Ben ik heul wel! http://timkuik.com/quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
op het feit dat je timkuik niet bent na en zo wel geef je adres kom ik ff langs
wat stel je voor ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef wakajawaka het volgende:
Kunnen jullie wat doen tegen al die kuttopics, ze worden netjes gesloten maar ze blijven maar komen.
Goede vraag. Kan jij de sluitpost nog zien, swarma?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:55 schreef Cahir het volgende:
Waar is de vrouwelijke viewtopic heen?
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwensquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:56 schreef Cahir het volgende:
Viewcounts bij topics met vrouwelijke topicstarters
Deze
topic nalezen, hij geeft het zelf al aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik even gedelete omdat ermee geziekt wordt. De user die dat doet is te achterhalen trouwens
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef remlof het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Waarom? Jij liep er alleen maar op te geilen.
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Het was wel grappig, maar meer dan 2 reacties heb ik er niet aan besteed. In principe was de klacht gewoon terecht, dus wat dat betreft heeft het gewoon bestaansrecht.
Ik kan het niet meer zien, maar je kan de post waar ik zei "geef me meer views" vast wel even erbij pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je stimuleerde de F5ers, dus je kan het dak op wat mij betreft
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Biels het volgende:
Klacht is dan ook dat mijn topics altijd op ~1500 views blijven steken..
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Het mooie is nog dat dat topic van JX, "wachten in een vreemd huis..." er 12.000 heeft. Terwijl het echt niet zo'n bijzonder topic is.
No offense.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel aan de 10.000 views, niet aan Breathtaking.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:21 schreef Biels het volgende:
De views gaan opeens wat minder hard. Stoeprand waar ben je.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Evengoed bedankt, hoor. Nu de normale bijdrage die je krijgt voor 200 posts nog en ik zit aan de 10.000.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
[..]. Vanaf hoeveel views is het layoutverneukend, eigenlijk?
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:44 schreef Biels het volgende:
De eerste was de oorspronkelijke klacht, nog voordat het uberhaupt begon. De 2e is niet dat Stoeprand me niet hard genoeg omhoog helpt, maar no offense richting JX. Ondersteuning van de klacht, evenals de 3e. De 4e en 5e zijn, zoals ik net al aangaf, omdat ik het wel grappig vond, en de 6e is een normale vraag.
Het blijft een beter topic dan de helft van de troep die er nu staat.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel goed, ik undelete 'm wel, maar hij gaat niet meer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |