abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 18:58:56 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71372844
quote:
Vrouwen worden steeds mooier, mannen niet

AMSTERDAM - Onderzoekers hebben ontdekt dat de evolutie vrouwen steeds mooier maakt. Aan het uiterlijk van mannen verandert niet veel.

Dat meldde de Sunday Times zondag op haar website.

Wetenschappers van de Finse Universiteit van Helsinki ontdekten dat mooie vrouwen meer kinderen krijgen dan minder aantrekkelijke vrouwen en dat een groter percentage van die kinderen meisjes zijn.

Deze dochters groeien ook uit tot aantrekkelijke vrouwen en krijgen eveneens meer dochters. Zo wordt dit patroon voortgezet.

Voortplantingssucces

Dat blijkt uit een aantal nieuwe onderzoeken naar fysieke aantrekkelijkheid en het verband met voortplantingssucces bij mensen.

In een onderzoek dat vorige week werd gepubliceerd, ontdekte Markus Jokela, onderzoeker aan de University of Helsinki, dat mooie vrouwen gemiddeld 16 procent meer kinderen krijgen dan minder aantrekkelijke seksegenoten.

Voor het onderzoek volgde Jokela 1.244 vrouwen en 997 mannen gedurende veertig jaar. Hun mate van aantrekkelijkheid werd gemeten op grond van foto’s die werden genomen tijdens dit project - waarbij ook gegevens werden verzameld over hun kindertal.

Meer dochters
Het Finse onderzoek bevestigt eerder werk van Satoshi Kanazawa, een evolutionair psycholoog.

Hij ontdekte dat aantrekkelijke ouders veel vaker dochters krijgen dan gemiddeld en concludeerde dat dit deel uitmaakt van het evolutionair proces en dat het geprogrammeerd is in het menselijk DNA.

Steeds aantrekkelijker
Kanazawa ontdekte ook dat de aantrekkelijkste koppels maar liefst 26 procent minder zonen op de wereld zetten.

En nog volgens Kanazawa “is fysieke aantrekkingskracht een in hoge mate erfelijk bepaalde eigenschap, die het voortplantingssucces van dochters veel groter maakt dan dat van zonen. Als aantrekkelijke ouders meer dochters hebben, en als die aantrekkingskracht erfelijk is, is het logisch dat vrouwen, door de generaties heen, geleidelijk aantrekkelijker worden dan mannen.”

Succes
Bij die mannen blijken looks in het evolutieproces veel minder belangrijk te zijn, want hoe knap een man is, heeft geen meetbare gevolgen voor zijn nageslacht.

Dat wijst er volgens Kanazawa op dat er bij mannen veel minder druk is om te evolueren tot een aantrekkelijker soort.
Bron

Wat een vooruitzicht voor de mannen die nu nog erg jong zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 27 juli 2009 @ 19:00:32 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71372894
Potver, ik ben 10.000 jaar te vroeg geboren.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_71372925
Ik ben al haast klaar met mijn puberteit.

cool
this is soooooooooooo fucking cool. :D
  maandag 27 juli 2009 @ 19:02:50 #5
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71372929
-Heb je nou alweer de laatste Magnum Mini?
-No!
-Whahahahaa!!!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71373057
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef pfaf het volgende:
Maar het schoonheidsideaal wijzigt toch ook steeds?
Dat is meer dik-dun toch en hangt meer samen met je voeding dan met je genetische aanleg .. denk dat het meer gaat om een mooi regelmatig gelaat, mooie huid met weinig beharing etc
pleased to meet you
pi_71373184
Doet de Homo sapiens ten minste toch niet íets goed

[ Bericht 28% gewijzigd door Sturmvogel op 27-07-2009 19:19:17 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 19:22:51 #8
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71373518
sjezus wat een onzin.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71373741
Eva was dus enorm lelijk?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:33:33 #10
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71373843
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef MouzurX het volgende:
Cleopatra ook.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_71373874
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:30 schreef MouzurX het volgende:
Helaas had Adam weinig keus Maar goed, voor volk en vaderland, dacht ie dan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:35:28 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_71373920
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is meer dik-dun toch en hangt meer samen met je voeding dan met je genetische aanleg .. denk dat het meer gaat om een mooi regelmatig gelaat, mooie huid met weinig beharing etc
dat is ook subjectief
  maandag 27 juli 2009 @ 19:37:37 #13
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_71373978
En nu nog dat vrouwen na hun 20e mooi blijven.

Daar zijn er nog maar weinig van.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:40:59 #14
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71374098
Volgens mij is het echt waar.
Tegenwoordig zijn de breezermeisjes veel mooier dan die waar ik vroeger mee op school zat
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 27 juli 2009 @ 19:41:27 #15
181126 MouzurX
Misschien?
pi_71374115
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:37 schreef DemonRage het volgende:

Als ik naar de gemiddelde nederlandse vrouw van boven de 30 kijk snap ik idd wel waarom zoveel oudere mannen erectieproblemen hebben
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 27 juli 2009 @ 19:43:44 #16
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71374204
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:40 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij is het echt waar.
Tegenwoordig zijn de breezermeisjes veel mooier dan die waar ik vroeger mee op school zat
en diezelfde breezermeisjes zien er na hun 25e weer enorm afgetakeld uit...
  maandag 27 juli 2009 @ 19:43:48 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71374208
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:37 schreef DemonRage het volgende:

Idd, na de 20 beginnen ze al af te takelen, na hun 25ste is het lekkere er wel af bij de meeste
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71374324
Oftewel een hoax.
En anders een bezoek aan Hans Anders...
  maandag 27 juli 2009 @ 19:47:48 #19
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71374341
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:41 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Als ik naar de gemiddelde nederlandse vrouw van boven de 30 kijk snap ik idd wel waarom zoveel oudere mannen erectieproblemen hebben
Sja, dat is de natuur.
Biologisch gezien is het nutteloos om nog zaad te verkwisten aan 30+ vrouwen dus heeft de natuur een soort zelfvernietigingsmechanisme ingebouwd om te zorgen dat die vrouwen alleen nog maar geschikt zijn om kinderen te verzorgen e.d.
Mijn reisverslagen
pi_71375540
Er is veel gebeurd in 50 jaar..wat gaat de evolutie snel ..

komkommertijd enzo
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71375899
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Sja, dat is de natuur.
Biologisch gezien is het nutteloos om nog zaad te verkwisten aan 30+ vrouwen dus heeft de natuur een soort zelfvernietigingsmechanisme ingebouwd om te zorgen dat die vrouwen alleen nog maar geschikt zijn om kinderen te verzorgen e.d.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_71376233
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef SeLang het volgende:

[..]

Sja, dat is de natuur.
ghehe
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:55:17 #23
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_71376534
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Sowieso, erfelijkheidsonderzoek doen bij mensen over een periode over 40 jaar
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  maandag 27 juli 2009 @ 21:27:43 #24
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_71377545
Haha, dát is dus de reden dat ik negen nichtjes en maar één neef heb .
En uiteraard ben ik moeder van een dochter en niet van een zoon
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_71378463
Wat een enorme BS.

Dat mooie vrouwen meer dochters zouden krijgen dan minder mooie vrouwen, slaat werkelijk nergens op. Het is namelijk niet de vrouwelijke eicel die bepalend is voor het geslacht van vrucht, maar de manlijke zaadcel.

Het geslacht wordt bepaald door chromosomen. Een chromosoom is dus de drager van het erfelijk materiaal. De geslachts-chromsomen zijn de X- en Y-chromosomen.

Elke lichaamscel bevat 46 chromosomen. Chromosomen komen altijd in paren voor, dus eigenlijk moet je zeggen dat je 23 paren hebt. Als je je wilt voortplanten, is het van belang dat in het kindje ook 46 chromosomen voorkomen. Om daartoe te komen, kun je slechts één deel van jouw paren chromosomen doorgeven. Daarom zijn geslachtscellen uitzonderingen; ze hebben geen 46 maar 23 chromosomen. Immers, een eicel en een zaadcel worden zo samen weer een kindje met 46 chromosomen.

Een van die 23 chromosomen, is het geslachtschromosoom. Bij vrouwen is dat het XX-chromosoom. Die hebben dus àltijd twee X-chromosomen, waardoor een eicel ook altijd een X-chromosoom heeft. Een man heeft in elke cel een X- en een Y-chromosoom. Dus als daar geslachtscellen uit gemaakt worden, krijgt hij òf een X òf een Y. Het ligt er dus maar aan of de zaadcel die de eicel bevrucht een X of een Y heeft.

Het is dus de zaadcel die geslacht bepaalt. Heeft de zaadcel een X dan wordt het XX = een meisje. Bevat de zaadcel een Y, dan krijg je XY = een jongetje.

Kortom:

Vrouwen hebben alleen X-chromosomen, dus XX
Mannen hebben altijd een X- en een Y-chromosoom, dus XY

De eicel heeft altijd een X-chromosoom
De zaadcel heeft een X- of een Y-chromosoom

Een bevruchte eicel kan twee combinaties hebben: XX of XY
XX = een meisje
XY = een jongetje

Bron: http://www.gezondvgz.nl/%(...)b-be23-8fba220edea2}
pi_71378718
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wat een enorme BS.

Dat mooie vrouwen meer dochters zouden krijgen dan minder mooie vrouwen, slaat werkelijk nergens op. Het is namelijk niet de vrouwelijke eicel die bepalend is voor het geslacht van vrucht, maar de manlijke zaadcel.

Het geslacht wordt bepaald door chromosomen. Een chromosoom is dus de drager van het erfelijk materiaal. De geslachts-chromsomen zijn de X- en Y-chromosomen.

Elke lichaamscel bevat 46 chromosomen. Chromosomen komen altijd in paren voor, dus eigenlijk moet je zeggen dat je 23 paren hebt. Als je je wilt voortplanten, is het van belang dat in het kindje ook 46 chromosomen voorkomen. Om daartoe te komen, kun je slechts één deel van jouw paren chromosomen doorgeven. Daarom zijn geslachtscellen uitzonderingen; ze hebben geen 46 maar 23 chromosomen. Immers, een eicel en een zaadcel worden zo samen weer een kindje met 46 chromosomen.

Een van die 23 chromosomen, is het geslachtschromosoom. Bij vrouwen is dat het XX-chromosoom. Die hebben dus àltijd twee X-chromosomen, waardoor een eicel ook altijd een X-chromosoom heeft. Een man heeft in elke cel een X- en een Y-chromosoom. Dus als daar geslachtscellen uit gemaakt worden, krijgt hij òf een X òf een Y. Het ligt er dus maar aan of de zaadcel die de eicel bevrucht een X of een Y heeft.

Het is dus de zaadcel die geslacht bepaalt. Heeft de zaadcel een X dan wordt het XX = een meisje. Bevat de zaadcel een Y, dan krijg je XY = een jongetje.

Kortom:

Vrouwen hebben alleen X-chromosomen, dus XX
Mannen hebben altijd een X- en een Y-chromosoom, dus XY

De eicel heeft altijd een X-chromosoom
De zaadcel heeft een X- of een Y-chromosoom

Een bevruchte eicel kan twee combinaties hebben: XX of XY
XX = een meisje
XY = een jongetje

Bron: http://www.gezondvgz.nl/%(...)b-be23-8fba220edea2}
Ja dat klopt helemaal, maar het X chromosoom word met de tijd steeds sterker. Gevolg: er worden meer meisjes geboren.
pi_71378774
En dan nog (al zou het zo zijn dat dat x-chromosoom sterker zou worden... toon dat maar eens aan met een gedegen medisch wetenschappelijk onderzoek), dan nog is het de manlijke zaadcel die het geslacht van de vrucht bepaalt.

Daar hebben uiterlijke kenmerken helemaal niets mee van doen.

Sterker nog: in dat geval zouden ook oerlelijke vrouwen steeds meer dochters moeten baren.
pi_71378819
LOL,

Ik ken babes met spuuglelijke ouders, hoe zit dat
pi_71378831
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:27 schreef MaLo het volgende:
Haha, dát is dus de reden dat ik negen nichtjes en maar één neef heb .
En uiteraard ben ik moeder van een dochter en niet van een zoon
Zo zie je maar, soms ontmoeten theorie & praktijk elkaar..
pi_71378873
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:09 schreef TubewayDigital het volgende:
LOL,

Ik ken babes met spuuglelijke ouders, hoe zit dat
beter dan andersom
pi_71378914
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

beter dan andersom
die gevallen ken ik ook
pi_71379317
Sowieso is aantrekkelijkheid een nogal subjectief begrip, en vooral ook een chemisch gebeuren (feromonen).

Door een stofwisselingsprobleem heb ik tijden van ondergewicht gekend (en waren mensen werkelijk jaloers op mijn "lijntje"... anderen verdachten me van Anorexia Nervosa), en dat bleek toch aantrekkelijk te zijn voor een grote groep mannen.

Vervolgens kende ik een tijd van licht overgewicht, en kreeg tieten en een kont... dat was voor een andere groep mannen weer erg aantrekkelijk.

Maar het alleraantrekkelijkst was ik op het moment dat ik (hoog) zwanger was. Bewezen vruchtbaarheid is blijkbaar ultiem aantrekkelijk (al ben je als vrouw dan juist met héél andere zaken bezig).

Maar wie voor de grap eens uit wil testen wat de chemie nou werkelijk doet... bestel eens een flesje feromonen en ga een avondje stappen Succes verzekerd, ongeacht hoe je eruit ziet.

http://www.feromonen.nl/

Uiteindelijk, blijkt de mens toch niet veel meer te zijn dan een grote chemische fabriek
pi_71379385
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sowieso is aantrekkelijkheid een nogal subjectief begrip, en vooral ook een chemisch gebeuren (feromonen).
Dit dus.
pi_71379837
De gemiddelde vrouw heeft nog een lange weg te gaan.
pi_71380004
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:39 schreef Picchia het volgende:
De gemiddelde vrouw heeft nog een lange weg te gaan.
mwah, zo ver weg is de ijskast niet hoor
pleased to meet you
  maandag 27 juli 2009 @ 23:42:09 #36
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71381761
quote:
Maar het alleraantrekkelijkst was ik op het moment dat ik (hoog) zwanger was. Bewezen vruchtbaarheid is blijkbaar ultiem aantrekkelijk (al ben je als vrouw dan juist met héél andere zaken bezig).
Zwangere vrouwen zijn aantrekkelijk omdat die niet zwanger kunnen worden en je dus zonder condoom mag
Mijn reisverslagen
pi_71381948
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:42 schreef SeLang het volgende:

[..]

Zwangere vrouwen zijn aantrekkelijk omdat die niet zwanger kunnen worden en je dus zonder condoom mag
Nope. Zwangere vrouwen zijn aantrekkelijk omdat ze bewijzen de vrucht van de man te kunnen dragen. En dat beantwoord aan het oerinstict van de man, om zich voort te willen planten.

Daarin verschillen mensen niets van andere diersoorten.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:16:36 #38
798 voyeur
bemoeit zich
pi_71384543
Met je baby wandelen (liefst in je leren jas geritst) is ook een prima vrouwenmagneet. Bewezen zorgzame man -> natte broekjes bij de vrouw.

Overigens zijn de laatste vijftig jaar voornamelijk de chirurgie, de cosmetica en de photoshop skills verbeterd. Twiggy op haar 60e na retouche:

en zonder:

en Madonna bewijst dat working out niet altijd goed voor je is:

Dat haar hoofd er nog wel redelijk uitziet is te danken aan de laatste mode op chirurgisch gebied: fillers. Alle vrouwen hebben plots ook op latere leeftijd een baby face. Weg met de windtunnel look (de facelift). de dode look (botox), nu hebben we fillers. Mooie hartvormige gezichtjes met afgetrainde lijven. Zie alweer Madonna voor een voorbeeld:

Net geopereerd:

het effect een paar maanden later:

Dit had eigenlijk allemaal achter een spoiler gemoeten, maar ach, het is gewoon het verslag van een evolutionair proces (oh ja, Madonna heeft ook veel meisjes..... geadopteerd).
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:20:33 #39
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_71386478
Vrouwen mogen dan mooier worden, maar dat zeuren gaat onverminderd voort. Zou dat in het ontbreken van die Y-chromosoom zitten?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:28:08 #40
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_71386583
quote:

Maar het alleraantrekkelijkst was ik op het moment dat ik (hoog) zwanger was.
Sommige vrouwen zijn inderdaad superaantrekkelijk als ze zwanger zijn, maar dat lang lang niet voor alle vrouwen op.
quote:
Maar wie voor de grap eens uit wil testen wat de chemie nou werkelijk doet... bestel eens een flesje feromonen en ga een avondje stappen Succes verzekerd, ongeacht hoe je eruit ziet.

http://www.feromonen.nl/

Uiteindelijk, blijkt de mens toch niet veel meer te zijn dan een grote chemische fabriek
Dat lijkt me best wel eens geinig om uit te proberen

Inkoopactie?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:29:42 #41
215628 woid
let's get Friendly
pi_71386604
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Nope. Zwangere vrouwen zijn aantrekkelijk omdat ze bewijzen de vrucht van de man te kunnen dragen. En dat beantwoord aan het oerinstict van de man, om zich voort te willen planten.

en de boobies zijn groter
pi_71387421
'Aantrekkelijke vrouwen krijgen meer dochters'

Maar ik dacht toch echt dat de man het geslacht van het kind bepaald.
pi_71387500
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dan moeten vrouwen met kinderen ook aantrekkelijk zijn. Want die hebben dat ook bewezen.
pi_71387777
zwangere vrouwen zijn niet aantrekkelijk, wie dat verzonnen heeft
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:31:45 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71387871
meer keus, minder concurrentie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 28 juli 2009 @ 10:38:32 #46
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71388042
Ik mag toch hopen dat die Ma Donna foto's nep zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71388225

Wat is er met die armen?
pi_71388986
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:45 schreef bakkiethee het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is er met die armen?
Helemaal pezig, van de vele krachttraining die ze doet.
Eng.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:18:02 #49
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_71389079
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:27 schreef qonmann het volgende:
Zoals ik eerder zei; veel vrouwen zijn niet aantrekkelijk wanneer zwanger, maar anderen wél.

Mijn eigen vrouw was supermooi tijdens haar zwangerschap
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:19:42 #50
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71389137
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

Dat lijkt me best wel eens geinig om uit te proberen

Inkoopactie?
Die feromonen hebben echt niet zoveel effect als gedacht wordt door wanhopigen. Je kan beter naar de kapper voor een avondje stappen...
  Redactie Sport dinsdag 28 juli 2009 @ 11:20:47 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_71389188
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:02 schreef Rosbief het volgende:
-Heb je nou alweer de laatste Magnum Mini?
-No!
-Whahahahaa!!! [ afbeelding ]
Kutreclame
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_71389360
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:18 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei; veel vrouwen zijn niet aantrekkelijk wanneer zwanger, maar anderen wél.

Mijn eigen vrouw was supermooi tijdens haar zwangerschap
Dat zullen veel mannen vinden van hun eigen vrouw.
pi_71390588
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 11:26 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat zullen veel mannen vinden van hun eigen vrouw.
Zeggen dat je je vrouw lelijk vindt als ze zwanger is is slecht voor de relatie denk ik zo. Ik denk dus dat iedere man zegt dat zijn vrouw zwanger mooi is, maar of ze dat ook echt vinden.....
pi_71390633
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:00 schreef pfaf het volgende:
Maar het schoonheidsideaal wijzigt toch ook steeds?
Precies, en hoe definieer je uberhaupt een mooie vrouw in het kader van onderzoek?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_71391335
De eerste keer dat ik C'era una volta il West keek....

Wat een tijd..
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:25:48 #56
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71403218
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 10:27 schreef qonmann het volgende:
Vind ik wel.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:29:43 #57
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71409152
quote:
Mooie vrouwen, rijke mannen en mongolen

Vrouwen worden steeds mooier? Wat een onzin
Ik hoorde pas een aardige opmerking over Ronaldo, dat buitengewoon enge maar zeer begenadigde Portugese voetballertje dat van Manchester naar Madrid verhuist. Als Manchester goed speelt is Ronaldo nog beter, als Manchester slecht speelt is Ronaldo nog slechter.

Zo is het met internet ook. Ik heb gemengde gevoelens over internet. Het versterkt zowel positieve als negatieve kanten van de mens.

Dankzij het web ontdekken veel meer mensen dan alleen maar de lezers van het weekblad Elsevier bijvoorbeeld dat ik niet alleen razendslim ben maar ook prachtig kan schrijven. Dankzij het internet wordt duidelijk dat er heel veel verstandige mensen zijn die kanttekeningen plaatsen bij de flauwekul die er wordt verkondigd over het klimaat en het milieu.

Ongedierte
Tegelijkertijd biedt internet ruimte aan mongolen. Mongolen die anderen uitmaken voor mongolen. Mongolen die niet weten of je beweert dan wel beweerd met een t of een d schrijft. Mongolen die keer op keer herhalen dat moslims ongedierte zijn. Mongolen die vroeger genegeerd zouden worden maar die zich nu op internet koningen wanen.

En er is op internet ruimte voor nonsensnieuws. Helaas ook op de Elsevier-website, een van de betere internetlocaties in de Melkweg.

Neem het nieuws dat vrouwen steeds mooier en mannen steeds lelijker zouden worden door de evolutie. In de eerste plaats komt zo’n nieuwsbericht van een dubieuze bron, die in tegenstelling tot het nieuws dat in de serieuze kranten en weekbladen staat, niet tot nauwelijks gecontroleerd wordt door een team van goed opgeleide en kritische journalisten.

Maar misschien hoeft dat ook helemaal niet. Ik sluit niet uit dat ik een ouwe lul ben, die volslagen achterhaalde opvattingen heeft over waarheid, nieuws en internet. Misschien is het wel gewoon gezellig om op internet te lezen dat vrouwen door de evolutie mooier worden en mannen lelijker. En misschien is de voornaamste functie van internetnieuws wel dat het een conversationpiece is, dat je er een boom over op kunt zetten naast de bitterballen.

Kanttekeningen
Maar ik kan het niet laten. Enige kanttekeningen bij de onzin.

1. In principe zou het kunnen dat vrouwen mooier worden in de loop van de evolutie. Opdracht één: definieer mooi. Mooi is de 3 B’s. Leuk bekkie, stevige borsten, dikke billen. Mooie vrouwen krijgen meer kinderen dan lelijke vrouwen dus is er een evolutionaire druk in de richting van mooie vrouwen. Die druk wordt overigens beperkt door practische grenzen: je moet met die almaar uitdijende borsten en billen wel door een draaideur kunnen.

2. Er kan geen enkel evolutionair mechanisme bedacht worden om te verklaren waarom mannen lelijker zouden worden, tenzij aangetoond zou worden dat lelijker mannen grotere jodocussen zouden hebben dan mooie mannen. De pijl van de evolutionaire geschiedenis wijst in de richting van mannen die steeds beter in staat zijn om voor hun vrouwen en kinderen te zorgen. Met andere woorden, mannen die sterker en rijker zijn. Hun uiterlijk is volslagen onbelangrijk.

3. Mensen zijn vreemde dieren. Bij alle dieren zijn vrouwen lelijk en mannen mooi. Neem eenden: een woerd is wonderschoon, het vrouwtje een lelijk eendje. Neem leeuwen: het mannetje heeft prachtige manen, het vrouwtje is onooglijk. Dat is ook logisch want overal in het dierenrijk is de verdeling ongelijk: vrouwen hebben iets dat mannen willen en dus moeten die mannen hun best doen om toegang tot vrouwen te hebben.

Met andere woorden, wat is er in hemelsnaam mis gegaan met onze evolutie dat er op het internet een nieuwsbericht verschijnt dat vrouwen steeds mooier worden en mannen steeds lelijker en u het nog voor zoete koek aanneemt ook?
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71413320
hoax.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:16:23 #59
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_71414699
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:29 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
Volgens mij is Simon Rozendaal een keer gepwnd via internet omdat hij met zoveel afschuw schrijft over internetgebruikers. Wat een huilie!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:22:38 #60
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_71422119
quote:
Meer dochters
Het Finse onderzoek bevestigt eerder werk van Satoshi Kanazawa, een evolutionair psycholoog.

Hij ontdekte dat aantrekkelijke ouders veel vaker dochters krijgen dan gemiddeld en concludeerde dat dit deel uitmaakt van het evolutionair proces en dat het geprogrammeerd is in het menselijk DNA.
Ik heb een dochter dus ik ben zo'n aantrekkelijke ouder.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:58:33 #61
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71423217
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:22 schreef HarryP het volgende:

[..]

Ik heb een dochter dus ik ben zo'n aantrekkelijke ouder.
Euhm, nee, die conclusie kan je nou weer niet trekken. Helaas voor je.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')