Die subs kun je er toch gewoon bij downloaden?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
Heb S1, S2 en S3 gelukkig op DVD kunnen binnenhalen en kijk ze met engelse subs. S4 wordt HD zonder subs ben ik bang.
Ga ze wel even zoeken.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die subs kun je er toch gewoon bij downloaden?
Engelse ondertitels voor de 720p hdtv releases; klikquote:Op maandag 27 juli 2009 16:29 schreef Stefan het volgende:
Heb S1, S2 en S3 gelukkig op DVD kunnen binnenhalen en kijk ze met engelse subs. S4 wordt HD zonder subs ben ik bang.
Ja, same here, was wel afkicken ineensquote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Magpie het volgende:
Toffe serie
4 seizoenen in ongeveer 2 weken bekeken
Nu wait-for-itten
Ik heb alle seizoenen gekeken via hd, overal waren ondertitels van te vinden.quote:
Doe ik ook, maakt me niet uit dat ik ze allemaal al ken het blijft tofquote:Op maandag 27 juli 2009 16:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kijk nu gewoon op RTL, dat scheelt weer in het afkicken.
Inderdaad. Ik heb nog niet alles gezien, maar sommige afleveringen wel meerdere keren. Blijft leuk gewoonquote:Op maandag 27 juli 2009 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Doe ik ook, maakt me niet uit dat ik ze allemaal al ken het blijft tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |