abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:32:18 #161
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71898284
tamiflu is zeker wel getest voordat het op de markt was gekomen, beetje klepel klok, wat op zich ook wel een leuke factor is in deze hele situatie, mensen die halve dingen lezen en zo hun conclusies trekken

het vaccin is nog niet compleet afgetest
het normale griepseizoen is nog lang niet begonnen
het is ook nog geen epidemie hier maar een pandemie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71898444
Hadden we ook niet een subforum kunnen krijgen over het vormen van zwarte gaten in de LHC? Daar was ik nou juist zo benauwd voor en toen gaf Fok! geen uitkomst
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:41:58 #163
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_71901002
Tjeem de paniek blijft heersen in NL.

Mogelijk 30% van de mensen kan er door ziek worden, maar dat is echt niet allemaal tegelijk. Kom op he, dat zal wel redelijk verspreiden over paar maanden, wat nou enorme uitval en dat bedrijven het dan lastig gaan krijgen, ze hebben nu soms al teveel personeel lopen.
Drugs are good mkay?
pi_71901374
Ik dacht eigenlijk dat het allemaal weer een beetje was overgewaaid. Gaat dat enten eigenlijk nog door? En dan zou ik wel benieuwd zijn hoeveel mensen dat gaan laten doen. Misschien iets voor een poll hier, ga je je laten enten? (ben er zelf niet zo goed in om die te maken).
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:21:32 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71901900
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het allemaal weer een beetje was overgewaaid. Gaat dat enten eigenlijk nog door? En dan zou ik wel benieuwd zijn hoeveel mensen dat gaan laten doen. Misschien iets voor een poll hier, ga je je laten enten? (ben er zelf niet zo goed in om die te maken).
poll is niet echt nodig maar hier kun je ook wel lezen

Vaccinatie - Ga jij de prik halen? Deel II
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Frontpage maandag 17 augustus 2009 @ 23:14:33 #166
145738 superworm
is erbij
pi_71966998

Vandaag vertelde ik op mijn werk dat ik gisteren een hele dag op de bank had gehangen met een vriendin die vorige week in Marokko de griep opliep, ze keken me allemaal wat verdwaasd aan en maakten opmerkingen als "ga naar huis", "moet je al niezen", "waaaaaah!!!11" en meer van dat soort.

Het verbaasde me werkelijk hoe angstig men onder de oppervlakte is. 't Is maar een griepje!
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  woensdag 19 augustus 2009 @ 01:30:40 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_71999133
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=9962242&md5=e8eb288bb208fe64c6d440a88d65c98a

Roel Coutinho vs. Aysel Erbudak

Typerende discussie. Uiteraard is Aysel de held(in) in dit verhaal.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_72001544
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:15 schreef Komakie het volgende:
Dus ja het is een griepvirus en het is serieus, maar niet ergens dan een ander virus die al veel vaker zijn voorgekomen. Dat het kan muteren is ook zwaar opgeklopt aangezien er maar bizar weinig redenen zijn waarom het virus in een sterkere vorm terug zou komen. Hij legde dat ook nog uit maar dat begreep ik niet helemaal
In ieder geval zei hij dat het zo goed als nooit voor komt wil zo'n virus in een veel sterkere vorm terug komen

Die man is overduidelijk geen viroloog
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:41:06 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_72003610
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 09:00 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die man is overduidelijk geen viroloog
Nee maar ik denk wel dat hij dat hij er meer verstand van heeft dan 99,9% van heel fok! bij elkaar
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 05:23:51 #170
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_72086325
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:15 schreef Komakie het volgende:

Er zijn risicomensen die vaccinatie wel kunnen gebruiken maar dat zijn vooral mensen met longaandoeningen/ziektes en mensen met hartziektes. Het is gewoon zwaar opgeklopt door de media.

Och maar 1 op de 10 Nederlanders heeft een longziekte en is kwetsbaar.
Zwaar overtrokken idd

http://www.astmatest.nl/wat_is_astma/astma_feiten_en_cijfers.html
pi_72107647
Ja inderdaad dit is echt onzin. Als die 0,56% klopt, dan zouden er maar zo'n 90.000 à 95.000 mensen overlijden, daar schrik je als gezond mens niet van, aangezien alleen de zwakkere mensen eraan zouden kunnen overlijden.

Zitten er zoveel ongezonde mensen op FOKforum, die blijkbaar allemaal de kriebels krijgen van dat griepje met een naam die natuurlijk hardstikke trendy is, en bang zijn dat ze doodgaan?
Aan stress kan je ook overlijden (zeker in combinatie met Mexicaanse griep) en je vakantie wordt erdoor verknald, dus doe jezelf een lol en ga niet stressen over iets waar je als gezond levend mens niet bang van hoeft te worden.

Ben je toch niet helemaal oké? Pas dan maar op voor... DE MEXICAANSE GRIEP
Lees liever het bovenstaande bericht a.u.b.
pi_72107888
Aan de andere kant is die Mexicaanse griep wel goed voor de economie (zolang de mensen niet ziek zijn).

Neem nou de vaccins, de media en de mensen die langer op FOKforum zitten omdat ze ook hierover gaan discussiëren.

De vaccins zorgen voor uitgave van geld, door de berichtgeving van de media over de griep gaan mensen kranten kopen, TV kijken en zelfs discussiëren over het griepje. (stroom, stroom, stroom.) Allemaal geld wat wordt uitgegeven. En misschien vergeten de mensen de crisis zo, wat er vast weer voor zorgt dat er meer geld wordt uitgegeven.
pi_72107959
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:37 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Juist ouderen zijn immuun voor de flu
Het lijkt me sterk dat je antistoffen aanmaakt vanwege een virus waarmee je lichaam nog nooit in contact is gekomen
  maandag 24 augustus 2009 @ 12:16:58 #174
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_72108822
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef nielsenmartin het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat je antistoffen aanmaakt vanwege een virus waarmee je lichaam nog nooit in contact is gekomen
Misschien was de berichtgeving toen ook al zo ziekmakend penetrant.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_72111491
Eens met TS. Doe eens normaal, mensen.

Op mijn werk zaaien ze ook al paniek. Zie post op ons intranet:
quote:
Verspreiding/inzet alcoholdoekjes ter voorkoming Mexicaanse Griep

Momenteel worden op alle afdelingen en kantoren van <Naam van bedrijf> alcoholhoudende doekjes verspreid onder de leidinggevenden en de secretariaten.
Deze zijn bedoeld voor de bevordering van de persoonlijke hygiëne op de afdeling. Alle medewerkers kunnen van deze alcoholhoudende doekjes gebruik maken voor het afnemen van oppervlaktes waar je met je handen veel aan komt. Bijvoorbeeld werkplek, toetsenbord, muis en de koffiemachine.

De alcoholdoekjes zijn verkrijgbaar bij de leidinggevenden of op de secretariaten. Er wordt dus geen bus op elk bureau geplaatst. Het verzoek is om zuinig om te gaan met deze doekjes, ze zijn namelijk moeilijk leverbaar (net als alle andere attributen Mexicaanse Griep).

Deze maatregel volgt op eerder genomen maatregelen binnen <Naam van bedrijf>. Zo heeft <Naam van schoonmaakbedrijf> inmiddels alle zeepdispensers gevuld met desinfecterende zeep en tref je op de toiletten ook posters aan die aandacht vragen om je handen wat langer te wassen dan normaal.

Elke week zal er bekeken worden welke maatregelen er met het oog op de bedrijfscontinuïteit genomen dienen te worden om de kans op besmetting te verkleinen. Hierover word je tijdig op de hoogte gebracht via <Intranet van bedrijf>.
Gedoe om niks.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_72111554
Bij ons staan op de bureau-eilanden jerrycans van 5 liter met handalcohol...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:41:12 #177
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72111726
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:37 schreef nielsenmartin het volgende:

[..]

Er heerste rond 1956 een variant van H1N1 die enige kruisimmuniteit biedt met de huidige variant.

Het hoeft niet 100% te matchen; hoe meer het overeenkomt hoe beter het immuunsysteem aanslaat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:59:58 #178
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72273647
Gelukkig zijn het enkel dikke mensen en diabetici die eraan doodgaan. Ben ik niet bij.
En volwassenen meer dan ouderen. 't Wordt dus een gewoon griepje, maar ipv opa of oma sterft nu ma of pa.
I'll be back
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')