Mijn ex is nu ook weer vollop gaan stappen en onderneemt dingen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zat serieus te denken of ik dat topic niet had geopend rond dezelfde periodeMijn ex zijn ideale dagen bestonden uit gamen op de bank enne.. gamen op de bank. Doordat hij zo jaloers was ging ik nooit uit tot ik na 4,5 jaar zoiets had van, sodemieter op. Ben mijn eigen ding gaan doen, t muziekwereldje ingerold als fotograaf, uiteraard weer knallende ruzies thuis en toen was het
Nooit meer, was verdorie 22, leefde alsof ik 60 was.
Dus dat had ik ook willen aanraden, snel je biezen pakken maar dat was in de tussentijd al gebeurd
Mijn ex heeft overigens een nieuwe vriendin, waar hij wel dingen mee doet. Ben blij voor ze, misschien heeft hij ervan geleerd, maar misschien is dat ook wel omdat t nog pril is, aard van t beestje ofzoiets..
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef TheaTraal het volgende:
Heb ook zo'n relatie gehad, met trouwplannen ed.
2 Weken voor het huwelijk toch besloten niet door te zetten.
Heb uitdaging nodig in een relatie, wil niet mijn hele levensweg met hem al uit kunnen stippelen.
Nu ben ik 1,5 jaar samen met iemand waar ik me gelukkig bij voel en waar ik nog steeds uitdaging in zie.
Maar je kunt er door samen te praten ook wel weer heel wat van maken.
Beter dan als wanneer je getrouwd bent en kinderen hebtquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef SolidasRock het volgende:
2 weken voor het huwelijk besluiten dat je een uitdaging nodig hebt. WTF
Ach, mijn ex (een vrouw dus) deed precies het zelfde. Zal wel door de verandering komenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Mijn ex is nu ook weer vollop gaan stappen en onderneemt dingen..
Rare wezens mannen
Ik vind dit echt wat voor een vrouw. 2 weken voor een huwelijk ineens iets beseffen...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:02 schreef TheaTraal het volgende:
[..]
Beter dan als wanneer je getrouwd bent en kinderen hebt
lekker zoenen onder invloed van MDMA.... sowieso een aanrader natuurlijk, maar ook best leuk met je eigen vriend of vriendinquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef l3laster het volgende:
pff op je 20e al burgelijk willen doen... dan ben je niet lekker in je hoofd....
op je 20e hoor je in de kroeg te hangen, naar decibel te gaan en gewoon lol hebben niet bank hangen
Dan moeten er toch wel een behoorlijke tijd bepaalde gevoelens opgekropt hebben gezeten... Lijkt me zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind dit echt wat voor een vrouw. 2 weken voor een huwelijk ineens iets beseffen...
Klinkt niet gezond inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan moeten er toch wel een behoorlijke tijd bepaalde gevoelens opgekropt hebben gezeten... Lijkt me zo.
Klinkt meer als cold feet, al wetende hoe de rest van je leven er uit zal zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dan moeten er toch wel een behoorlijke tijd bepaalde gevoelens opgekropt hebben gezeten... Lijkt me zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |