1,80 en 80 kilo is inderdaad maatje XL. Heb gisteren weer wat spul binnengehad en laten passen bij iemand van 1,80, was ook eentje in maatje XL, en past prima.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef mtchel112 het volgende:
ik wou wat van taobao bestellen, maar weet mn maat niet skr, dus rachel belt die leverancier ofzo op en hun zeggen 1,80 en 80 kilo dan heb je size XL kan ik dat vertrouwen?
7-8 euro? (10 dollars?)quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:52 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Yep!
I ordered 10 pcs from the supplier 5 hours ago.
And will receive them in 2 days ,then update ASAP!
Kan ook niet, maar het wel een chinese webshop...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef lezut het volgende:
Ik wist niet dat je gadgets kon dragen en om je voeten kon doen
Ander USB slot proberen, andere pc proberen of ander kabeltje proberen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:28 schreef aaipod het volgende:
Godver, heb ik eindelijk me Nano http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21448 doet ie gewoon niks als ik em in de pc steek. Alleen opladen. PC herkent helemaal niets.
Hmm, een vriend van mij had er eentje gekocht en daarbij was het zo dat de radio prima ontvangst had. (Zit wel in de randstad dus daar is de dekking sowieso best sterk)quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:41 schreef aaipod het volgende:
Zelfs de radio op het ding heeft geen ontvangst
zquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik ben ook best benieuwd. Volgens mij krijgen je het niet de andere kant op voor die prijzen.
ok thanks man:p voel me nu wat geruster gaat om 30 eu niet echt voor voor kleding maar toch balen als het niet pastquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Joene94 het volgende:
[..]
1,80 en 80 kilo is inderdaad maatje XL. Heb gisteren weer wat spul binnengehad en laten passen bij iemand van 1,80, was ook eentje in maatje XL, en past prima.
Ik vind het helemaal geen vreemde vraag. Ik vraag me ook af hoe dat kan. Voor de prijs van een enkele brief naar China, kan dat bedrijf gewoon een pakket van China naar Nederland sturen. Zelfs een pakket binnen Nederland verzenden is al duurder!quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:42 schreef hiephierhoera het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen vreemde vraag. Ik vraag me ook af hoe dat kan. Voor de prijs van een enkele brief naar China, kan dat bedrijf gewoon een pakket van China naar Nederland sturen. Zelfs een pakket binnen Nederland verzenden is al duurder!
Ik heb paar dagen terug een eerste bestelling geplaatst bij DX en betaald per paypal. Hoelang duurt het voordat de bestelling verstuurd wordt eigenlijk? Nog steeds zie ik geen mededeling daarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |