Wie weet, ik ben niet iemand die de chauffeur lastig gaat vallen met een babbel tijdens de rit dus heb hem niet naar zijn werkverleden kunnen vragen, helaas. Nu maar hopen dat hij het niet doet als de bus vol met mensen zit anders heeft hij zo een klacht aan z`n broek hangen, ingediend door de vrouwelijke passagiers waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bussjoof die vroeger stennis schopte als taxichauffeur?
Weet je dat wel zeker, Knilles?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:16 schreef NoBody122 het volgende:
[.3800 MANnekes.]
Oh ja, die zijn er ook nog in de 38xx-serie idd![]()
En in andere bussen maakt 't niet uitquote:[.frysker/rolstoelplaats.]
Maar die moeten ook beschikbaar blijven, lijkt me..
Dat zal best, maar het was me dus ontschoten; anders had ik dat niet getypt immers.. Geen enkele reden om dat extra aan te halen dus, tenzij jij meent jezelf omhoog te moeten halen ten koste van anderen; ik hoop serieus voor je, dat dat niet nodig is.quote:
Ik ben zo blij voor je, dat hou je gewoon niet voor mogelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb op dezelfde website overigens ook nog twee busgeluiden staan.
Nou! Jullie mogen die Frysker MANnen van mij gratis hebben.quote:
Onacceptabel, we zijn hier geen vuilnisbak.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
alle ramba's uit de 8100 serie mag je wel hebben. Lijkt me wel een redelijke ruil
Niets mis met die Frysker MANnen, ze accelereren sneller en hebben een sterkere motor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:27 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Nou! Jullie mogen die Frysker MANnen van mij gratis hebben.
Gooi die maar lekker op MAXX Leeuwarden, waar ze thuis horen.
Was dat niet een gevalletje aanpassen of oprotten. Net als dat in de BRU concessie is/gaat worden?quote:
Informatie halen we uit de media en uit nieuwsbrieven zoals die van XX.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:54 schreef zwahiel het volgende:
Bom,
hebben jullie als personeel nu als een meer informatie gekregen? Bedoel als Veelolija xx en dus ook GVU overneemt dan is het ZEKER einde huisstijlen van XX. Want Veolia doet daar namelijk absoluut niet aan. Alles moet voor hun 't zelfde zijn in alle landen. Zelfs in freakin' Chili waar ze officieel niet opereren maar dus echt wel zitten en gewoon rijden onder de Veolia vlag maar nog klein zijn door reorganisaties in het OV aldaar weigeren ze onder de corp. vlag te rijden van de OV concessie aldaar.
Klote fransozen! bah!
wat is er eigenlijk met de 3156 & 3157 gebeurd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
OVinBoskoop
Wie we daar hebben
Bestaan die bussen wel/hebben ze bestaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met de 3156 & 3157 gebeurd?
Volgens mij waren dat die ex MTI/BBA-ramba'squote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Bestaan die bussen wel/hebben ze bestaan?
Die 8800-serie is geen CNGquote:Op maandag 3 augustus 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, BeefRWijker: Connexxion hanteert Noord-Holland en Stadsregio Arnhem-Nijmegen als dumpplaats voor tweede- en derdehands bussen.
Alleen begrijp ik niet wat PSM nou in de Lion's City CNG ziet. Zeker nu gemeenten zeuren over bouwvergunningen van tankinstallaites.
Heerlijk toch die frisse lucht met dit warme weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:39 schreef Tellorian het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, daar sta je dan...
Het waren de 2 Amba's, die toen in Frieslân rondreden, geheel in het wit met boven (geloof ik) een oranje randje en onder een wat dikkere blauwe rand.. Als ik me niet vergis komt dat inderdaad wel aardig overeen met de standaard BBA-kleurstellingquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat die ex MTI/BBA-ramba's
Voor Niemand - in 't bizonder 122 - dit is dus een Lion's City uit de 3800/3900 serie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:39 schreef Tellorian het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, daar sta je dan...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef NoBody122 het volgende:
Dat zou niet erg verstandig zijn.. Beter sturen ze ze weer naar Frieslân,
Was niks van te merken op de stalling Bolsward afgelopen maandag voor een week.quote:aangezien er momenteel weer eens een tekort is aan bussen;
Misschien juist wel daarom. Tijd voor achterstallig onderhoud en ombouw.quote:en dat tijdens de vakantiedienstregeling al..
Dan zijn die opwaardeer terminals vast al wel ingebouwd.quote:Dat belooft weer wat voor over een paar weken![]()
Daar ben ik al tijden niet geweest, maar dan zal t daar aan liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:55 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Was niks van te merken op de stalling Bolsward afgelopen maandag voor een week.
Moeten ze die bussen maar beter herverdelen. Daar staat ook al maanden een MAXX Frysker.
Zou kunnen..quote:[..]
Misschien juist wel daarom. Tijd voor achterstallig onderhoud en ombouw.
Vanaf volgende week willen ze geloof ik alle OV-chipkaart apparatuur in Frieslân al actief hebben (dus; nieuwe software op alle Infoxx'enquote:[..]
Dan zijn die opwaardeer terminals vast al wel ingebouwd.
De 3814 recht voor de AH to go.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:42 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Voor Niemand - in 't bizonder 122 - dit is dus een Lion's City uit de 3800/3900 serie.
Mèt opwaardeer terminal. Gezien de bron van de foto, vermoedelijk eentje van Alkmaar.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
mja, laat het tekort maar oplopen. Dan mogen ze Alliances en
Die heten toch Volvo's daar bij jullie in Fryslân (met ie-grek) ?quote:Duvedecs
quote:in gaan zetten![]()
En die deur viel er daar pardoes uit, zonder enige aanleiding?quote:
Zo mag je ze ook noemen, als je dat zo graag wilt. Het Volvo-logo staat immers niet voor niets op de grillesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Die heten toch Volvo's daar bij jullie in Fryslân (met ie-grek) ?
[..]
Ikke niet in tegenstelling tot een zekere friese chauffeur die z'n op z'n fries geschreven voornaam niet mooi vindt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:37 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo mag je ze ook noemen, als je dat zo graag wilt.
Behalve dan bij de DAF's waar 't gewoon een schuine streep is, zonder enige verdere betekenis dus laat dat immers maar weg. En die grille zit bij de Volvo overigens aan de zijkant. Zoniet dan is 't waarschijnlijk een DAF.quote:Het Volvo-logo staat immers niet voor niets op de grilles![]()
Hoe dan ook weet je in ieder geval waar het over gaat als we hier 'Volvo' zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:12 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Ikke niet in tegenstelling tot een zekere friese chauffeur die z'n op z'n fries geschreven voornaam niet mooi vindt.
[..]
Behalve dan bij de DAF's waar 't gewoon een schuine streep is, zonder enige verdere betekenis dus laat dat immers maar weg. En die grille zit bij de Volvo overigens aan de zijkant. Zoniet dan is 't waarschijnlijk een DAF.
Karosa is toch een dochteronderneming van Irisbus? Klinkt wel een beetje dubbelop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, weer terug van fotosafari. Een hele serie Karosa's, SORs en Irisbussen op de foto gezet. Maar het leukst was natuurlijk de CNG Tedom.
Karosa is één van de fabrikanten die is opgegaan in Irisbus. Dus de karosa's zijn oude oostblokmeuk, de Irisbussen zijn nieuwe oostblokmeukquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Karosa is toch een dochteronderneming van Irisbus? Klinkt wel een beetje dubbelop.
Maar ook gebouwd door Karosa.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Karosa is één van de fabrikanten die is opgegaan in Irisbus. Dus de karosa's zijn oude oostblokmeuk, de Irisbussen zijn nieuwe oostblokmeuk
Mja, meestal wel, alhoewel Renault ook een aardig marktaandeel had, dus er zullen ook vast Frambozen tussen gezeten hebben.quote:
Het was de tussenstop op het station, voordat hij nog een rondje de hoef zou maken. Hij stond wat ongemakkelijk omdat er toen hij bij de halte kwam er nog twee bussen in stonden, maarja hij zou hooguit een minuutje stil moeten staan, om vervolgens naar de hoef weg te rijden. Toen hij de deuren dicht wilde doen, reageerde ze niet meer en toen bleek er dus eentje naar de knoppen te zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:19 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
En die deur viel er daar pardoes uit, zonder enige aanleiding?
Nog netjes dat ie dat op het eindpunt deed. (Of op 50 meter van 't begin punt)?
Ik dacht dat de veolia kleurstelling in principe rood/wit waren. Of is dit een nieuw voertuig voor de valleilijn ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Een mooie Veolia foto dan maar om Flesje te kalmeren
[ afbeelding ]
De bakken zijn meestal blauw dacht ik. In Polen nog veel meer vuilnisveolia zien rijdenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat de veolia kleurstelling in principe rood/wit waren. Of is dit een nieuw voertuig voor de valleilijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |