abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72002585
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 02:50 schreef bascross het volgende:
Sandor niet meer terug in de basis? De beste voetballer van de eerste divisie?
De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:58:19 #127
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72010859
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:52 schreef justmattie het volgende:

[..]

De beste voetballer van de Jup? Nou dat denk ik niet. Vrijdag is wel weer bewezen dat ze ook ZONDER hem kunnen winnen.
Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.

Van der Heide is gewoon de beste voetballer van de eerste divisie.
Bedankt Hans.
pi_72011007
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:58 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat ze winnen zonder hem zegt mij niet zoveel. Barcelona kan ook winnen zonder Messi.

Van der Heide is gewoon de beste voetballer van de eerste divisie.
Nee man, die mening deel ik niet hoor. En hij wil ook nog hoofdtrainer van cambuur worden, ik houd mijn hart vast.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 03:30:57 #129
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_72062522
Matchday. Ik hou het op 4-1 voor ons.
Bedankt Hans.
pi_72064472
Eens kijken in m'n toto.
Het wordt 2-0 voor jullie.
pi_72066446
Kaartverkoop gaat ook goed, ik gok op 9400 man vanavond bij een 2-1 winst
pi_72070651
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef justmattie het volgende:
Kaartverkoop gaat ook goed, ik gok op 9400 man vanavond bij een 2-1 winst
9400? Dat gaat niet lukken denk ik of is er opeens heel veel verkocht? Zo spannend is de wedstrijd toch ook weer niet vanavond?
pi_72070817
Kijk hoeveel er 2 weken terug zaten, toen was het vakantie. Afgelopen vrijdag weer gewonnen en de vakantie is voorbij dus 9000+ moet er wel inzitten
pi_72071599
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:23 schreef justmattie het volgende:
Kijk hoeveel er 2 weken terug zaten, toen was het vakantie. Afgelopen vrijdag weer gewonnen en de vakantie is voorbij dus 9000+ moet er wel inzitten
maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.
pi_72072082
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:52 schreef willempjewever het volgende:

[..]

maar dat was de graafschap, toch leuker dan mvv al waren die wel 6e meen ik vorig seizoen, maarja, maastricht...ik hoop wel op vol stadion, vol noord in iedergeval , dat halve noordvak was niks vorige keer.
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.
pi_72073215
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:10 schreef justmattie het volgende:
Ik vond het wel relaxed, zat aan de rand van vak 13, lekker de ruimte en mooi mee zingen. Maar inderdaad heel noord vol zou mooi wezen.
heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.
pi_72073396
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

heel noord vol dit keer hoor! We komen weer op RTL7, mooie promotie als we vol zitten, zeker vak noord en zuid die vaak op tv te zien zijn.
Oost is ook vaak te zien hoor
pi_72073525
de reacties op de supporterssite van MVV
quote:
Echtwaar, als we vanavond winnen, koop ik me nog een extra staatslot.
quote:
Cambuur is een sterke ploeg , MVV zwaar gehavend. Om nou direct Capa verantwoordelijk te houden van deze misschien wel aankomende nederlaag vind ik dan ook zwaar overdreven!!
quote:
Ik ga voor een 5 - 1. Een verdedeging als een zeef en geen spits...
MVV heeft wat problemen als ik het zo lees, alle supporters daar denken dat ze met 5-1 verliezen van Cambuur
quote:
MVV reist morgen zwaargehavend af naar Leeuwarden voor het duel met Cambuur. Gerard Aafjes, Ole Tobiasen en Brenny Evers zijn er door blessures niet bij. Christian Brüls heeft last van zijn enkel en is nog een vraagteken. Faty Papy is nog altijd niet speelgerechtigd en Tom Daemen is nog een duel geschorst.

Maandag thuis tegen Veendam is Daemen er wel weer bij. "We hebben moeite met het spel te maken, misschien is het een voordeel dat we nu tegen twee goeie ploegen moeten die in de winning-mood zijn," aldus trainer Fuat Capa.

[ Bericht 17% gewijzigd door willempjewever op 21-08-2009 16:09:24 ]
pi_72074243
Nu maar hopen dat Cambuur ze niet onderschatten gaat, en net als tegen Helmond aanvallend gaat spelen
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:52:31 #140
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_72077597
Ben ff weg geweest met vakantie.

Zijn er de laatste weken nog aankopen geweest?

Of ander nieuws? (over nieuw stadion ofzo?)

Hoeveel seizoenskaarten zijn er verkocht?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:57:27 #141
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72077745
gewoon even teruglezen luie B-hond
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:44:40 #142
236335 neen
schone schijn
pi_72084288
Ik ben ook terug en van vandaag heb ik weinig gemist hoorde ik.
het lijkt niet wat het is
pi_72105501
Wat een afgang, vanavond tegen Volendam geef ik het weinig kans, ik weet het niet, maar zo gaat het niet goed. Zo doorzichtig allemaal.

Leuk is het niet met dit soort voetbal, Cambuur de aankomend kampioen? Ik geloof er niet zo in, niet op basis van wat ik nu gezien heb. Staan echt mijlenver van het niveau van de playoffs.
pi_72106268
Vanavond wordt er begonnen met de Vries in de basis, ik ben benieuwd
Knap waardeloos ook van Menzo dat hij Mboua warm laat lopen maar hem er niet inzet
pi_72106406
Die Christian Brüls van MVV.
Daar zie ik een A-international (!!!) en Eredevisie-topspeler in. Geweldige voetballer! Uiteraard onhaalbaar voor ons, maar misschien toch een poging waard.

Het kan ook niet anders dan dat Foeke Booij dat vrijdag ook gezien heeft.

Ben vanavond overigens ook in Volendam op uitnodiging van Kras.
pi_72112680
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:27 schreef justmattie het volgende:
Vanavond wordt er begonnen met de Vries in de basis, ik ben benieuwd
Knap waardeloos ook van Menzo dat hij Mboua warm laat lopen maar hem er niet inzet
Fantastisch, de Vries moet meer wedstrijdritme krijgen, anders gaat hij echt niet beter presteren. Je kan moeiljk hem af en toe erin gooien en verwachten dat hij scoort en verder geen speeltijd krijgt.

wat baal ik dat ik vanavond oudercommissie heb, komt zo ongelegen. Maar daar moet ik eerst heen, mis dus de 1e helft en waarschijnlijk ook de 2e helft. Ik neem het maar op en ga kijken als de score wat positief is (kijk eerst op teletekst, ik kan me toch niet bedwingen )

Mark de Vries , laat zien dat je het waard bent om in de basis te staan.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Het kan ook niet anders dan dat Foeke Booij dat vrijdag ook gezien heeft.
Volgens mij zat Foeke niet voor scouting op de tribune? Maar laat hem maar een speler van MVV kopen, als Cambuur nog wat gaat missen wordt het alleen maar erger met de kwaliteiten...
pi_72116589
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Chooselife het volgende:
Die Christian Brüls van MVV.
Daar zie ik een A-international (!!!) en Eredevisie-topspeler in. Geweldige voetballer! Uiteraard onhaalbaar voor ons, maar misschien toch een poging waard.

Zal lastig worden, ze hebben hem via Trabzonspor en die wilden hem deze zomer al halen. Maar ze hadden daar teveel buitenlanders, dus ging het nog niet door.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72119758
Hoe zit het eigenlijk met Mboua? Is die nog steeds geblesseerd of zien we hem nog een helftje meespelen straks?

Ik ga nu op weg naar de oudercommissie en neem het op, rond 22:00 ga ik eens goed bekijken hoe onze godenzonen het ervan af brengen bij Jan Smit en kornuiten.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:31:41 #149
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72174845
Kaartje gekocht voor Cambuur - Haarlem
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72182553
Iemand info over de transfer van Lopes van Heerenveen naar Cambuur?
En komt M. Janssen via de achterdeur terug?

Vond wat dingen in een forum en er staat iets in de voetbal international (maar dat blad heb ik niet)?

En wie staat op de foto? , komen flink wat stadionverboden en boetes aan, hier de website van de politie met cambuursupporters die gezocht worden:

http://www.politie.nl/dad(...)dioninleeuwarden.asp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')