Hallo Iedereen,
Zoals sommigen al hadden gezien ben ik mijn Nintendo Collectie aan het opruimen, nu is ook mijn
MSX2 Systeem aan de beurt.
De set bevat:
- 1 Goed werkende Sony MSX2 HB-F700P
- 1 FM-PAC (Panasoft Cartridge voor aannemelijk beter geluid bij games) (XAK,XAK2,XAK3 enz...)
- 1 Gemodificeerde Salamander Konami SCC Cartridge (Voor fantastisch geluid bij spellen (Konami) met SCC Ondersteuning zoals SD-SNATCHER ;-)) Door je schakelaar boven op de cartrdge uit te zetten laadt hij het spel, door hem aan te zetten wordt het een SCC Module.) -
Kabel voor naar een Monitor of TV.
De MSX2 is wel enigzins verkleurd door de zon (heeft altijd bij het raam gestaan, wel in een rookvrije kamer)
De games:Tegenwoordig zijn alle spellen die voor dit systeem zijn uit gekomen, gratis te downloaden (abondenware). Deze kan je daarna gewoon op Diskette zetten en spelen maar. wel eerst even enkelzijdig formateren)
Maar hier is meer dan genoeg op het internet over te vinden.
Vraagprijs:Ik zat aan 100 euro te denken, De FM-Pac en SCC module gaan samen voor ongeveer 75 euro weg op ebay.
Dus dat lijkt me niet een hele rare prijs.
Verzending:Het liefst heb ik dat je het spul komt ophalen maar verzending is een mogelijkheid kosten daarvan bedragen tussen de 10/15 euro.
- Het kan zijn dat je dit product niet op waarde weet te schatten en het niet meer dan 5 euro waard vindt. Leuk.... Maar reageer dan liever niet bedankt
Foto's:SONY Home Computer HB-F700P - Front
![]()
SONY Home Computer HB-F700P - Top
![]()
MSX 2 - Gemodificeerde Salamander MSX2 SCC Cartridge - Pic01
![]()
MSX 2 - Gemodificeerde Salamander MSX2 SCC Cartridge - Pic01
![]()
MSX 2 - Gemodificeerde Salamander MSX2 SCC Cartridge - Schakelaar
![]()
MSX 2 - Panasoft Pana Amusement Cartridge (FMPAC)
![]()
MSX 2 - Panasoft Pana Amusement Cartridge (FMPAC)
Vragen?!?:Stel ze gerust via PM, of hier in het topic.