Wie weet, ik ben niet iemand die de chauffeur lastig gaat vallen met een babbel tijdens de rit dus heb hem niet naar zijn werkverleden kunnen vragen, helaas. Nu maar hopen dat hij het niet doet als de bus vol met mensen zit anders heeft hij zo een klacht aan z`n broek hangen, ingediend door de vrouwelijke passagiers waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bussjoof die vroeger stennis schopte als taxichauffeur?
Weet je dat wel zeker, Knilles?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[.3800 MANnekes.]
Oh ja, die zijn er ook nog in de 38xx-serie idd![]()
En in andere bussen maakt 't niet uitquote:[.frysker/rolstoelplaats.]
Maar die moeten ook beschikbaar blijven, lijkt me..
Dat zal best, maar het was me dus ontschoten; anders had ik dat niet getypt immers.. Geen enkele reden om dat extra aan te halen dus, tenzij jij meent jezelf omhoog te moeten halen ten koste van anderen; ik hoop serieus voor je, dat dat niet nodig is.quote:
Ik ben zo blij voor je, dat hou je gewoon niet voor mogelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb op dezelfde website overigens ook nog twee busgeluiden staan.
Nou! Jullie mogen die Frysker MANnen van mij gratis hebben.quote:
Onacceptabel, we zijn hier geen vuilnisbak.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
alle ramba's uit de 8100 serie mag je wel hebben. Lijkt me wel een redelijke ruil
Niets mis met die Frysker MANnen, ze accelereren sneller en hebben een sterkere motor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou! Jullie mogen die Frysker MANnen van mij gratis hebben.
Gooi die maar lekker op MAXX Leeuwarden, waar ze thuis horen.
Was dat niet een gevalletje aanpassen of oprotten. Net als dat in de BRU concessie is/gaat worden?quote:
Informatie halen we uit de media en uit nieuwsbrieven zoals die van XX.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:54 schreef zwahiel het volgende:
Bom,
hebben jullie als personeel nu als een meer informatie gekregen? Bedoel als Veelolija xx en dus ook GVU overneemt dan is het ZEKER einde huisstijlen van XX. Want Veolia doet daar namelijk absoluut niet aan. Alles moet voor hun 't zelfde zijn in alle landen. Zelfs in freakin' Chili waar ze officieel niet opereren maar dus echt wel zitten en gewoon rijden onder de Veolia vlag maar nog klein zijn door reorganisaties in het OV aldaar weigeren ze onder de corp. vlag te rijden van de OV concessie aldaar.
Klote fransozen! bah!
wat is er eigenlijk met de 3156 & 3157 gebeurd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
OVinBoskoop
Wie we daar hebben
Bestaan die bussen wel/hebben ze bestaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met de 3156 & 3157 gebeurd?
Volgens mij waren dat die ex MTI/BBA-ramba'squote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Bestaan die bussen wel/hebben ze bestaan?
Die 8800-serie is geen CNGquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, BeefRWijker: Connexxion hanteert Noord-Holland en Stadsregio Arnhem-Nijmegen als dumpplaats voor tweede- en derdehands bussen.
Alleen begrijp ik niet wat PSM nou in de Lion's City CNG ziet. Zeker nu gemeenten zeuren over bouwvergunningen van tankinstallaites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |