ENEZBejeRquote:
Wel met een Ariėr.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arierquote:De term Ariėrs werd oorspronkelijk gebruikt als aanduiding voor de Iraanse volkeren (Perzen) en de Noord-Indiėrs (Indo-Ariėrs), en voor de ruimere etnische groep waartoe deze volken behoren.
Heeft ze een snor? LOLOLOL!!!!1!1!einz!!!1!quote:
Ja maar dat zijn Perzen, die van TS is waarschijnlijk niet-Perz omdat ze moslim is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel met een Ariėr.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arier
Ja ja, ome Adolf komt ook nog ter sprake, maar wat boeit het.
ja dat is makkelijker gezegt dan gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:44 schreef RRGJL het volgende:
Wat dacht je van 'negeer de ouders' ? Ze heeft toch haar eigen leven zeker? Laat die simpele ouders lekker doodvallen
Misschien omdat je een man bent?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef cooleboy het volgende:
Het ligt gewoon aan jou en/of haar ouders. Ik ben Marokkaan en het kan mijn ouders geen ene tering schelen met wat voor meid ik mee naar binnen bracht. Al was ze pimpelpaars en gele stippen.
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.quote:
Helaas denken niet alle (allochtone) ouders er zo over.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat mag.
Als je uiteindelijk maar wel met een moslima gaat trouwen, nietwaar?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.
Hoe zit het dan met voortplanting, accepteren je ouders halfbloed kleinkinderen?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:48 schreef cooleboy het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt ook voor mijn zusje. Mijn ouders zijn in Nederland geboren Marokkanen dus ze kunnen begrijpen wat wij niet kunnen missen in de pubertijd. En dat is als je behoefte hebt aan verkering, dat dat moet kunnen.
die moeder is moslim geworden, en daar heb ik geen trek ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef cooleboy het volgende:
trouwens dagdag, als haar pa een Iraniėr is en haar ma een Nederlandse, waarom mag het dan wel bij hem?
Omdat haar pa een man is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef cooleboy het volgende:
trouwens dagdag, als haar pa een Iraniėr is en haar ma een Nederlandse, waarom mag het dan wel bij hem?
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je uiteindelijk maar wel met een moslima gaat trouwen, nietwaar?
Ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:53 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met voortplanting, accepteren je ouders halfbloed kleinkinderen?
Probeer hen te bekeren tot het atheļsme. Misschien zijn ze je dankbaar achteraf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
die moeder is moslim geworden, en daar heb ik geen trek ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |