Of het woensdag gewoon laat maken. Dat is bij mij het plan iigquote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:52 schreef conobram het volgende:
[..]
En jij staat om 5 uur op voor een krant?
Door het haakje aan de hamer, kan ik mijn haringen er ook weer heel handig en eenvoudig uithalen. En ik sla altijd de helft van de haringen er voor een tweede keer in omdat ik niet tevreden ben na de eerste poging.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:13 schreef Perceptor het volgende:
Rubberhamer? Waarvoor heb je die nodig? De haringen glijden op LL bij mij altijd makkelijk de klei in...
Ik ben niet degene die een perfect goede tent laat staan omdat ik te lui ben om hem af te breken/mee terug te nemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:45 schreef Keenan het volgende:
[..]
Eey tof man, dat jij ons "kut" moet laten voelen...
Wat loop je nou ineens de moraalridder uit te hangen man. Lowlands is 1 groot consumeerfestijn, en daar doe jij ook lekker aan mee. Lopen zeiken dat iemand zijn tentje laat staan, is hypocriet en een sterk staaltje selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een perfect goede tent laat staan omdat ik te lui ben om hem af te breken/mee terug te nemen.
En nu?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat loop je nou ineens de moraalridder uit te hangen man. Lowlands is 1 groot consumeerfestijn, en daar doe jij ook lekker aan mee. Lopen zeiken dat iemand zijn tentje laat staan, is hypocriet en een sterk staaltje selectieve verontwaardiging.
Morgen nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:56 schreef julian6 het volgende:Netjes de wekker om 5 voor 10 gezet om een nieuwsbericht over het stedelijk museum te lezen ipv nieuwe kaartverkoop
![]()
Je moet er wat voor over hebben he, dat lowlands
http://lowlands.nl/news.php?page=536quote:
Combiticket is het gewone LL kaartje (omdat het voor 4 dagen is)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:58 schreef RedWind het volgende:
Een domme vraag waarschijnlijk, maar hoe zit het nu met combi-ticket.
Bij gebrek aan een echt kaartje heb ik destijds maar een combi-ticket gekocht.
Hoe werkt dat nou als je niet tijdens LL naar Walibi wilt, maar een los kaartje?
Krijg je dan bij de ingang een gewoon bandje en nog een tegoedbon ofzo?
Een LL kaartje is toch gewoon een LL kaartje? Dat heeft toch nooit combi geheten?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Combiticket is het gewone LL kaartje (omdat het voor 4 dagen is)
Combiticket + Walibi is het andere kaartje
Nee je houdt gewoon je lowlands combiticket en dan kan je die later inleveren (bij walibi dus) als je later naar walibi wilt. Als je tijdens lowlands gaat dan lever je je lowlands combiticket in bij de walibi-stand op het lowlands terrein en dan krijg je voor het weekend een extra walibibandje. Zo ging het de afgelopen jaren in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:52 schreef RedWind het volgende:
[..]
Krijg ik nu een gewoon toegangsbandje en een losse coupon voor Walibi als ik tijdens LL niet naar Walibi wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |