mr_anonimous + 1quote:Op maandag 27 juli 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Carlton Banks
quote:
qonmann +1quote:
Emotioneel Qutient?quote:
snel en goedquote:
Plop dansquote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie introduceerde welk dansje?
Kabouter Plop
Los del Rio
Las Ketchup
Chubby Checker
Jeckyll & Hyde
Ofyles2 +1quote:Op maandag 27 juli 2009 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Kabouter Plop - Kabouterdans
Los del Rio - Macarena
Las Ketchup - Ketchup Song (Asereje)
Chubby Checker - Twist
Jeckyll & Hyde - Jumpstyle
??
Vangelis en Roussosquote:Op maandag 27 juli 2009 21:44 schreef zebaz het volgende:
En nu we toch met de meer betreurenswaardige aspecten van de Europese muziek bezig zijn:
In de Griekse band Aphrodite's Child zitten twee muzikanten die solo bekend zijn geworden. Noem deze (of andere) twee leden van Aphrodite's Child.
mr_anonimous +1 met een haarlengte verschil geloof ik...quote:
En ik maar denken dat het toch wel redelijk obscure informatie was... veel fans hier kennelijkquote:
Ik ben gek op dikke Grieken maar vooral als ze uitbater zijn van een Grieks restaurant.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef zebaz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toch wel redelijk obscure informatie was... veel fans hier kennelijk
rain and tears enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 21:47 schreef zebaz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het toch wel redelijk obscure informatie was... veel fans hier kennelijk
Van oor tot oor....quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:48 schreef Yankee het volgende:
keel door snijden tong naar buiten hangen
Het is een behoorlijke Jan pak de leuning an we gaan de hoek om klus idd. Maar het gaat om de boodschap die het uitzend.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:55 schreef zebaz het volgende:
Lijkt me nog best een gefriemel. Zorgen dat je handschoenen mee hebt enzo. Gedoe.
jazeker, qonmann +1quote:
ah ja atoomnummer 8 bedoel ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:09 schreef zebaz het volgende:
Als je protonen bedoelt dan gok ik Fluor. Als je atomen bedoelt: geen.
Zuurstof zocht ikquote:
Ik had aan één genoeg.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:12 schreef zebaz het volgende:
Ik heb zeker niet meer dan een kleine 100 pogingen nodig!
Starbucksquote:Op maandag 27 juli 2009 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had aan één genoeg.
Wereldoverheersing:
Welk bedrijf uit Seattle komt in de Verenigde Staten steeds meer op de koffie, terwijl in Europa de koffie als warme broodjes over de toonbank vliegen?
Ja zuurstof is vrij bekend,, werd het geen gokvraagquote:
Latka Gravas idd Geweldig personage!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |