we konden kiezen. Of zo snel mogelijk of maandag. Maae dan ga je uitstellen en dan zit je er alleen maar tegenaan te hikken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och jeetje Vicky, zo snel dan ook meteen.
Een enorm dappere en sterke beslissing hoor!Je doet niet zomaar even je kindje weg uiteraard!
Heel veel sterkte, ik hoop at het jullie wat lucht, maar uiteindelijk ook zeker een oplossing geeft.
Ja, dat is idd ook wel zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
we konden kiezen. Of zo snel mogelijk of maandag. Maae dan ga je uitstellen en dan zit je er alleen maar tegenaan te hikken.
amber heeft niet de aandacht gekregen die ze verdiend en dat gaan we nu even goed inhalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Vickyik hoop dat het allemaal positief gaat uitpakken voor tess en jullie ook, en ook fijn misschien om weer eventjes een op een met amber te hebben misschien en even bij te tanken.
ik ga zo eerst even lekker mijn haar laten knippen en als ik thuis kom ga ik lekker slapen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:02 schreef m@x het volgende:
Lekker tegelijk met Amber naar bed gaan en proberen de spanning uit je lijf te slapen!
Veel sterkte Vicky. Een dappere beslissing van jullie, die hopelijk leidt tot een rustiger Tess en daarmee een gelukkiger gezinnetje. Lekker bijslapen nu!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ga zo eerst even lekker mijn haar laten knippen en als ik thuis kom ga ik lekker slapen.
Morgen om 13.00 uur moeten we weer in het zh zijn voor verdere uitleg over het programma.
Amber vindt het maar raar dat Tess er niet is.
Wat fijn om dit te lezen marlieske!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:16 schreef marlieske het volgende:.
Het moge duidelijk zijn dat het met mij ook een stuk beter gaat, ik heb er weer vertrouwen in en ben spontaan weer opnieuw verliefd op ons kleine menneke. Ben blij dat die gevoelens van mij alleen te wijten waren aan het gehuil van Ties en dat er verder niets aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |