Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?quote:
Je oma in de krokante krab.quote:
Whehe, ik wou net zeggen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, de hele dag post er nog geen dooie hond in dit graftopic. En dan doe ik een keer moeite om een nieuw topic te maken aangezien er toch niemand postte. Gaat er al-weer zo'n kankerdebiel op 't laatste moment snel posten. En dan ook nog eens de slechtste TT ooit. Ik hoop dat je een perm ban krijgt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef dagdag het volgende:
OHOHO poepton lalalalalalalalalalalal
zat net dus te poepen, toen ging de deurbel
ik snel kont afvegen anders krijg ik een kut lel
en daar was die man van onze post
hij vroeg om 5 euro anders was ik de klos
lalalalalalala
quote:Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik wou net zeggen.Dagdag spring eens voor een trein, en nee geen stilstaande trein.
@Allure_: verzin iets.
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.![]()
JIJ bent overrated.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Wordt het wel leuker?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequotequote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
JIJ bent overrated.
Wel goed naar de voorraadstatus gekeken?
Muzikaal gezien is ie wel oké.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Weer zo'n lekker depri nummer van Eminem.
Ik wil gewoon een topic waar ik alleenrecht op heb. Zodat al die randdebielen hier er gewoon niet mogen posten. Maargoed, ik kan zo snel even niets bedenken
. Heb je geen tips?
Oeh, laat eens zien welk jasje?quote:Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
Oké, ik ga hard nadenken.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Fas, ik heb een idee. Als jij nou eens een topic verzint, dan open ik 'm wel. Ik kan overal wel een rel uithalen.
Denk nou naquote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muzikaal gezien is ie wel oké.
Hmm niet echt![]()
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequote?
Dan is het karma.quote:JA, hij was en is op voorraad.
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wordt het wel leuker?Want frankly, kan ik niks bedenken wat de serie nou het kijken waard maakt. True, die ene secretaresse heeft epic boobs en 't is leuk hoe ze de sfeer hebben neergezet, maar verhaaltechnisch doet het me echt drie keer niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |