En wie zegt dat de farmaceutische & medische industrie dat nastreeft, pleasequote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heel simpel, als we al kunnen klonen op de manier zoals de OP aangeeft dan zouden erfelijke ziektes en andere aandoeningen vanuit het DNA op te lossen zijn.
En nee, dat is dan geen big pharma achterhouden, want hier zouden ze pas echt geld mee verdienen. Er is ook geen discussie over die ziekten, maar wel m.b.t. de methode zoals die geschetst wordt door de heer Freeman.
En ik vind het persoonlijk tekort doen aan dat soort patienten, omdat dit soort wilde claims dus aangeven dat we dit al kunnen met DNA terwijl zij wachten op een breakthrough in hun behandelingen.
Er is nog niemand die dit gedaan heeft, en het enige wat je zou kunnen doen, is een haarkleur of kleur van de ogen aanpassen. Dat is nog niet eens op DNA niveau maar op chromosoom-niveau.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:40 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan heb je duidelijk het hele topic niet gelezen en de bronnen er is zelfs een documentaire over geweest in Tegenlicht (staat in topic vermeldt) dat dit tegenwoordig ook gebruikt wordt voor cosmetische doeleinden, niet om ziektes bij embryos eruit te halen
Dat kan ik net zo goed teurgkaatsen naar jou > ben jij dat wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:41 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt dan ook niet met zekerheid zeggen dat ze op dit gebied geen controle hebben over het uiterlijk bijvoorbeeld, mensen kennende hebben ze hier al wel op gefocused. Of ben jij helemaal up-to-date mbt. genetica? Zou ik wel tof vinden overigens.
Ik denk overigens ook niet dat je cutting edge genetica op het web kunt vinden. Zou kapitaalvernietiging zijn imo.
Totdat er geen ziektes meer zijn en er geen geld meer te verdienen valt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er is nog niemand die dit gedaan heeft, en het enige wat je zou kunnen doen, is een haarkleur of kleur van de ogen aanpassen. Dat is nog niet eens op DNA niveau maar op chromosoom-niveau.
Nogmaals, als die techniek er al was, zat iemand nu enorm binnen te lopen op het genezen van heeel veeel ziektes.
Er zullen altijd ziektes zijn, je hebt nog altijd bacteriele infecties, mensen sporten en breken wat, krijgen een koortslip of wat dan ook. Ik heb het puur over dit soort ziektes. Auto-immuunziektes bijvoorbeeld, of Alzheimer. Allemaal DNA-gerelateerd in de kern.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Totdat er geen ziektes meer zijn en er geen geld meer te verdienen valt.
Mensen zullen nog steeds ongelukken hebben, etc etc. Er zal dus altijd een gezondheidszorg zijn, met daarachter een farmaceutische industrie.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Totdat er geen ziektes meer zijn en er geen geld meer te verdienen valt.
Echter genoeg van deze discussie, weer ontopic. Dit verhaal is groter dan de onduidelijkheid mbt. klonen. Daarbij zou jij ook niet zoveel op dit forum posten als je echt zoveel van deze stof wist, dan had je wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zullen altijd ziektes zijn, je hebt nog altijd bacteriele infecties, mensen sporten en breken wat, krijgen een koortslip of wat dan ook. Ik heb het puur over dit soort ziektes. Auto-immuunziektes bijvoorbeeld, of Alzheimer. Allemaal DNA-gerelateerd in de kern.
Parasieten heb je uiteraard ook nog
quote:Apophis (planetoïde)
(99942) Apophis, voorheen 2004 MN4 genoemd, is een aardscheerder die eind 2004 verontrusting veroorzaakte. De eerste waarnemingen van de planetoïde wezen op een relatief grote kans dat Apophis in 2029 de aarde zou raken. Latere waarnemingen brachten de mogelijk inslagdatum op 2036 en lieten de kans op een inslag op de aarde of maan variëren van 1,6% tot praktisch 0. Momenteel gaat de NASA er van uit dat de kans op een inslag 1 op 45.000 bedraagt.
Volgens eerdere berekeningen zou het object op vrijdag 13 april 2029 de aarde zo dicht passeren dat het met een schijnbare magnitude van 3,3 met het blote oog zichtbaar zou zijn in Europa, Afrika en West-Azië. Er zijn geen andere objecten bekend waarvoor dit het geval is geweest. Deze passage in 2029 zou een 1 op de Schaal van Torino scoren. Dit door de kleine kans op inslag volgens de laatste berekeningen voor 2029, 2035, 2036, 2037 en 2049. Echter door de dichte benadering van de aarde kan de baan aanzienlijk gewijzigd worden, waardoor de toekomstige inslagkansen pas na die gebeurtenis berekend kunnen worden.
quote:Echter genoeg van deze discussie, weer ontopic. Dit verhaal is groter dan de onduidelijkheid mbt. klonen. Daarbij zou jij ook niet zoveel op dit forum posten als je echt zoveel van deze stof wist, dan had je wel wat beters te doen.
Elke gedachte heeft zo zijn oorsprong denk ik altijd hehe. Obama stak overigens goed de draak met zichzelf door te beweren dat hij van de planeet Krypton kwam en dat Jor-El zijn vader was hehe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@MC
Sinds dat ik die doc gister heb gezien, beginnen films zoals Superman, Terminator of het leger uit "Lord of the rings" wel in een heel ander daglicht te staan
Wat jij?
Ja en dan die foto van Star Wars? Lijkt ook verbazend veel op zijn achterbanquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Elke gedachte heeft zo zijn oorsprong denk ik altijd hehe. Obama stak overigens goed de draak met zichzelf door te beweren dat hij van de planeet Krypton kwam en dat Jor-El zijn vader was hehe.
http://www.osirisnet.net/docu/akhenat/e_akhen1.htmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef Dragorius het volgende:
Is apophis alleen te linken met die asteroide of ook met andere zaken? Buiten Egypte om dan he
Oftewel dit is een onderdeel van de religie van Akhenaton/Akhenaten, die ook wel de vader der monotheïstische geloven wordt genoemd. Vreemd genoeg spelen monotheïstische geloven ook een erg grote rol in de politiek van Obama.quote:We can see, therefore, that the Aten had a strong presence at the end of the reign of Amenophis (Amenhotep) III. It is important to note that the solar devotion of this sovereign is very different to that which will be Akhenaten’s. The king continues to partake in the great diurnal and nocturnal voyage of the sun and aids him in his matinal rebirth after having vanquished his enemies in the underworld, notably the serpent Apophis.
Mijn laatste reacties gaan nog steeds gewoon over de kloon Obama hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
Kunnen jullie dit niet beter via PM/msn voortzetten? Je zegt zelf tegen mij on-topic te gaan en dan komen jullie met zulke postsMet wederom een sneer naar Obama-aanhangers etc. Dan lok je het zelf ook uit en dat lijkt me niet de bedoeling
![]()
Hoe zit het dus met die asteroide?
O ba ma, komt als (plaats)naam alleen voor in Japan, check Wiki.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.osirisnet.net/docu/akhenat/e_akhen1.htm
[..]
Oftewel dit is een onderdeel van de religie van Akhenaton/Akhenaten, die ook wel de vader der monotheïstische geloven wordt genoemd. Vreemd genoeg spelen monotheïstische geloven ook een erg grote rol in de politiek van Obama.
Daarom nogmaals een leuke feit.
Barack=Joods
Hussein=Islamitisch
Obama=Onbekend, komt op mij Christelijk over om eerlijk te zijn.
Ja maar daar wou MC vanaf dus vandaarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:04 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Mijn laatste reacties gaan nog steeds gewoon over de kloon Obama hoor
Freeman runt al jaren de website Red Ice Creations Deze website staat boordevol Video's en Radio interviews die hij wekelijks heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef mediaconsument het volgende:
Nogmaals de link met het goede beeld. Hij begint ook mooi met: It's my goal to entertain and inform you. En daar slaagt hij op beide fronten zeer goed in.
BG, kun jij wat meer vertellen over Freeman zelf? Hij was er kort en bondig over in de docu. Zijn vader die een zeer hoge functie bezitte?
zit nu deze doc te bekijken, weer aantal nieuwe interessante dingen zoals met die hitler jugend. Indeed nog helderderquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:07 schreef mediaconsument het volgende:
Het zou een medische en wetenschappelijke doorbraak zijn, 2 dna strengen samenbrengen om zo nieuw leven te creeren uit dna strengen die never nooit niet intact geweest kunnen zijn. Beide heren (de Egyptenaar en X) waren al een tijdje dood.quote:Zou wel erg geniaal zijn tbh.
Nog interessanter is als Malcolm ook een kloon wasquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:
Deze video is eigenlijk een leuke aanvulling op de theorie van Freeman. Een menselijke kloon op basis van het bewaarde DNA van Malcolm X, aangevuld met delen die gevonden zijn in Egyptisch DNA van Akhenaton. Zou wel erg geniaal zijn tbh.
Btw. voor de duidelijkheid, kijk eerst de video voor je reageert.
Hmm, ben nu eigenlijk benieuwd wat Malcolm X met Kenia te maken heeft.
Ja dan kun je dit net zo goed meteen in ONZ neerplempen...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:33 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Nog interessanter is als Malcolm ook een kloon was
Dus wij kunnen menselijk weefsel niet bewaren tegenwoordig? Of toen Malcolm vermoord was? Dat is wel een erg overhaaste conclusie. In de jaren 60 was de techniek volgens mij al verder dan je denkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
Het zou een medische en wetenschappelijke doorbraak zijn, 2 dna strengen samenbrengen om zo nieuw leven te creeren uit dna strengen die never nooit niet intact geweest kunnen zijn. Beide heren (de Egyptenaar en X) waren al een tijdje dood.
En...het doel is reeds gepropageerd: AI en de artificial brain coming in 10 years en de WAR of THE CLONES, MATRIX AGENT CLONESquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja dan kun je dit net zo goed meteen in ONZ neerplempen...Dan is iedereen een kloon straks.
Niet zover dat je iemand dusdanig zou kunnen bewaren dat zijn celllen volledig intact blijven, zeker niet als iemand al begraven is (geweest). Zoals bij Malcolm X.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dus wij kunnen menselijk weefsel niet bewaren tegenwoordig? Of toen Malcolm vermoord was? Dat is wel een erg overhaaste conclusie. In de jaren 60 was de techniek volgens mij al verder dan je denkt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:37 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
En...het doel is reeds gepropageerd: AI en de artificial brain coming in 10 years
Misschien eens een keer een topic maken over films en betekenissen hierachter. Kunnen leuke theoriën uit voortkomen.quote:by DeusExMchna July 24, 2009 3:42 PM PDT
This would certainly be interesting to see. Also, love the Watchmen reference!
Toevallig gister Watchmen gekekenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:43 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Misschien eens een keer een topic maken over films en betekenissen hierachter. Kunnen leuke theoriën uit voortkomen.
Joehoe, blijf eens op de railsquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:49 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Toevallig gister Watchmen gekeken
Vandaag weer kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |