Ctrl+Shiftquote:Op maandag 27 juli 2009 14:14 schreef TwyLight het volgende:
control-shift
of alt-shift
weert niet precies meer, een van beiden
Doe ik ook altijd.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon alle taalinstellingen verwijderen behalve die US Engels.
Dat dus....quote:Op maandag 27 juli 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon alle taalinstellingen verwijderen behalve die US Engels.
quote:dood ergeren aan toetsenbord
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Als je wilt taalneuken, dan is het "ik irriteer mij aan" of "wij ergeren ons aan"...
Hij gebruikt geen ik, je, jij, henk, wij, zij, het,.....quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Als je wilt taalneuken, dan is het "ik irriteer mij aan" of "wij ergeren ons aan"...
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:43 schreef remlof het volgende:
MEN is voor mensen die zich niet ergeren, KLB is voor mensen die dat wel doen.
Dus schopje KLB en als bonus een verbetering van je TT
Ik wil wel taalneuken: dan is het: "het irriteert mij" of "wij ergeren ons aan..."quote:Op maandag 27 juli 2009 14:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:55 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Ik wil wel taalneuken: dan is het: "het irriteert mij" of "wij ergeren ons aan..."
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:13 schreef FNM het volgende:
oke mensen
ik erger mij dus dood aan mn toetsenbord
af en toe dan is de instelling van mn toetesnbord in de war
BV: dan doe ik : en krijg ik +
ik ben nogal een intensieve msner dus dit is ontzettend irriitand.
wie weet hoe ik dit kan verhelpen?
Jezus christus waar heb je die grot trol vandaan?quote:
Hey dat is ook nog wel een leuke.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:18 schreef defabiman het volgende:
[..]
Jezus christus waar heb je die grot trol vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Je moeder is gay!!!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:55 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Zinnen beginnen met een hoofdletter en eindigen met een punt.
Verder schrijf/type je "geïrriteerd" met een trema.
Plus luisteren naar H.I.M. is gay.
is coolquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:08 schreef osmo het volgende:
HAHA
Iedereen met z'n spelling lachen terwijl het aan zijn toetsenbord ligt!
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:08 schreef osmo het volgende:
HAHA
Iedereen met door z'n spelling lachen terwijl het aan zijn toetsenbord ligt!
Ja? Les 1: Nederland. Met een hoofdletter. En 2: wat maakt het uit dat je pas 4 jaar in Nederland woont. Je kan het toch eerder hebben geleerd.quote:
Zucht, immigranten die denken dat ze het recht hebben om de Neerlandse taal te verloederen omdat ze hier 'pas' vier jaar wonen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef FNM het volgende:
ik woon pas 4 jaar in nederland!
Ik niet. Ik behoud US international. Anders kan je niet meer simpel é, è, ü etc meer doenquote:
ja dan moet je wel heel lomp zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja? Les 1: Nederland. Met een hoofdletter. En 2: wat maakt het uit dat je pas 4 jaar in Nederland woont. Je kan het toch eerder hebben geleerd.![]()
Dank u wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:54 schreef Jordy-B het volgende:
Nou ja, dat Ctrl+Shift-gebeuren, dus.
Mocht je het gewoon irritant vinden, dan kan je bij de landinstellingen alle toetsenbordinstellingen weggooien behalve US-international (wat de standaard is). Ctrl+Shift schakelt tussen de ingestelde toetsenbordinstellingen, maar als er maar één toetsenbordinstelling in de lijst staat, valt er helemaal niet te schakelen en is het probleem dus opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |