Het word ook steeds gekker daar in dat china.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Semmm het volgende:
Wereld primeur, telefoon met aansteker erin
[ afbeelding ]
Als het goed is binnenkort op DP
Hier heb ik ook nog een order uit staan van de 19e. Eerst 6 dagen waiting for supplier, toen 5 dagen packing en net zag ik: Processing - Contact us for the latest update.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef neo2000 het volgende:
..
Nu dus gewoon helemaal niets.. Alleen klachten.
Heb ook een order uitstaan van de 25e.. Ben benieuwd.
Dat was bij 1 product. deze:quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:49 schreef drumstickNL het volgende:
Duurt het 3 weken, wat moet je aanklikken als je het sneller wil laten gaan dan?
Wow, let me know when you have it, I'll buy one immediately.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:03 schreef jack-peng het volgende:
Here is a really nice item recommend :
It is sold by Chinavasion,but the price is really really expensive,the price including shipping cost will be over 110$.
I can sell it for around 40$ including shipping cost.
Just want to know some tip from FOK member ,if this item will be hot ?
het type persoon dat die dingen nodig heeft zal vast niet al te groot geschapen zijn.. vandaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef Hardrebel het volgende:
Hehe ik keek net even bij de fleshlight? Allemaal voor 15 cmHeb je ja niets aan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wow, let me know when you have it, I'll buy one immediately.
Ik zag vanmorgen hetzelfde bij de Action liggen maar dan een douchekopquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:04 schreef JEFFreal het volgende:
jack i want another color for sku.21265 in the picture the led is red or blue is that possible?
Alsof je hem in een kleuter stoptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:29 schreef Hardrebel het volgende:
Hehe ik keek net even bij de fleshlight? Allemaal voor 15 cmHeb je ja niets aan.
Maarre.. Als je zou willen... zou je dan rechtdoor kunnen rijden als een normale auto'tje of kan dat niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Same for me!! That is a really cool RC car
Ieuww zo'n review video op dp van jouquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:12 schreef monkeybrain het volgende:
Als je ze schoon kon maken was het misschien wel een optie, een afruksessie voor 10 euro
Jack mag me wel een stapeltje sturen zodat ik ze kan reviewen, welke de beste is enzo![]()
Hou ons niet langer in spanning..!quote:
master gadgetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]
Deze telefoon heeft ook nog redelijk specsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst nog een stukje over gelezen, ga je niet binnenkrijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:37 schreef mtchel112 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6779 is zoiets nou verboden in NL? of zon pistool aansteker? ik geloof van pistool shaped aansteker wel maar kogel weet ik niet zeker, anders koop ik hem gelijk
Ik heb een jaar geleden 2 van die dingen binnengekregenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Laatst nog een stukje over gelezen, ga je niet binnenkrijgen
Krijg je gewoon binnen waarschijnlijk hoor, +1 @hierbovenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
130 euro boete kreeg ik voor deze...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
mirrors ??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:05 schreef julian6 het volgende:
Jack, do you sell mirrors for in the shower?
like this one:
[ afbeelding ]
jack, do you sell cheng cheng oil, or similar products?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:31 schreef jack-peng het volgende:
[..]
mirrors ??
I think it is easy to be damaged on the way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |