abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:36:26 #201
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71456994
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71457492
Ik heb Michael Jackson - Het leven en de dood van een muzikaal genie 1958 - 2009 gekregen. Is dat een leuk magazine?
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:33:38 #203
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71458841
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Michael Jackson - Het leven en de dood van een muzikaal genie 1958 - 2009 gekregen. Is dat een leuk magazine?
weet ik veel, ga het lezen dan
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71459068
Ik heb net al ff zitten bladeren maar er staat wel onzin in. Michael trad in het hagelwit naar buiten op de dag van zijn vrijspraak in 2005. En dan zo'n foto erbij van een stralende Michael toen z'n rechtzaak nog moest beginnen. In werkelijk kwam hij als een wrak naar buiten, in het zwart. En een grote foto van de HIStory World Tour uit 1998. Jaja. Geen professionals, die makers.
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:36:20 #205
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71460869
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef Rnnz het volgende:
Er staan trouwens ook veel nummers op Invincible die ik echt nooit luister: Invincible, Butterflies, Privacy, Threatened zijn allemaal nummers die ik nooit luister. Hetzelfde geldt in mindere mate voor Unbreakable en Heartbreaker (hoewel die laatste wel een lekker nummer is).

2000 Watts ook sporadisch trouwens. Toch zeker z'n slechtste album overall.
Invincible, Butterflies en vooral Threatened vind ik wel goede nummers. Ik vind het album ook z'n minst goede, maar dat zegt toch vooral wat over MJ's andere albums.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:11:23 #206
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71461755
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb net al ff zitten bladeren maar er staat wel onzin in. Michael trad in het hagelwit naar buiten op de dag van zijn vrijspraak in 2005. En dan zo'n foto erbij van een stralende Michael toen z'n rechtzaak nog moest beginnen. In werkelijk kwam hij als een wrak naar buiten, in het zwart. En een grote foto van de HIStory World Tour uit 1998. Jaja. Geen professionals, die makers.
Maar dat is met zo'n beetje alle media hier die over Michael bericht, bijna iedereen hier weet er vele malen meer van dan die makers zelf

Kijk, dat je niet alle ins en outs weet, dat kun je misschien nog vergeven, maar feitelijke onjuistheden, zoals tourdata die simpel zijn op te zoeken, zijn echt tenenkrommend inderdaad.
Alles is relatief
pi_71462474
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:11 schreef Bevin het volgende:

[..]

Maar dat is met zo'n beetje alle media hier die over Michael bericht, bijna iedereen hier weet er vele malen meer van dan die makers zelf

Kijk, dat je niet alle ins en outs weet, dat kun je misschien nog vergeven, maar feitelijke onjuistheden, zoals tourdata die simpel zijn op te zoeken, zijn echt tenenkrommend inderdaad.
Denken dat foto's van de HIStory Tour uit de jaren '80 zijn is ook gewoon ERG dom. Hij's duidelijk wit bij HIStory.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:05:39 #208
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_71463281
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_71464168
HOAX.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:49:00 #210
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71464612
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:39 schreef Zapato het volgende:

[..]

Denken dat foto's van de HIStory Tour uit de jaren '80 zijn is ook gewoon ERG dom. Hij's duidelijk wit bij HIStory.
Ja, dat weten jij en ik en miljoenen anderen, maar hij nu nét niet
Alles is relatief
pi_71465518
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Bevin het volgende:

[..]

Wie niet?
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:24:01 #212
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71465553
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wie niet?
Ja weet ik veel, sommige van die 'journalisten' die schrijven over Michael

Je zei zelf toch al dat die lui de domste fouten maken?
Alles is relatief
pi_71465638
Oja. Als ze dat blaadje door mij hadden laten keuren voor uitgave had ik al die foutjes er wel voor ze uitgehaald.
pi_71467000
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:49 schreef Bevin het volgende:

[..]

Maar íedereen weet toch dat MJ in de jaren 80 nog zwart was? Zelfs als je bijna niks weet
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:28:43 #215
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71467366
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:15 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maar íedereen weet toch dat MJ in de jaren 80 nog zwart was? Zelfs als je bijna niks weet
Dan wist ie waarschijnlijk helemaal niets, want wanneer Michael zwart of blank was, is idd wel basiskennis ja

Ik kan het mij ook niet voorstellen hoor, maar het zijn gewoon randdebielen die de hele dag metal luisteren en dan worden opgedragen een stuk over Michael te schrijven, tja da gaat nie he
Alles is relatief
pi_71467461
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:28 schreef Bevin het volgende:

[..]

Dan wist ie waarschijnlijk helemaal niets, want wanneer Michael zwart of blank was, is idd wel basiskennis ja

Ik kan het mij ook niet voorstellen hoor, maar het zijn gewoon randdebielen die de hele dag metal luisteren en dan worden opgedragen een stuk over Michael te schrijven, tja da gaat nie he
MJ is vet metal man, luister maar naar DS>>>
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:50:54 #217
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71468157
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef Zapato het volgende:

[..]

MJ is vet metal man, luister maar naar DS>>>
Alles is relatief
pi_71470768
Viel me ook al op, die magazines. Ik heb vijf magazines, waarvan ik er nu twee heb gelezen en eentje in het midden ben. In alle drie staan wel een paar grove fouten.

In eentje staat volgens mij een foto van een of ander zwart kind, wat Michael moet voorstellen in 1971. Het rare aan die foto is, is dat het Michael helemaal niet is.

De media heeft het HEEL vaak bij het verkeerde eind als het om Michael Jackson gaat.
pi_71470952
Rnnz, heb jij niet hetzelfde magazine als wat ik heb. Want op de een van de eerste pagina staat een foto van 'Michael' met Janet, maar volgens mij is dat een broertje van 'm.
pi_71470978
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:04 schreef Rnnz het volgende:
Viel me ook al op, die magazines. Ik heb vijf magazines, waarvan ik er nu twee heb gelezen en eentje in het midden ben. In alle drie staan wel een paar grove fouten.

In eentje staat volgens mij een foto van een of ander zwart kind, wat Michael moet voorstellen in 1971. Het rare aan die foto is, is dat het Michael helemaal niet is.

De media heeft het HEEL vaak bij het verkeerde eind als het om Michael Jackson gaat.

Dat is waar en ze praten elkaar ook lukraak na.
pi_71471548
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:09 schreef DrDentz het volgende:
Rnnz, heb jij niet hetzelfde magazine als wat ik heb. Want op de een van de eerste pagina staat een foto van 'Michael' met Janet, maar volgens mij is dat een broertje van 'm.
Ja, dat magazine heb ik ook, maar die foto bedoelde ik niet. Ook weer zo'n fout inderdaad.

Heeft iemand trouwens die foto van jonge Mikey met z'n ratjes?
pi_71471725
Aww. En schuin daaronder je avatar. Er staat ook een foto bij die ik niet echt kan plaatsen, Michael met op de achtergrond Marc Anthony. Volgens mij is het niet van What More Can We Give.
pi_71471841
Wat is Oprah trouwens een bekrompen mens zeg. Las net toevallig een stukje over haar dat ze volgend seizoen niet zal praten over Chris Brown en/of Michael Jackson. De eerste omdat hij Rihanna geslagen heeft, en als hij dat eenmaal doet zal hij dat vast nog wel een keer doen. En Michael omdat ze niet iemand wil eren die kinderen PIJN heeft gedaan. Ze zegt dat er niet voor niets een rechtszaak is geweest.

Hypocriete bitch dat het is. Vrijspraak betekent dus zeker niets meer in de VS?

Achterlijk mens. Zij zou toch moeten weten wat de media kan doen met je.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:39:38 #224
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71471862
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:38 schreef Rnnz het volgende:
Wat is Oprah trouwens een bekrompen mens zeg. Las net toevallig een stukje over haar dat ze volgend seizoen niet zal praten over Chris Brown en/of Michael Jackson. De eerste omdat hij Rihanna geslagen heeft, en als hij dat eenmaal doet zal hij dat vast nog wel een keer doen. En Michael omdat ze niet iemand wil eren die kinderen PIJN heeft gedaan. Ze zegt dat er niet voor niets een rechtszaak is geweest.

Hypocriete bitch dat het is. Vrijspraak betekent dus zeker niets meer in de VS?
Waar komt dit artikel vandaan? Lijkt me niks voor Oprah?
Waiting for This is it!
pi_71471912
Even though the summer time is Harpo’s off season, she says “I talk about what I want to talk about.” Oprah does not support people that hurt children and especially men that beat on women. Since that’s the case she feels she has no reason to speak on MJ’s death and Chris Brown.

According to Oprah sources, they give a full explanation on why the talk show host is saying NO…

Oprah’s got some balls! After speaking with one of my good friends that works with her, they told me as of now she has not and WILL NOT be promoting Michael Jackson because of the past child molestation charges brought against him. I was telling them that MJ was the King of Pop and they went on to say: “Cool, but we all know that he also had other things going on … and people tend to forget the things that matter.”

According to my source, Oprah “does not cover people who hurt children” and said “why give them shine on our show, we never have and never will.”

They also told me that Chris Brown’s people had been trying to do an interview but as of now, Oprah isn’t willing to do that either!

“It’s not about the interview, it’s about the lives that we touch,” my source told me. “Every day millions of people watch our show, white and black, so whatever story we decide to cover, we have to make sure that it is only good energy…”

And we all know how Oprah feels about Chris Brown. Not even a week after the Rihanna incident went down, she was on her show basically speaking to Rihanna saying “If he hits you once, he will do it again.” But as for the MJ situation? All I can say is wow… Oprah has some guts. And her ratings are dropping too!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')