Ze dúrft de discussie niet aan.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef switchboy het volgende:
Ik heb een reactie:
[..]
Had ik ergens wel een beetje verwacht, maar toch uiterst zwak.
Ze kan de discussie niet aan, want die vrouw heeft geen idee waar ze het over heeft. Sneu geval is het.quote:
Heel interessant artikel over de mensen achter deze organisatie. En wat ze uitspookten.quote:De Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken (NVKP) doet zich voor als een neutrale objectieve organisatie, maar het is in feite een homeopatenclub die kwalijke nonsens verspreidt.
Kwakzalverij.nl! Die ene zin was al genoeg om te zien dat zij het geschreven hadden. Maar ondanks de bijtende toon vind ik dat ze vaak wel stevige argumenten hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef switchboy het volgende:
Hier struikelde ik vanmiddag bijna over:
http://www.kwakzalverij.n(...)he_mantelorganisatie
[..]
Heel interessant artikel over de mensen achter deze organisatie. En wat ze uitspookten.
Dat is wel heel triest... zo'n antwoord op je uitgebreide verhaalquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:47 schreef switchboy het volgende:
Ik heb een reactie:
[..]
Had ik ergens wel een beetje verwacht, maar toch uiterst zwak.
quote:De symptomen van de griep werden vrijdag bij Jolie geconstateerd.
Dat is een time-out van minder dan een week!quote:Sinds de openbaring van de griep is Jolie niet meer bij de selectie, die in voorbereiding is op het Europees kampioenschap van eind augustus, geweest. Inmiddels voelt Jolie zich weer goed. Donderdag hervat hij waarschijnlijk de groepstraining weer.
Eén casus is niet direct relevant voor het gehele ziekteverloop. Zeker niet van een fitte sporter. Het gevaar zit 'm in de aantallen die mogelijk ziek worden en de slachtoffers die daardoor vallen, naast het feit dat een gevaarlijke mutatie mogelijk is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Ticker het volgende:
Iemand het bericht op de FP al gelezen:
Mexicaanse griep bij hockeyinternational
En wat leest men dan:
[..]
[..]
Dat is een time-out van minder dan een week!
Wat een absurd idee om daar de gehele bevolking voor de vaccineren!
Niet alleen conspiracy technisch, nee gewoon omdat het te belachelijk is, dat als je redelijk gezond bent, je dus zo hier van af bent.
Wat een kosten er allemaal bij gebaat zijn, komt wel mooi van onze belasting centen.
Een week ziek op bed, in combinatie met de snelle verspreiding (hier in Nederland gaat het virus ook nog wel een jumpstart maken) maakt het juist zo gevaarlijk omdat het de hele maatschappij daarmee kan ontwrichten, week op week.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:15 schreef Ticker het volgende:
Dat is een time-out van minder dan een week!
Wat een absurd idee om daar de gehele bevolking voor de vaccineren!
Niet alleen conspiracy technisch, nee gewoon omdat het te belachelijk is, dat als je redelijk gezond bent, je dus zo hier van af bent.
Wat een kosten er allemaal bij gebaat zijn, komt wel mooi van onze belasting centen.
Oh is dat zo? Dat heb je al snel geconcludeerd. Hij kreeg vrijdag last van zijn griep. Je bent besmettelijk 1 dag voor je echte symptomen krijgt. Incubatietijd van maximaal een week. Oftewel, misschien zijn ze al besmet en moeten de symptomen nog komen. Einde van de week zouden ze meer kunnen wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:30 schreef Ticker het volgende:
Snelle verspreiding?
Niemand van zijn team heeft het.. Dus die verspreiding is mij ook niet duidelijk.
Oké, jij verwacht dit echt?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dat heb je al snel geconcludeerd. Hij kreeg vrijdag last van zijn griep. Je bent besmettelijk 1 dag voor je echte symptomen krijgt. Incubatietijd van maximaal een week. Oftewel, misschien zijn ze al besmet en moeten de symptomen nog komen. Einde van de week zouden ze meer kunnen weten
Er is dus al medicatie?quote:De gehele selectie van Oranje, inclusief begeleidingsteam, heeft medicatie toegediend gekregen. De overige spelers vertonen geen verschijnselen van de griep.
Nee, ik zeg toch niet dat ik het verwacht?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oké, jij verwacht dit echt?
Nou we zullen de berichten even afwachten.
Nee, die zjin dan aan de Tamiflu gezet ter preventie, volgens de richtlijn van het RIVM.quote:Er is dus al medicatie?
Toch niet die vitamine d die ik al eerder aanhaalde maar onderuit werd gehaald?
Ja, dat haalde ik uit hetzelfde bericht.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:40 schreef Dragorius het volgende:
[..]
jij gaat er nu al vanuit dat niemand anders het heeft, terwijl het virus nog 2 dagen heeft minstens om zichzelf te openbaren als het ware in een ander teamlid of (medische) staf van hun ploeg.
Oké, is Tamiflu dan nu niet al verstandig voor iedereen? Inplaats van in Augustus te vaccineren?quote:Nee, die zjin dan aan de Tamiflu gezet ter preventie, volgens de richtlijn van het RIVM.
Nee, want Tamiflu is alleen relevant bij (zeer mogelijke) besmetting. Dus als iemand in je nabije omgeving (zoals je teamgenoot in professionele sport) of je gezinslid H1N1 "krijgt". Dan neem je het "ter preventie" in de zin van dat het virus dan in een vroeg stadium aangepakt wordt en door de virusremmer Tamfilu zo goed als geen kans heeft om echt iets aan te richten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Oké, is Tamiflu dan nu niet al verstandig voor iedereen? Inplaats van in Augustus te vaccineren?
http://birdflu666.wordpre(...)-adjuvants-from-csl/quote:Baxter, Novartis, GSK “swine flu” vaccines will not be part of official clinical trials in the US – only two vaccines without adjuvants from CSL and Sanofi Pasteur will be tested by vaccine watchdog
Omdat zij dat zegt (die vrouw die ook mis zit m.b.t. FEMA) geloof je het meteen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://birdflu666.wordpre(...)-adjuvants-from-csl/
Vanmiddag nog een discussie met Dragorius erover, en nu blijkt deze proef bij voorbaat al weer niet waterdicht.
Wat een gesjoemel in dit verhaal weer!
Nee.. omdat ze doorlinked naar sites waar dat officieël bevestigd wordt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat zij dat zegt (die vrouw die ook mis zit m.b.t. FEMA) geloof je het meteen?
Als je goed leest, zie je dat dit puur over de VS gaat, omdat deze producenten in andere landen al aan het testen zijn....
http://www.rivm.nl/vtv/object_map/o3033n21466.html
Coole link, hoe "vrij" is jouw provincieIk woon in Nijmegen
![]()
quote:“These two vaccines were chosen initially for the VTEU trials based on Department of Health and Human Services (HHS) projections that these vaccines may make up the bulk of the unadjuvanted vaccine supply in the United States,” says the NIAID website.
http://www3.niaid.nih.gov/news/QA/vteuH1N1qa.htm
QUESTIONS AND ANSWERS
Clinical Trials of 2009 H1N1 Influenza Vaccines
Conducted by the NIAID-Supported
Vaccine and Treatment Evaluation Units
Oftewel, de anderen hebben ook hun eigen trials. Deze worden op goedgekeurde wijze op "eigen houtje" gevoerd, en deze 2 weer onder de vlag van de NIAD.quote:The five manufacturers who already produce U.S.-licensed seasonal vaccine are conducting their own 2009 H1N1 influenza vaccine trials under contract with HHS.
Het hele punt van een gecontroleerde test valt redelijk in duigen zo.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oftewel, de anderen hebben ook hun eigen trials. Deze worden op goedgekeurde wijze op "eigen houtje" gevoerd, en deze 2 weer onder de vlag van de NIAD.
Nogmaals, ik zie niks raars of "ze testen niet"
Onder supervisie/goedkeuring van de HHS. Health and Human Servicesquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het hele punt van een gecontroleerde test valt redelijk in duigen zo.
Dat jij nergens een punt in ziet, betekent niet dat iedereen zich lekker voelt bij deze beslissing.
Dit i.c.m. de beslissing dat indien de vaccinaties schade veroorzaken, de bedrijven buiten schoten blijven, geeft mij een totaal verkeerd beeld van de vaccinatie.
Nu ga jij weer zeggen, ja maar je moet je nergens druk over maken.
De Mexicaanse griep zou een gespleten virus zijn bestaand uit vogel-Griep (H5N1) Een griep soort afkomstig van Varkens (H1N1) en veelvoudige overbrugging van menselijke griep varianten(?) (H3N2) toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hm....Een ouder artikel opnieuw opgenomen, ik snap de controverse erom. Maar dit heeft altijd al bestaan.
Ok, het voelt wel degelijk als een beperking van de vrijheid en is echt een uiterst middel, maar voor de volksgezondheid.
Trouwens H1N1 valt niet onder categorie A maar B. Dus dat zou daar niet voor op moeten gaan![]()
Want nu op de valreep blijkt er dan ineens toch een wetswijziging te zijn doorgevoerd waardoor je alsnog gedwongen gevaccineerd zou kunnen worden.quote:Verder is elke beperkende maatregel 1 teveel, dat ben ik met jullie eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |