abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71380727

[Thema]

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  maandag 27 juli 2009 @ 23:07:13 #2
158452 IQM
I am the one
pi_71380752
Nu al een kuttopic.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_71380769
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef IQM het volgende:
Nu al een kuttopic.
Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71380783
Godverdomme, de hele dag post er nog geen dooie hond in dit graftopic. En dan doe ik een keer moeite om een nieuw topic te maken aangezien er toch niemand postte. Gaat er al-weer zo'n kankerdebiel op 't laatste moment snel posten. En dan ook nog eens de slechtste TT ooit. Ik hoop dat je een perm ban krijgt.
pi_71380789
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef gers het volgende:

[..]

NSB'ER
Je oma in de krokante krab.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71380799
Die TT
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_71380862
OHOHO poepton lalalalalalalalalalalal

zat net dus te poepen, toen ging de deurbel
ik snel kont afvegen anders krijg ik een kut lel
en daar was die man van onze post
hij vroeg om 5 euro anders was ik de klos

lalalalalalala
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_71380889
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Godverdomme, de hele dag post er nog geen dooie hond in dit graftopic. En dan doe ik een keer moeite om een nieuw topic te maken aangezien er toch niemand postte. Gaat er al-weer zo'n kankerdebiel op 't laatste moment snel posten. En dan ook nog eens de slechtste TT ooit. Ik hoop dat je een perm ban krijgt.
Whehe, ik wou net zeggen. Dagdag spring eens voor een trein, en nee geen stilstaande trein.

@Allure_: verzin iets.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:14:51 #9
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_71380945
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:11 schreef dagdag het volgende:
OHOHO poepton lalalalalalalalalalalal

zat net dus te poepen, toen ging de deurbel
ik snel kont afvegen anders krijg ik een kut lel
en daar was die man van onze post
hij vroeg om 5 euro anders was ik de klos

lalalalalalala

Echt eh, wat rook jij
Ben je ondertussen al terug van vakantie, of is dit nog altijd Forza ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_71380948
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whehe, ik wou net zeggen. Dagdag spring eens voor een trein, en nee geen stilstaande trein.

@Allure_: verzin iets.

Weer zo'n lekker depri nummer van Eminem .

Ik wil gewoon een topic waar ik alleenrecht op heb. Zodat al die randdebielen hier er gewoon niet mogen posten . Maargoed, ik kan zo snel even niets bedenken . Heb je geen tips?
  maandag 27 juli 2009 @ 23:15:46 #11
158452 IQM
I am the one
pi_71380980
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jou had ik nodig! Heb jij seizoen 2 van Mad men?
Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.
Scio Melius
Gelul.
pi_71381042
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
pi_71381090
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef IQM het volgende:

[..]

Nope. Ik kan het maar niet verslavend vinden na drie afleveringen.
Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
Ik typ straat.
pi_71381091
Fas, ik heb een idee. Als jij nou eens een topic verzint, dan open ik 'm wel. Ik kan overal wel een rel uithalen .
  maandag 27 juli 2009 @ 23:19:24 #15
158452 IQM
I am the one
pi_71381094
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m'n jasje niet binnen van de H&M terwijl hij allang is verstuurd. Pauper overrated winkel.
JIJ bent overrated.

Wel goed naar de voorraadstatus gekeken?
Scio Melius
Gelul.
  maandag 27 juli 2009 @ 23:20:20 #16
158452 IQM
I am the one
pi_71381116
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bummer! Ik kan alleen maar torrents vinden en dat duurt me te lang.
Wordt het wel leuker? Want frankly, kan ik niks bedenken wat de serie nou het kijken waard maakt. True, die ene secretaresse heeft epic boobs en 't is leuk hoe ze de sfeer hebben neergezet, maar verhaaltechnisch doet het me echt drie keer niks.
Scio Melius
Gelul.
pi_71381145
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef IQM het volgende:

[..]

JIJ bent overrated.

Wel goed naar de voorraadstatus gekeken?
Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequote ?

JA, hij was en is op voorraad .
pi_71381152
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:14 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Weer zo'n lekker depri nummer van Eminem .

Ik wil gewoon een topic waar ik alleenrecht op heb. Zodat al die randdebielen hier er gewoon niet mogen posten . Maargoed, ik kan zo snel even niets bedenken . Heb je geen tips?
Muzikaal gezien is ie wel oké.

Hmm niet echt
pi_71381176
Ik wilde gers met een hoofdletter typen, maar toen bedacht ik me dat dat ook gewoon niet bij gers past . Je hebt hoofdletter mensen, en niet-hoofdletter mensen.
pi_71381178
En frankly is een hondelul franky is een hondelul wat een hondelul
[..]
pi_71381185
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Oeh, laat eens zien welk jasje?
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
Fas, ik heb een idee. Als jij nou eens een topic verzint, dan open ik 'm wel. Ik kan overal wel een rel uithalen .
Oké, ik ga hard nadenken.
pi_71381210
INTER MERDA
INTER INFAME

owja ik ga waarschijnlijk naar barcalona
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_71381218
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Muzikaal gezien is ie wel oké.

Hmm niet echt
Denk nou na !
Ik weet zeker dat er in de afgelopen dagen iets is gebeurd waar jij je gruwelijk aan hebt geirriteerd .
  maandag 27 juli 2009 @ 23:24:01 #24
158452 IQM
I am the one
pi_71381230
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ow, die grap is nog niet gemaakt zeg. Of heb je als een big fat losert alle topics terug gelezen, en toen maar even het top commentaar van gers gequote ?
Ik maak al maaaaaanden dat lame kutgrapje. Ask Bt.

En nee, ik heb niet teruggelezen en wat gers zegt, boeit me al tijden niet meer.
quote:
JA, hij was en is op voorraad .
Dan is het karma.
Scio Melius
Gelul.
pi_71381232
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:20 schreef IQM het volgende:

[..]

Wordt het wel leuker? Want frankly, kan ik niks bedenken wat de serie nou het kijken waard maakt. True, die ene secretaresse heeft epic boobs en 't is leuk hoe ze de sfeer hebben neergezet, maar verhaaltechnisch doet het me echt drie keer niks.
Ik denk dat het veelal met mijn interesse in de reclamewereld te maken heeft dat ik het het kijken waard vind. Anderen in mijn omgeving heb ik er ook niet warm voor gekregen.
Ik typ straat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')