lol, ik heb een citroen ax en ik heb er nog steeds spijt van dat ik dat ding heb gekocht
Dat ding kraakt en rammelt aan alle kanten. Er gaan steeds meer lampjes branden op het dashboard
Als ik dat wrak start slaat hij ALTIJD af (mss iets met een temp sensor?), na 5 min komt er ergens een piepend geluid vandaan, wat steeds harder word. Erg leuk als je smorgens in R'dam centrum staat en je ziet gewoon iedereen ze raampje dichtdraaien om dat kutgeluid niet te horen
Verder is het weggedrag om te janken, je mist een 5e versnelling, een interieur waar je zwaar depressief van word en echt subwoofer proof is die ook niet want het lijkt wel of dat ding uit elkaar trilt.
Misschien is het ook niet zo handig om een 15 inch hifonics sub erin te gooien (die geneens past, de achterbank staat een stukje naar voren)
Maargoed, het is wel extreem goedkoop, dat maakt een hoop goed. Je lacht je rot om de wegenbelasting en verzekering en qua verbruik is het nog wel te doen. En je douwt 'm werkelijk waar overal tussen, gewoon op z'n frans... richting aan en gaan

Parkeren is een eitje.
Dus ja, ene kant zou ik 'm het liefst vandaag nog weg doen. Aan de andere kant heeft ie ook wel weer z'n voordelen. Ik denk dat ik deze auto echt letterlijk en figuurlijk op ga rijden tot de apk verloopt. wat nog een kleine 9 maanden duurt... Maar nooit meer een oude citroen voor mij.
De nieuwe modellen kan ik echter wel waarderen.