abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:23:52 #151
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71621570
Vicky zoals ik net ook op het bankje zei: Je doet dit echt in het belang van Tess, vergeet dat niet.
Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar kan het misschien zijn dat ze een werveltje scheef heeft zitten bijv.?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_71621586
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:22 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Och jeetje Vicky, zo snel dan ook meteen.
Een enorm dappere en sterke beslissing hoor! Je doet niet zomaar even je kindje weg uiteraard!
Heel veel sterkte, ik hoop at het jullie wat lucht, maar uiteindelijk ook zeker een oplossing geeft.
we konden kiezen. Of zo snel mogelijk of maandag. Maae dan ga je uitstellen en dan zit je er alleen maar tegenaan te hikken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71621600
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:18 schreef Vicky het volgende:
Tess wordt vandaag opgenomen.
Ik twijfel tussen 'wat fijn' en 'wat vervelend'
Maar ik meen het allebei wel
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:27:20 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71621644
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:24 schreef Vicky het volgende:

[..]

we konden kiezen. Of zo snel mogelijk of maandag. Maae dan ga je uitstellen en dan zit je er alleen maar tegenaan te hikken.
Ja, dat is idd ook wel zo.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:36:18 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71621877
Vicky ik hoop dat het allemaal positief gaat uitpakken voor tess en jullie ook, en ook fijn misschien om weer eventjes een op een met amber te hebben misschien en even bij te tanken.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_71621998
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky ik hoop dat het allemaal positief gaat uitpakken voor tess en jullie ook, en ook fijn misschien om weer eventjes een op een met amber te hebben misschien en even bij te tanken.
amber heeft niet de aandacht gekregen die ze verdiend en dat gaan we nu even goed inhalen.

Dutch, we zijn al bij de osteopaat geweest.

En nu moet ik spulletjes inpakken... Ik heb geen flauw idee wat ik mee moet nemen en in welke hoeveelheid..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:00:00 #157
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71622533
Vicky, wat fijn en vervelend tegelijker tijd. Ben blij voor je dat je naar de spv-er kan en ook dat Tess nu onderzocht gaat worden. Want zoals je zelf aan aangaf, jullie hebben alles gedaan wat je kon verzinnen. Ik hoop zo ontzettend dat ze wat vinden dat jullie gewoon iets kunnen krijgen of ze Tess kunnen geven zodat ze een vrolijke kindje mag worden.

En dat wat Moonah zegt! Zorg voor jezelf en vertroetel Amber maar even lekker.

En qua spullen.... ach in het ziekenhuis hebben ze zoveeeeeeel. Zou wel een shirt of zo van jezelf of man meegeven. Gewoon voor het geurtje. Of de slaapzak waar ze nu in ligt. Niet een schone. Daar is alles al zo schoon en steriel. Een knuffel uit d'r bed, d'r muziekdoosje (als ze die heeft). D'r eigen fles en verder wat luiers en kleren. Voeding hebben ze in het ziekenhuis staan en ook als de luiers op zijn is er altijd reserve aanwezig.

Heel heel veel sterkte en ga je niet schuldig lopen voelen, want je doet dit voor Tess. En dat jij je daar even opgelucht bij voelt omdat je even adem kunt halen en Amber extra aandacht kunt geven, is een bijkomstigheid en niet meer dan dat!
pi_71622809
Vicky heel veel sterkte!
Fijn dat Tess nu eens helemaal goed onderzocht word en ik hoop dat jullie dr heel snel weer mee naar huis mogen nemen en dat ze dan vrolijker en rustiger is

Ze hebben in zo'n ziekenhuis echt bijna alles dus wat kleertjes een knuffeltje en evt een flesje is meer dan voldoende
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:27:26 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71623344
Vicky, ik vind het heel wijs van jullie. En fijn eigenlijk dat het meteen kan, dan kun je je ook niet te druk maken vooraf. Ik hoop dat de verpleegkundigen jullie een fijn gevoel geven, dat neemt de druk misschien ook wat weg. En buiten dat is het natuurlijk heel tegennatuurlijk. Je kindje niet thuis. Veel sterkte en succes!

Ik weet niet of je eraan gedacht hebt iets met je eigen geur mee te geven? Een hydrofiel bij je dragen en die onder Tess hoofdje leggen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:27:30 #160
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71623346
Vicky, wat een dappere beslissing. Heel veel succes en ik hoop dat ze nu echt wat kunnen vinden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71623514
M zijn tshirt dat ie vandaag aan had zit in de tas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71623701
Jeetje Vicky, wat moeilijk zeg.
Ik hoop dat ze kunnen vinden waarom Tess zo moet huilen en dat er rust in jullie gezin komt.
Ik wens jullie vieren veel sterkte en liefde toe!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:45:41 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71623817
Lieve Vick heel veel sterkte, onthoud; je doet het vóór Tess en hopelijk kan je zelf dan ook bijtanken
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 15:42:54 #164
5428 crew  miss_sly
pi_71625266
Ow, Vicky, wat vind ik het rot voor jullie en ontzettend knap van jullie. Wat lijkt me dit een moeilijke beslissing, maar je kunt niet anders. Heel veel sterkte de komende dagen, en hopelijk snel een vrolijke Tess weer thuis bij uitgeruste en gelukkige ouders en zusje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71625654
Vicky, ik heb af en toe stukjes gelezen over jullie.. Wat een lastige keuze, maar je moet toch wat..
Hopelijk helpt dit iets doorbreken, en krijgen jullie een happy Tess mee naar huis!!
Al een idee hoelang ze zou moeten/kunnen blijven?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:41:37 #166
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71628220
Lieve Vicky, twijfel alsjeblieft niet aan jezelf. Ik ben blij dat jullie deze keuzen hebben kunnen maken. Je zag er gisteravond zo moe uit en Tess' huiltje is volgens mij ook geen normaal jengel-huiltje ofzo. Hopelijk komen ze er op deze manier achter wat er aan de hand is en krijgen jullie heel snel een blije baby mee naar huis. Sterkte (ook voor M. natuurlijk). En mocht ik iets kunnen doen, je weet me te vinden!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71628594
Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Tess is in het zh in goede handen. Morgen gaan we weer naar haar toe.
Ik heb koppijn en ben even helemaal leeg. 3 uur in het zh gezeten en 3x hetzelfde verhaal moeten doen. Tis ff zwaar maar we weten waar we het voor doen.

In principe moet ze 7 dagen blijven om d'r te
observeren en d'r in een strakker ritme te krijgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:02:37 #168
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71628709
Lekker tegelijk met Amber naar bed gaan en proberen de spanning uit je lijf te slapen!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:05:12 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71628769
Vicky
Hopelijk lukt het ook om de komende dagen idd even lekker leuke dingen te doen met Amber ipv alleen in het ziekehuis zijn. Mss lekker een paar uurtjes naar het strand of het zwembad ofzo.

Hopelijk voel je je iig na een nachtje slapen wat ontspannener hoewel ik me kan voorstellen dat je dat nu nog even onvoorstelbaar vindt.
  Jubileum moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 18:05:51 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71628791
Huil maar even flink Vick, je bent heel sterk geweest
lekker slapen vanavond en dan ziet het er morgen weer een stukje minder hopeloos uit!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:14:53 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71630428
Vicky, ik moet gewoon huilen van je laatste berichtje. De ontlading is bijna voelbaar. Jullie doen echt echt wat het best is voor nu. Ik wens dat ze een oplosding kunnen vinden en dat jullie als gezin weer allemaal op kunnen laden. Slaap lekker straks.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71630550
Vicky, dikke
pi_71631032
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:02 schreef m@x het volgende:
Lekker tegelijk met Amber naar bed gaan en proberen de spanning uit je lijf te slapen!
ik ga zo eerst even lekker mijn haar laten knippen en als ik thuis kom ga ik lekker slapen.
Morgen om 13.00 uur moeten we weer in het zh zijn voor verdere uitleg over het programma.
Amber vindt het maar raar dat Tess er niet is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:06:34 #174
108648 cattie
lieve moeder
pi_71631860
Vicky, hele dikke kus!!
pi_71631930
Vicky wat naar dat Tess niet zo lekker gaat... Ik hoop dat ze in het zh gauw iets meer weten. Het is wel prettig dat ze goed naar haar kijken.
pi_71632384
Vicky
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:38:54 #177
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_71632682
Vicky een hele dikke kus en knuffel van deze kant! Wat moet dit zwaar zijn voor jullie Ik hoop dat het zh dé oplossing is/heeft voor jullie allevier. Lekker huilen, alle spanning eruit, douchen en slapen slapen slapen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:45:12 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_71632839
Vicky
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71633486
Och Vicky wat naar! Alles is eigenlijk wel gezegd hierboven maar ook ik wil jullie sterkte wensen!
Lekker bijtanken dan kunnen jullie er straks weer tegenaan en er nog beter zijn voor jullie meiden!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:17:48 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71633742
Vickers
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:25:07 #181
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_71633976
Vicky, wat een moeilijke keuze voor jullie. Ik hoop echt dat jullie deze week zelf ook kunnen gebruiken om een beetje bij te tanken en natuurlijk om Tess de kans te geven om in een goed ritme te komen. Of wellicht komen ze er wel achter waarom ze zoveel huilt. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 5 augustus 2009 @ 21:32:21 #182
95752 crew  Chell
Kluns
pi_71634243
Vicky, sterkte! Ik duim dat het wat op gaat leveren allemaal!

woensdag 5 augustus 2009 @ 21:46:25 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71634699
Vicky, zoals de dames hierboven ook al zeggen, heel veel sterkte, en hopelijk vinden ze in het zkh het wondermiddel voor tess!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:01:07 #184
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71635153
Morgen ziet de wereld er weer veel helderder uit Vicky. Lekker slapen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:09:03 #185
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71635402
Vicky, ik hoop dat je nu al lekker ligt te slapen. Veel sterkte de komende dagen.
pi_71635641
Vicky, ik moet steeds zo aan je denken en hoe verdrietig en hoe moeilijk dit voor je moet zijn. Houd goed voor ogen dat je het doet voor Tess haar geluk en welzijn. Hopelijk kun je vannacht even lekker slapen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:29:21 #187
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71636013
Lieve vicky, heel veel sterkte! Een heel dappere maar moeilijke keuze. Hopelijk is dit een keerpunt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_71636121
Vicky dikke knuffel en veel sterkte!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71636715
oh Vicks wat moeilijk! Ik hoop heel hard dat Tess er baat bij heeft en dat jullie straks twee gezellige stralende meisjes in huis hebben. Heel veel sterkte de komende week.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:57:10 #190
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71636828
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik ga zo eerst even lekker mijn haar laten knippen en als ik thuis kom ga ik lekker slapen.
Morgen om 13.00 uur moeten we weer in het zh zijn voor verdere uitleg over het programma.
Amber vindt het maar raar dat Tess er niet is.
Veel sterkte Vicky. Een dappere beslissing van jullie, die hopelijk leidt tot een rustiger Tess en daarmee een gelukkiger gezinnetje. Lekker bijslapen nu!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 23:17:37 #191
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71637541
Ach Vicky wat rot dat het gaat zoals het gaat... Natuurlijk doe je niet zomaar je kindje naar het ziekenhuis. Maar als je al alles hebt geprobeerd, is dat misschien beter dan zelf te blijven 'aanmodderen'. Ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden die makkelijk op te lossen is. En dat jullie in de tussentijd misschien wat kunnen bijtanken is dan mooi meegenomen. Sterkte!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71639628
Vicky en M sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71641806
Oh Vicky, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn...
Hopelijk lig je nu lekker te slapen en kun je morgen uitgerust en wel bij je kleinste knuffeltje langs. En wie weet, misschien dat Tess nu ook heerlijk en ontspannen ligt te slapen, gewoon doordat ze in een andere omgeving zit en het vaste patroon doorbroken is.
voor jullie allemaal in deze moeilijke tijd.
En hopelijk snel verbetering!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 augustus 2009 @ 06:46:20 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71641911
Ach lieve Vicky, wat een rottige situatie. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop echt dat jullie gauw kunnen gaan genieten samen.
pi_71641918
Vicky,
Sterkte, en hopelijk kunnen jullie ook even bijtanken zo!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 6 augustus 2009 @ 07:27:39 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71642044
Vicky, ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten
pi_71642162
Vicky toch, wat moeilijk om zoiets te moeten beslissen, maar wel heel dapper dat jullie dat hebben gedaan. Ga nu maar veel uitrusten tussen de ritjes door naar het ziekenhuis en hopelijk ontdekken ze daar snel dat Tess iets heeft dat je makkelijk op kunt lossen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71642185
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:16 schreef marlieske het volgende:.

Het moge duidelijk zijn dat het met mij ook een stuk beter gaat, ik heb er weer vertrouwen in en ben spontaan weer opnieuw verliefd op ons kleine menneke. Ben blij dat die gevoelens van mij alleen te wijten waren aan het gehuil van Ties en dat er verder niets aan de hand is.
Wat fijn om dit te lezen marlieske!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_71643082
Vicky, wat ontzettend moeilijk en heel veel sterkte. En wat BE zegt een moeilijke maar dappere beslissing...
  donderdag 6 augustus 2009 @ 11:08:27 #200
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71646089
Het eerste waar ik aan moest denken toen ik hier kwam vanmorgen was hoe het met Vicky was. Ik hoop dat je goed uitgeslapen hebt/aan het uitslapen bent en dat je weer energie hebt om vandaag te zien hoe het met Tess gaat.

Madelieve, ik zag in het fototopic goed nieuws. Wat vreselijk fijn voor jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')