Je komt zelf niet bij hoerenveen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
Ach, dit account is van mijn broertje, zelf te lui om een account te maken
Het gaat wel ergens over, namelijk rivaliteit. Cambuur en hoerenveen vissen uit dezelfde vijver qua sponsors en talenten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef willempjewever het volgende:
[..]
goh, wat grappig![]()
ik ga naar zowel cambuur als heerenveen en velen met mij, gaat nergens over.
Het kan zeker wel, ik doe het vaakquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Naar Scc en hoerenveen gaan kan niet.
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Het kan zeker wel, ik doe het vaak
Zolang ze niet beiden in de eredivisie spelen gaat het prima. Als Cambuur in de eredivisie gaat spelen ga ik alleen nog naar Cambuur.
Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef justmattie het volgende:
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...
Neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Je komt zelf niet bij hoerenveen?
Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).
Vroeger was ik ook voor zowel Ajax als Feijenoord, ik ben kennelijk wat anders dan de rest
He, zo denk ik er ook over! Ik moet altijd lachen als ze massaal zingen: Singing Heerenveenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Deadline11 het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.
quote:LEEUWARDEN -
Tijdens de wedstrijden van voetbalclub Cambuur wordt voortaan beperkt bier geschonken. Alleen voor en na de wedstrijd en tijdens de rust is evenementenbier te krijgen.
Supportersbar 't Hertje mag pas na de wedstrijd alcohol schenken en voor de wedstrijd wordt streng gecontroleerd op drugs.
Deze maatregelen hebben Cambuur, gemeente, justitie, de politie en supportersvereniging De Kern van Cambuur met elkaar afgesproken om rellen te voorkomen. Dronken supporters komen het stadion niet meer in.
Daarnaast komt er een onderzoek naar toezicht met beweegbare camera's in en rond het stadion. Verder wordt zonodig de Coopmansstraat afgesloten om bezoekende supporters veilig te kunnen laten vertrekken.
Mag vanwege jicht geen alcohol drinken (doe het heel zelden), dus zit inderdaad met een kopje koffie op de tribune, maar dat haal ik wel in het stadion voor een euro'tje, spul is lekkerder trouwens dan wat ik thuis uit de machine krijg?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef justmattie het volgende:
Maar goed het schijnt dus dat sommige mensen het leuk vinden om met een rolletje pepermunt en een thermoskan koffie voetbal te zien en dit gezellig noemen
Als het bier net zo lekker is als de koffiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef justmattie het volgende:
Op west misschien niet, maar op noord stond de tap nooit stil!
Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hittequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef justmattie het volgende:
Dat mag dus niet. Het is weer hetzelfde liedje als het seizoen hier voor
De stenengooiers kwamen rechtstreeks uit de stad en de neus vol. Heeft niks met bier te maken maar Cambuur is nou eenmaal een club die de gemeente met liefde aanpakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hitte)
Gezeik altijd, dat gedonder komt niet door dat bier denk ik, maarja, ze moeten iets de schuld geven.
Thnx altijd mooi zulke reactie'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Dynastic het volgende:
Ben benieuwd, jullie waren vorig jaar zo dichtbij..
Denk dat jullie het wel gaan redden om naar de Eredivisie te promoveren.
Ter Heide speelt nu toch bij Sparta en Rose bij Cambuur? Ik dacht dat gelezen te hebben op cambuur.nl .....quote:
Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef meami het volgende:
Hoe doet ons toppertje David Meul het eigenlijk bij jullie?
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.
Ik vind het nog wat lastig te zeggen hoe hij het doet omdat vanavond pas de 1e echte wedstrijd was waarin hij aan de bak ging, vind het in iedergeval een stuk beter dan onze vorige keeper (maar daar was ik al helemaal geen fan van, alhoewel hij in de play offs opeens goed ging keepen). Hij had verder een rustig avondje vanavond met de Graafschap met 10 man.
Vind het wel mooi dat hij in het rood speelt (helemaal rood), je ziet hem erg goed vanaf de tribune.
Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:23 schreef meami het volgende:
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu al
Verwar je de hele tribune nou niet met je eigen ego?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef willempjewever het volgende:
Wel een extreem lekkere meid naast mij, mijn god, de hele tribune zat meer naar haar borsten te staren dan naar het voetbal (maar geef ze eens ongelijk met dit spel), jammer dat ze er volgende week niet meer zit omdat ze een Graafschap supporter is (ze gaat elke uitwedstrijd tussen de supporters van de thuisploeg zitten om de sfeer te proeven).
Die zit op de bank...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?
Mooi dat Turk een vaste plek krijgt en van mij hoeft Sandor niet meer terug te keren, vind hem echt niks meer presteren sinds halverwege seizoen 2008-2009 en deze operatie had in de winterstop van 2008 of geiljk na de playoffs in 2009 moeten plaatsvinden en niet nu. Hij loopt er al langer mee.quote:Sandor van der Heide is een aantal weken uitgeschakeld voor Cambuur. De middenvelder zal binnenkort een meniscusoperatie ondergaan. Hoe lang de Sneker uit de roulatie zal zijn is nog onduidelijk.
Van der Heide dacht eerst tot de winterstop te kunnen spelen, om daarna onder het mes te gaan. Dat blijkt echter niet mogelijk. Na de wedstrijd tegen De Graafschap speelde het gewricht weer op.
Oguzhan Türk neemt vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Helmond Sport de positie links op het middenveld van Guijt in. Danny Guijt gaat op de positie van Van der Heide spelen.
Opstelling Cambuur: doel: Meul; achter: Wau, Van Boxel, Hese, Rustenberg; midden: Beekmans, Guijt, Türk; voor: De Visscher, Ter Heide, Maachi.
mercurius radio doet erg vaag, maar ik vang iets op dat meul een heel slechte wedstrijd speelt en hoor geroep om van der vlag terug te krijgen? Straks maar even rlt7 kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
Cambuur walst er nu overheen. Zelfvertrouwen kweken !!
ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef justmattie het volgende:
Dan zit ik er gewoon live bij. Ik heb liever dat ze tegen Volendam live uit gaan zenden.
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef willempjewever het volgende:
[..]
ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeer
bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef justmattie het volgende:
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niks
Vrije trap geloof ik. Heb de laatste 10 min van de 1e helft in de auto geluisterd, en de laatste 15 thuis.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef willempjewever het volgende:
[..]
bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?
heeft iemand hier de wedstrijd gehoord op internetradio?
Ik zag het in de samenvatting. Balen dat ik geen vrij kon krijgen op het werk (ziekte en vakantiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:10 schreef Deadline11 het volgende:
Neen, goal van maachi kwam niet uit een spelhervatting, hij ging zijn mannetje voorbij en schiet vervolgens de bal keurig binnen![]()
Verder, mooie goals vandaag, maar toch weer jammer dat het weer spannend (tenminste, als je de verslaggever van Omroep abe mag geloven) moet worden in de laatste minuten en dat je tegen 10 man een goal tegen krijgt, al waren toen Hese en Wau uitgevallen. Hopen dat ze niks ernstigs hebben, we zullen ze volgende week nodig hebben
De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef bascross het volgende:
Sandor niet meer terug in de basis? De beste voetballer van de eerste divisie?
Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.
Nee man, die mening deel ik niet hoor. En hij wil ook nog hoofdtrainer van cambuur worden, ik houd mijn hart vast.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.
Van der Heide is gewoon de beste voetballer van de eerste divisie.
9400? Dat gaat niet lukken denk ik of is er opeens heel veel verkocht? Zo spannend is de wedstrijd toch ook weer niet vanavond?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef justmattie het volgende:
Kaartverkoop gaat ook goed, ik gok op 9400 man vanavond bij een 2-1 winst
maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef justmattie het volgende:
Kijk hoeveel er 2 weken terug zaten, toen was het vakantie. Afgelopen vrijdag weer gewonnen en de vakantie is voorbij dus 9000+ moet er wel inzitten
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:52 schreef willempjewever het volgende:
[..]
maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.
heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.
Oost is ook vaak te zien hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.
quote:Echtwaar, als we vanavond winnen, koop ik me nog een extra staatslot.
quote:Cambuur is een sterke ploeg , MVV zwaar gehavend. Om nou direct Capa verantwoordelijk te houden van deze misschien wel aankomende nederlaag vind ik dan ook zwaar overdreven!!
MVV heeft wat problemen als ik het zo lees, alle supporters daar denken dat ze met 5-1 verliezen van Cambuurquote:Ik ga voor een 5 - 1. Een verdedeging als een zeef en geen spits...
quote:MVV reist morgen zwaargehavend af naar Leeuwarden voor het duel met Cambuur. Gerard Aafjes, Ole Tobiasen en Brenny Evers zijn er door blessures niet bij. Christian Brüls heeft last van zijn enkel en is nog een vraagteken. Faty Papy is nog altijd niet speelgerechtigd en Tom Daemen is nog een duel geschorst.
Maandag thuis tegen Veendam is Daemen er wel weer bij. "We hebben moeite met het spel te maken, misschien is het een voordeel dat we nu tegen twee goeie ploegen moeten die in de winning-mood zijn," aldus trainer Fuat Capa.
Fantastisch, de Vries moet meer wedstrijdritme krijgen, anders gaat hij echt niet beter presteren. Je kan moeiljk hem af en toe erin gooien en verwachten dat hij scoort en verder geen speeltijd krijgt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:27 schreef justmattie het volgende:
Vanavond wordt er begonnen met de Vries in de basis, ik ben benieuwd
Knap waardeloos ook van Menzo dat hij Mboua warm laat lopen maar hem er niet inzet
Volgens mij zat Foeke niet voor scouting op de tribune? Maar laat hem maar een speler van MVV kopen, als Cambuur nog wat gaat missen wordt het alleen maar erger met de kwaliteiten...quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Het kan ook niet anders dan dat Foeke Booij dat vrijdag ook gezien heeft.
Zal lastig worden, ze hebben hem via Trabzonspor en die wilden hem deze zomer al halen. Maar ze hadden daar teveel buitenlanders, dus ging het nog niet door.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Die Christian Brüls van MVV.
Daar zie ik een A-international (!!!) en Eredevisie-topspeler in. Geweldige voetballer! Uiteraard onhaalbaar voor ons, maar misschien toch een poging waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |