abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 00:37:59 #76
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71639847
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef Deadline11 het volgende:

[..]

Ach, dit account is van mijn broertje, zelf te lui om een account te maken
Je komt zelf niet bij hoerenveen?
Bedankt Hans.
pi_71648562
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef bascross het volgende:

[..]

hoerenveen?
pi_71648782
quote:
goh, wat grappig

ik ga naar zowel cambuur als heerenveen en velen met mij, gaat nergens over.
pi_71649516
Naar Scc en hoerenveen gaan kan niet. Net als dat je niet naar EN Ajax EN Feijenoord gaat.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:14:16 #80
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71649593
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 12:46 schreef willempjewever het volgende:

[..]

goh, wat grappig

ik ga naar zowel cambuur als heerenveen en velen met mij, gaat nergens over.
Het gaat wel ergens over, namelijk rivaliteit. Cambuur en hoerenveen vissen uit dezelfde vijver qua sponsors en talenten.

Je kan als voetballiefhebber wel bij beide clubs komen, maar als supporter onmogelijk. Dat is mijn mening in ieder geval.
Bedankt Hans.
pi_71650708
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Naar Scc en hoerenveen gaan kan niet.
Het kan zeker wel, ik doe het vaak

Zolang ze niet beiden in de eredivisie spelen gaat het prima. Als Cambuur in de eredivisie gaat spelen ga ik alleen nog naar Cambuur.
pi_71650774
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het kan zeker wel, ik doe het vaak

Zolang ze niet beiden in de eredivisie spelen gaat het prima. Als Cambuur in de eredivisie gaat spelen ga ik alleen nog naar Cambuur.
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...
pi_71651358
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef justmattie het volgende:
Waarom ga je dan naar hoerenveen? Is het om ''een hoger spelniveau te zien'' of om de grote clubs te zien spelen...
Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).

Vroeger was ik ook voor zowel Ajax als Feijenoord, ik ben kennelijk wat anders dan de rest
pi_71651678
quote:

[..]

Nee
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:16 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Voor de gezelligheid en het voetbal eigenlijk, niet voor een hoger niveau (tegen Roda speelde Cambuur bijvoorbeeld veel beter).

Vroeger was ik ook voor zowel Ajax als Feijenoord, ik ben kennelijk wat anders dan de rest
Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:37:57 #85
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71651986
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Deadline11 het volgende:

[..]

Nee
[..]

Gezelligheid en huhuveen? Dat gaat echt niet samen, sfeerloze club.
He, zo denk ik er ook over! Ik moet altijd lachen als ze massaal zingen: Singing Heerenveen
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71652073
Sfeer is niet te koop was vroeger wel een gewilde slogan die tegen hoerenveen gebruikt werd

Maar goed het schijnt dus dat sommige mensen het leuk vinden om met een rolletje pepermunt en een thermoskan koffie voetbal te zien en dit gezellig noemen
pi_71652905
quote:
LEEUWARDEN -
Tijdens de wedstrijden van voetbalclub Cambuur wordt voortaan beperkt bier geschonken. Alleen voor en na de wedstrijd en tijdens de rust is evenementenbier te krijgen.

Supportersbar 't Hertje mag pas na de wedstrijd alcohol schenken en voor de wedstrijd wordt streng gecontroleerd op drugs.

Deze maatregelen hebben Cambuur, gemeente, justitie, de politie en supportersvereniging De Kern van Cambuur met elkaar afgesproken om rellen te voorkomen. Dronken supporters komen het stadion niet meer in.

Daarnaast komt er een onderzoek naar toezicht met beweegbare camera's in en rond het stadion. Verder wordt zonodig de Coopmansstraat afgesloten om bezoekende supporters veilig te kunnen laten vertrekken.
pi_71662890
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:41 schreef justmattie het volgende:
Maar goed het schijnt dus dat sommige mensen het leuk vinden om met een rolletje pepermunt en een thermoskan koffie voetbal te zien en dit gezellig noemen
Mag vanwege jicht geen alcohol drinken (doe het heel zelden), dus zit inderdaad met een kopje koffie op de tribune, maar dat haal ik wel in het stadion voor een euro'tje, spul is lekkerder trouwens dan wat ik thuis uit de machine krijg?

Vaag dat er voor , in de rust en na de wedstrijd bier geschonken mag worden en tijdens de wedstrijd niet. Zoveel mensen halen toch geen bier tijdens de wedstrijd, althans niet op West?

[ Bericht 1% gewijzigd door willempjewever op 06-08-2009 21:33:10 ]
pi_71662986
Op west misschien niet, maar op noord stond de tap nooit stil!
pi_71663348
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:22 schreef justmattie het volgende:
Op west misschien niet, maar op noord stond de tap nooit stil!
Als het bier net zo lekker is als de koffie

Nouja, nu allemaal voor de wedstrijd een treetje mee de tribune op, bijvullen in de rust en na afloop weer nieuwe halen, gaat prima Cambuur gaat de inkomsten wel missen, zeker op zo'n mooie dag als morgen.
pi_71663710
Dat mag dus niet. Het is weer hetzelfde liedje als het seizoen hier voor
pi_71664206
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:45 schreef justmattie het volgende:
Dat mag dus niet. Het is weer hetzelfde liedje als het seizoen hier voor
Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hitte )

Gezeik altijd, dat gedonder komt niet door dat bier denk ik, maarja, ze moeten iets de schuld geven.
pi_71664475
Ben benieuwd, jullie waren vorig jaar zo dichtbij..
Denk dat jullie het wel gaan redden om naar de Eredivisie te promoveren.
pi_71664542
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Dan moet je op west komen zitten, geen fouillering en neem je paar beugels mee onder je jas (al gaat dat moeilijk morgen met die hitte )

Gezeik altijd, dat gedonder komt niet door dat bier denk ik, maarja, ze moeten iets de schuld geven.
De stenengooiers kwamen rechtstreeks uit de stad en de neus vol. Heeft niks met bier te maken maar Cambuur is nou eenmaal een club die de gemeente met liefde aanpakt.
pi_71664650
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Dynastic het volgende:
Ben benieuwd, jullie waren vorig jaar zo dichtbij..
Denk dat jullie het wel gaan redden om naar de Eredivisie te promoveren.
Thnx altijd mooi zulke reactie's
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:51:34 #96
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71681049
3-1

Ter Heide, Vd Heide en Maachi.
Bedankt Hans.
pi_71683614
ik hou het op 1-1 De graafschap is niet een team wat je zo weg speelt.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:42:02 #98
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71684512
Beetje vertrouwen he. Bovendien heeft De Graafschap geen fatsoenlijke spits.
Bedankt Hans.
pi_71684529
De Graafschap komt net uit de eredivisie en het is voor de JL geen kleine club. 1-0 zou ik al prachtig vinden

Live bij RTL 7 toch?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:13:59 #100
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_71687235
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:51 schreef bascross het volgende:
3-1

Ter Heide, Vd Heide en Maachi.
Ter Heide speelt nu toch bij Sparta en Rose bij Cambuur? Ik dacht dat gelezen te hebben op cambuur.nl .....
Supersoep over tong:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_71697072
Nou nou nou... er moet nog heel wat gebeuren... Wat ging er veel mis bij Cambuur.

Zonder de rode kaart was het 0 punten geweest, dat is wel zeker. Zwakke scheidsrechter die een zware overtreding (elleboog) niet zag en daardoor geen 2e rode kaart uitdeelde.

2e helft was een ramp, dat had afgemaakt moeten worden, maar zo voorspelbaar elke keer. Vond een aantal spelers zwak, wel goede wissels van Menzo op de laatste wissel na die 20 minuten eerder had moeten plaatsvinden.

In ons vak zaten een stuk of 20 Graafschap supporters? Erg vaag. Wel een extreem lekkere meid naast mij, mijn god, de hele tribune zat meer naar haar borsten te staren dan naar het voetbal (maar geef ze eens ongelijk met dit spel), jammer dat ze er volgende week niet meer zit omdat ze een Graafschap supporter is (ze gaat elke uitwedstrijd tussen de supporters van de thuisploeg zitten om de sfeer te proeven).

Zag trouwens meer mooie meiden, super! En op West kon je gewoon treetjes bier mee op de tribune nemen, op Noord flink meer controle trouwens.

Verder was de koffie weer prima en was het gezellig, leuk veel supporters van het vorige seizoen weer op de vaste plek te zien.
pi_71697381
Hoe doet ons toppertje David Meul het eigenlijk bij jullie?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_71697621
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef meami het volgende:
Hoe doet ons toppertje David Meul het eigenlijk bij jullie?
Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.

Ik vind het nog wat lastig te zeggen hoe hij het doet omdat vanavond pas de 1e echte wedstrijd was waarin hij aan de bak ging, vind het in iedergeval een stuk beter dan onze vorige keeper (maar daar was ik al helemaal geen fan van, alhoewel hij in de play offs opeens goed ging keepen). Hij had verder een rustig avondje vanavond met de Graafschap met 10 man.

Vind het wel mooi dat hij in het rood speelt (helemaal rood), je ziet hem erg goed vanaf de tribune.
pi_71697824
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Lange keeper, wel een fout bij een lage bal die hij miste, maar dat weet ik niet 100% zeker omdat ik aan de overkant van het veld zat, zag er wel als een fout uit.

Ik vind het nog wat lastig te zeggen hoe hij het doet omdat vanavond pas de 1e echte wedstrijd was waarin hij aan de bak ging, vind het in iedergeval een stuk beter dan onze vorige keeper (maar daar was ik al helemaal geen fan van, alhoewel hij in de play offs opeens goed ging keepen). Hij had verder een rustig avondje vanavond met de Graafschap met 10 man.

Vind het wel mooi dat hij in het rood speelt (helemaal rood), je ziet hem erg goed vanaf de tribune.
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu al
*spiekt*
pi_71697990
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:23 schreef meami het volgende:
En dat te bedenken dat wij hem vorig seizoen hebben weg geplukt bij het werklozenelftal van Belgie... Echt een leuke keeper en wij missen hem nu al
Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?
pi_71699874
Tsjonge tsjonge wat een geluk hebben we weer. Goed vond ik het spel zeker niet. Dankzij de penalty werd het 1-1. Meul, tsja was die goal nou een blunder van hem of niet. Kon het niet goed zien omdat het aan de andere kant van het veld was.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:58:30 #107
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71700321
Ik heb de goal al teruggezien op tv, maar was zeker geen blunder. Verder weinig te zeggen over Meul, weinig te doen gehad.

Spel vond ik trouwens wel erg meevallen, De Graafschap was eerste helft wel beter, maar wat wil je met zo'n eftal, 80/90% speelde vorig seizoen gewoon eredivisie, die gaan echt wel meedraaien bovenin.

Tweede helft tegen 10 man geen moment in de problemen geweest, verdediging stond prima en Wau is echt een goeie aanwinst. Voorin te weinig rendement, de buitens leveren te weinig af. Wat mij betreft kan Menzo Diaz wel wat eerder brengen, want die geeft wel voorzetten, in de oefenwedstrijden iig wel.
Bedankt Hans.
pi_71700450
Diaz is inderdaad een erg goede linksbuiten !! Lekker blijven kleven aan de lijn, en met de bal aan de voet naar binnen kruipen. Jammer was wel dat alle ballen weer op De Vries gingen nadat hij erin kwam
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 01:59:37 #109
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_71701278
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef willempjewever het volgende:

Wel een extreem lekkere meid naast mij, mijn god, de hele tribune zat meer naar haar borsten te staren dan naar het voetbal (maar geef ze eens ongelijk met dit spel), jammer dat ze er volgende week niet meer zit omdat ze een Graafschap supporter is (ze gaat elke uitwedstrijd tussen de supporters van de thuisploeg zitten om de sfeer te proeven).
Verwar je de hele tribune nou niet met je eigen ego?
Maar wel leuk voor jullie dat je eindelijk eens een leuke meid hebt kunnen zien in friesland.
pi_71702983
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Jullie hebben nu toch de keeper van VVV of heb ik het mis?
Die zit op de bank...
*spiekt*
pi_71873943
quote:
Sandor van der Heide is een aantal weken uitgeschakeld voor Cambuur. De middenvelder zal binnenkort een meniscusoperatie ondergaan. Hoe lang de Sneker uit de roulatie zal zijn is nog onduidelijk.

Van der Heide dacht eerst tot de winterstop te kunnen spelen, om daarna onder het mes te gaan. Dat blijkt echter niet mogelijk. Na de wedstrijd tegen De Graafschap speelde het gewricht weer op.

Oguzhan Türk neemt vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Helmond Sport de positie links op het middenveld van Guijt in. Danny Guijt gaat op de positie van Van der Heide spelen.

Opstelling Cambuur: doel: Meul; achter: Wau, Van Boxel, Hese, Rustenberg; midden: Beekmans, Guijt, Türk; voor: De Visscher, Ter Heide, Maachi.
Mooi dat Turk een vaste plek krijgt en van mij hoeft Sandor niet meer terug te keren, vind hem echt niks meer presteren sinds halverwege seizoen 2008-2009 en deze operatie had in de winterstop van 2008 of geiljk na de playoffs in 2009 moeten plaatsvinden en niet nu. Hij loopt er al langer mee.
pi_71875651
Tsja Sandor, na vanavond (ongeacht de uitslag) zullen er wel weer mensen bleren dat Sandor onmisbaar is blabla. Van mij mag hij wel weg blijven hoor.
pi_71886731
ik kijk de graafschap op tv, maar wat is er met cambuur de 2e helft? 3 goals tegen helmond? Ik ben benieuwd wat het voor gekkenhuis daar is! Het staat 4-1, ongelofelijk, helmond is een flinke tegenstander.
pi_71886814
Cambuur walst er nu overheen. Zelfvertrouwen kweken !!
pi_71886990
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef justmattie het volgende:
Cambuur walst er nu overheen. Zelfvertrouwen kweken !!
mercurius radio doet erg vaag, maar ik vang iets op dat meul een heel slechte wedstrijd speelt en hoor geroep om van der vlag terug te krijgen? Straks maar even rlt7 kijken
pi_71887027
ohja, volgende week cambuur weer op tv bij rlt 7 live.
pi_71887095
Dan zit ik er gewoon live bij. Ik heb liever dat ze tegen Volendam live uit gaan zenden.
pi_71887169
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:55 schreef justmattie het volgende:
Dan zit ik er gewoon live bij. Ik heb liever dat ze tegen Volendam live uit gaan zenden.
ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeer
pi_71887245
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:57 schreef willempjewever het volgende:

[..]

ja, inderdaad! Gaan ze elke thuiswedstrijd van cambuur uitzenden. Maar ik begrijp wel waarom, naast de graafschap en volendam heeft cambuur sfeer, de rest zijn dooie stadions met weinig sfeer
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niks
pi_71887704
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:00 schreef justmattie het volgende:
En favoriet van deze competitie. Maar die wedstrijden als Eindhoven waar 2000 man komen, dat is oek niks
bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?

heeft iemand hier de wedstrijd gehoord op internetradio?
pi_71889055
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:14 schreef willempjewever het volgende:

[..]

bij helmond ook maar 2811 toeschouwers vandaag, wel een rode kaart zag ik, was de goal van maachi een penalty of vrije trap?

heeft iemand hier de wedstrijd gehoord op internetradio?
Vrije trap geloof ik. Heb de laatste 10 min van de 1e helft in de auto geluisterd, en de laatste 15 thuis.
pi_71893436
Neen, goal van maachi kwam niet uit een spelhervatting, hij ging zijn mannetje voorbij en schiet vervolgens de bal keurig binnen

Verder, mooie goals vandaag, maar toch weer jammer dat het weer spannend (tenminste, als je de verslaggever van Omroep abe mag geloven) moet worden in de laatste minuten en dat je tegen 10 man een goal tegen krijgt, al waren toen Hese en Wau uitgevallen. Hopen dat ze niks ernstigs hebben, we zullen ze volgende week nodig hebben
pi_71893531
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 01:10 schreef Deadline11 het volgende:
Neen, goal van maachi kwam niet uit een spelhervatting, hij ging zijn mannetje voorbij en schiet vervolgens de bal keurig binnen

Verder, mooie goals vandaag, maar toch weer jammer dat het weer spannend (tenminste, als je de verslaggever van Omroep abe mag geloven) moet worden in de laatste minuten en dat je tegen 10 man een goal tegen krijgt, al waren toen Hese en Wau uitgevallen. Hopen dat ze niks ernstigs hebben, we zullen ze volgende week nodig hebben
Ik zag het in de samenvatting. Balen dat ik geen vrij kon krijgen op het werk (ziekte en vakantie ) maatjes van me gingen wel en hadden nog een plek vrij. Maar goed het is niet anders.
pi_71909623
Zo, wat een goals gisteravond. Heb echt, maar dan ook echt genoten voor de tv. Wereldgoals, echt ongelofelijk mooi.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 02:50:16 #125
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71999931
Sandor niet meer terug in de basis? De beste voetballer van de eerste divisie?
Bedankt Hans.
pi_72002585
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef bascross het volgende:
Sandor niet meer terug in de basis? De beste voetballer van de eerste divisie?
De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:58:19 #127
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72010859
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef justmattie het volgende:

[..]

De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.
Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.

Van der Heide is gewoon de beste voetballer van de eerste divisie.
Bedankt Hans.
pi_72011007
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.

Van der Heide is gewoon de beste voetballer van de eerste divisie.
Nee man, die mening deel ik niet hoor. En hij wil ook nog hoofdtrainer van cambuur worden, ik houd mijn hart vast.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:30:57 #129
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72062522
Matchday. Ik hou het op 4-1 voor ons.
Bedankt Hans.
pi_72064472
Eens kijken in m'n toto.
Het wordt 2-0 voor jullie.
pi_72066446
Kaartverkoop gaat ook goed, ik gok op 9400 man vanavond bij een 2-1 winst
pi_72070651
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef justmattie het volgende:
Kaartverkoop gaat ook goed, ik gok op 9400 man vanavond bij een 2-1 winst
9400? Dat gaat niet lukken denk ik of is er opeens heel veel verkocht? Zo spannend is de wedstrijd toch ook weer niet vanavond?
pi_72070817
Kijk hoeveel er 2 weken terug zaten, toen was het vakantie. Afgelopen vrijdag weer gewonnen en de vakantie is voorbij dus 9000+ moet er wel inzitten
pi_72071599
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef justmattie het volgende:
Kijk hoeveel er 2 weken terug zaten, toen was het vakantie. Afgelopen vrijdag weer gewonnen en de vakantie is voorbij dus 9000+ moet er wel inzitten
maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.
pi_72072082
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.
pi_72073215
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.
heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.
pi_72073396
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.
Oost is ook vaak te zien hoor
pi_72073525
de reacties op de supporterssite van MVV
quote:
Echtwaar, als we vanavond winnen, koop ik me nog een extra staatslot.
quote:
Cambuur is een sterke ploeg , MVV zwaar gehavend. Om nou direct Capa verantwoordelijk te houden van deze misschien wel aankomende nederlaag vind ik dan ook zwaar overdreven!!
quote:
Ik ga voor een 5 - 1. Een verdedeging als een zeef en geen spits...
MVV heeft wat problemen als ik het zo lees, alle supporters daar denken dat ze met 5-1 verliezen van Cambuur
quote:
MVV reist morgen zwaargehavend af naar Leeuwarden voor het duel met Cambuur. Gerard Aafjes, Ole Tobiasen en Brenny Evers zijn er door blessures niet bij. Christian Brüls heeft last van zijn enkel en is nog een vraagteken. Faty Papy is nog altijd niet speelgerechtigd en Tom Daemen is nog een duel geschorst.

Maandag thuis tegen Veendam is Daemen er wel weer bij. "We hebben moeite met het spel te maken, misschien is het een voordeel dat we nu tegen twee goeie ploegen moeten die in de winning-mood zijn," aldus trainer Fuat Capa.

[ Bericht 17% gewijzigd door willempjewever op 21-08-2009 16:09:24 ]
pi_72074243
Nu maar hopen dat Cambuur ze niet onderschatten gaat, en net als tegen Helmond aanvallend gaat spelen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:52:31 #140
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72077597
Ben ff weg geweest met vakantie.

Zijn er de laatste weken nog aankopen geweest?

Of ander nieuws? (over nieuw stadion ofzo?)

Hoeveel seizoenskaarten zijn er verkocht?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:57:27 #141
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72077745
gewoon even teruglezen luie B-hond
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:44:40 #142
236335 neen
schone schijn
pi_72084288
Ik ben ook terug en van vandaag heb ik weinig gemist hoorde ik.
het lijkt niet wat het is
pi_72105501
Wat een afgang, vanavond tegen Volendam geef ik het weinig kans, ik weet het niet, maar zo gaat het niet goed. Zo doorzichtig allemaal.

Leuk is het niet met dit soort voetbal, Cambuur de aankomend kampioen? Ik geloof er niet zo in, niet op basis van wat ik nu gezien heb. Staan echt mijlenver van het niveau van de playoffs.
pi_72106268
Vanavond wordt er begonnen met de Vries in de basis, ik ben benieuwd
Knap waardeloos ook van Menzo dat hij Mboua warm laat lopen maar hem er niet inzet
pi_72106406
Die Christian Brüls van MVV.
Daar zie ik een A-international (!!!) en Eredevisie-topspeler in. Geweldige voetballer! Uiteraard onhaalbaar voor ons, maar misschien toch een poging waard.

Het kan ook niet anders dan dat Foeke Booij dat vrijdag ook gezien heeft.

Ben vanavond overigens ook in Volendam op uitnodiging van Kras.
pi_72112680
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:27 schreef justmattie het volgende:
Vanavond wordt er begonnen met de Vries in de basis, ik ben benieuwd
Knap waardeloos ook van Menzo dat hij Mboua warm laat lopen maar hem er niet inzet
Fantastisch, de Vries moet meer wedstrijdritme krijgen, anders gaat hij echt niet beter presteren. Je kan moeiljk hem af en toe erin gooien en verwachten dat hij scoort en verder geen speeltijd krijgt.

wat baal ik dat ik vanavond oudercommissie heb, komt zo ongelegen. Maar daar moet ik eerst heen, mis dus de 1e helft en waarschijnlijk ook de 2e helft. Ik neem het maar op en ga kijken als de score wat positief is (kijk eerst op teletekst, ik kan me toch niet bedwingen )

Mark de Vries , laat zien dat je het waard bent om in de basis te staan.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Het kan ook niet anders dan dat Foeke Booij dat vrijdag ook gezien heeft.
Volgens mij zat Foeke niet voor scouting op de tribune? Maar laat hem maar een speler van MVV kopen, als Cambuur nog wat gaat missen wordt het alleen maar erger met de kwaliteiten...
pi_72116589
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Die Christian Brüls van MVV.
Daar zie ik een A-international (!!!) en Eredevisie-topspeler in. Geweldige voetballer! Uiteraard onhaalbaar voor ons, maar misschien toch een poging waard.

Zal lastig worden, ze hebben hem via Trabzonspor en die wilden hem deze zomer al halen. Maar ze hadden daar teveel buitenlanders, dus ging het nog niet door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72119758
Hoe zit het eigenlijk met Mboua? Is die nog steeds geblesseerd of zien we hem nog een helftje meespelen straks?

Ik ga nu op weg naar de oudercommissie en neem het op, rond 22:00 ga ik eens goed bekijken hoe onze godenzonen het ervan af brengen bij Jan Smit en kornuiten.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:31:41 #149
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72174845
Kaartje gekocht voor Cambuur - Haarlem
Supersoep over tong:
pi_72182553
Iemand info over de transfer van Lopes van Heerenveen naar Cambuur?
En komt M. Janssen via de achterdeur terug?

Vond wat dingen in een forum en er staat iets in de voetbal international (maar dat blad heb ik niet)?

En wie staat op de foto? , komen flink wat stadionverboden en boetes aan, hier de website van de politie met cambuursupporters die gezocht worden:

http://www.politie.nl/dad(...)dioninleeuwarden.asp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')