quote:Op maandag 27 juli 2009 23:45 schreef Biels het volgende:
Zo'n hekel heb ik daar aan.
Onderbouw. Waarom is een paar akkoorden spelen automatisch beter dan welk willekeurig rapliedje dan ook?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Oldbie het volgende:
De mensen die dat zeggen hebben geen woord gelogen.
Mag ik bijten?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd alsof gitaar spelen moeilijk is. Ik haal alles op expert.
Ik zit nog op easyquote:Op maandag 27 juli 2009 23:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd alsof gitaar spelen moeilijk is. Ik haal alles op expert.
Dat het beter zou zijn is jouw eigen interpretatie.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Onderbouw. Waarom is een paar akkoorden spelen automatisch beter dan welk willekeurig rapliedje dan ook?
De jostibandleden die echt voor geen meter kunnen spelen, spelen op keyboards (met de stekker eruit). De triangeljosti heeft nog meer muzikale vaardigheden.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:48 schreef Anchor het volgende:
Klacht terecht.
Het bespelen van instrumenten is in dit geval dan ook ernstig overschat. Nog zoiets....de Jostiband! (lekker met je tong uit je bek op een xylofoon staan te hengsten).
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
...Ik neem aan dat je z'n argument hebt weggevaagd met het weinig originele (doch op waarheid berustende) "Ja, maar ze maken er kut-muziek mee".
Je hoeft geen kip te zijn om te weten of een ei rot is...quote:Op maandag 27 juli 2009 23:55 schreef Biels het volgende:
Uiteraard geld dit overigens ook omgekeerd, he. Iets afkankeren "omdat ze geen echte instrumenten gebruiken". Veel mensen die dit zeggen hebben nog nooit welk instrument dan ook aangeraakt, maar denken toch te weten wat moeilijker is dan wat.
Ik maak graag discussie.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat het beter zou zijn is jouw eigen interpretatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |