen voorkeur daar meer op te zeggen dan die van haar ouders als ze toch al begonnen is aan een stiekeme relatie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het kan dat meisje dan toch alsnog wat uitmaken wat haar ouders ervan denken of zie ik het verkeerd?
Ik heb toch echt tien jaar in het Midden Oosten gewoond, en ben hooguit één a twee keer een lokale met groene ogen tegengekomen. In Turkije en Noord(oost) Afrika schijnt het wel vaker voor te komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:16 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
90%? ik denk dat je zoiets zelf moet meemaken. in het midden-oosten en vooral jordanië en turkije enz is het heel normaal en ben je niet bijzonder als je blauwe/groene ogen hebt.
mag ik dan vragen in welk land/gebied je hebt gewoond..?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt tien jaar in het Midden Oosten gewoond, en ben hooguit één a twee keer een lokale met groene ogen tegengekomen. In Turkije en Noord(oost) Afrika schijnt het wel vaker voor te komen.
Het hoort niet, maar er zijn genoeg ouders in Nederland die het wel toelaten. Zelfs: mits hij * is (*= afkomst).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:23 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
meestal, wordt uberhaupt een relatie afgekeurd. alsof ouders gaan zeggen "je mag een vriend, mits hij moslim is". denk het niet. bovendien heeft haar eigen voorkeur daar meer op te zeggen dan die van haar ouders als ze toch al begonnen is aan een stiekeme relatie.
dat zegt dus niets over wat zij zich zou aantrekken van haar ouders. ervan uitgaande dat TS wat met meisje begint die instemt met de 'relatie'...
Oman, VAE.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
mag ik dan vragen in welk land/gebied je hebt gewoond..?
Wat je bedoelt is dat je hun levensstijl overneemt, zonder de tradities en de gelovige zooi.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
dat dus in de VAE heb je meer afrikaans uitziende mensen dan 'moslims' uitziende mensen (genetisch bepaalde kenmerken geen sluiers/snorren) en ja ik heb ook nooit eerder een vae'er gezien met lichtgekleurde ogen..quote:
Ach, ik vind ze er nou niet typisch Afrikaans uitzien, eerder gewoon Arabisch. Zandkleurige huid, bruine tot zwarte ogen, zwart haar.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
dat dus in de VAE heb je meer afrikaans uitziende mensen dan 'moslims' uitziende mensen (genetisch bepaalde kenmerken geen sluiers/snorren) en ja ik heb ook nooit eerder een vae'er gezien met lichtgekleurde ogen..dus ik begrijp jouw punt.
En een Pvv stemmer danquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef cooleboy het volgende:
Het ligt gewoon aan jou en/of haar ouders. Ik ben Marokkaan en het kan mijn ouders geen ene tering schelen met wat voor meid ik mee naar binnen bracht. Al was ze pimpelpaars en gele stippen.
Misschien omdat de meerderheid van de bewoners van VAE (sowieso Dubai) buitenlander is?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:05 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
dat dus in de VAE heb je meer afrikaans uitziende mensen dan 'moslims' uitziende mensen (genetisch bepaalde kenmerken geen sluiers/snorren) en ja ik heb ook nooit eerder een vae'er gezien met lichtgekleurde ogen..dus ik begrijp jouw punt.
Ik had het dan ook over Arabierenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Misschien omdat de meerderheid van de bewoners van VAE (sowieso Dubai) buitenlander is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN blijkbaar al een nieuwe " vlam " verlieft op fokker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |