poll is niet echt nodig maar hier kun je ook wel lezenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het allemaal weer een beetje was overgewaaid. Gaat dat enten eigenlijk nog door? En dan zou ik wel benieuwd zijn hoeveel mensen dat gaan laten doen. Misschien iets voor een poll hier, ga je je laten enten? (ben er zelf niet zo goed in om die te maken).
Die man is overduidelijk geen viroloogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:15 schreef Komakie het volgende:
Dus ja het is een griepvirus en het is serieus, maar niet ergens dan een ander virus die al veel vaker zijn voorgekomen. Dat het kan muteren is ook zwaar opgeklopt aangezien er maar bizar weinig redenen zijn waarom het virus in een sterkere vorm terug zou komen. Hij legde dat ook nog uit maar dat begreep ik niet helemaal
In ieder geval zei hij dat het zo goed als nooit voor komt wil zo'n virus in een veel sterkere vorm terug komen
Nee maar ik denk wel dat hij dat hij er meer verstand van heeft dan 99,9% van heel fok! bij elkaarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die man is overduidelijk geen viroloog
Och maar 1 op de 10 Nederlanders heeft een longziekte en is kwetsbaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:15 schreef Komakie het volgende:
Er zijn risicomensen die vaccinatie wel kunnen gebruiken maar dat zijn vooral mensen met longaandoeningen/ziektes en mensen met hartziektes. Het is gewoon zwaar opgeklopt door de media.
Het lijkt me sterk dat je antistoffen aanmaakt vanwege een virus waarmee je lichaam nog nooit in contact is gekomenquote:Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Juist ouderen zijn immuun voor de flu
Misschien was de berichtgeving toen ook al zo ziekmakend penetrant.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je antistoffen aanmaakt vanwege een virus waarmee je lichaam nog nooit in contact is gekomen
Gedoe om niks.quote:Verspreiding/inzet alcoholdoekjes ter voorkoming Mexicaanse Griep
Momenteel worden op alle afdelingen en kantoren van <Naam van bedrijf> alcoholhoudende doekjes verspreid onder de leidinggevenden en de secretariaten.
Deze zijn bedoeld voor de bevordering van de persoonlijke hygiëne op de afdeling. Alle medewerkers kunnen van deze alcoholhoudende doekjes gebruik maken voor het afnemen van oppervlaktes waar je met je handen veel aan komt. Bijvoorbeeld werkplek, toetsenbord, muis en de koffiemachine.
De alcoholdoekjes zijn verkrijgbaar bij de leidinggevenden of op de secretariaten. Er wordt dus geen bus op elk bureau geplaatst. Het verzoek is om zuinig om te gaan met deze doekjes, ze zijn namelijk moeilijk leverbaar (net als alle andere attributen Mexicaanse Griep).
Deze maatregel volgt op eerder genomen maatregelen binnen <Naam van bedrijf>. Zo heeft <Naam van schoonmaakbedrijf> inmiddels alle zeepdispensers gevuld met desinfecterende zeep en tref je op de toiletten ook posters aan die aandacht vragen om je handen wat langer te wassen dan normaal.
Elke week zal er bekeken worden welke maatregelen er met het oog op de bedrijfscontinuïteit genomen dienen te worden om de kans op besmetting te verkleinen. Hierover word je tijdig op de hoogte gebracht via <Intranet van bedrijf>.
Er heerste rond 1956 een variant van H1N1 die enige kruisimmuniteit biedt met de huidige variant.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef nielsenmartin het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je antistoffen aanmaakt vanwege een virus waarmee je lichaam nog nooit in contact is gekomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |