abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 19:50:07 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71374429
Ow Kersjes... wat balen joh!
Pietlut-mode... hoe kom je bij bs als afkorting voor een blaasontsteking?
pi_71374495
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71375327
Kersjes, wat enorm balen zeg Toch maar bellen... het moet maar he? Helaas...
Fijn dat alles ok was freecell en Rocka
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 juli 2009 @ 20:22:57 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71375490
balen Kersjes
Sterkte meid. Hopelijk kan jij je morgenfris gewoon vrolijk melden.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:25:41 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71375579
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:51 schreef huuphuup het volgende:
Fijn dat alles goed was Free of goed genoeg in elk geval

Kers bah wat rottig ik hoop voor je dat je je morgenochtend weer kunt melden met een niets-aan-de-hand post. Dit is ook niets zo

BE hahahaa ik had het niet eens gezien mn lief gebruikt bs altijd voor bullshit
Zo ken ik hem ook, en dat lees ik dus ook steeds. Vandaar mijn vraag.
pi_71375595
Mefke, als het een gave vacature is... waarom dan niet reageren... Niet geschoten is altijd mis en wie weet kunnen ze wel wachten tot kerst...?!
Balen dat de fysio geen pasklare oplossingen had, maar ik hoop dat de tips en tricks wat voor je doen!

Rock, lekker dat je weer bent goedgekeurd .

BE, zaterdag subtropisch... nee toch .

Kers, niet weer blaasontsteking toch... toch maar bellen....
Ik duim dat het meevalt!
Fake it till you make it...
pi_71375766
He Kersjes wat naar weer. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 27 juli 2009 @ 21:14:37 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71377169
Wat is het toch heerlijk om af en toe dat kamertje in te lopen en te mijmeren over hoe daar binnnenkort zo'n ieniemini babietje ligt te slapen!
En boven is gewoon alles op orde, en de bijkeuken is netjes opgeruimd en... en... Ik geloof dat mijn rust op slag weergekeerd is.
Ik kan me overgeven aan het schrijven van geboortekaartjes enzo!
Zo hou ik het nog wel even vol denk ik. Wat een heerlijk gevoel dat alles nu klaar en opgeruimd is.

F. en ik zijn enorme rommelkonten en dat gaat dan stapelen en dan moet dat weer verplaatst en stof en zo hoopt op. Nu is dat allemaal weg!

Als Sasha uit logeren is van de week ga ik de box in babystand zetten. Eerst even goed soppen natuurlijk, want er zit een hoop appelsap en liga op zo hier en daar.
Ben benieuwd wat Sasha daarvan gaat vinden, dat hij er strakjes echt niet meer in kan.

*zwijmel*
Wat is dit lekker zeg!
* Brighteyes kreeg een pm-etje over dat het begrijpelijk was dat ik zo nieuwsgierig was, maar dat ik ook niet moest vergeten te genieten van dat kindje nog in mijn buik en dat het ook de laatste dagen zijn dat Sasha ons enige kind is en idd... dat is ook zo, en dat is ook heerlijk en leuk en... en...
Ik schakel maar eens door naar de relax-stand!
pi_71377214
Awww BE Klinkt heerlijk zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 27 juli 2009 @ 21:21:52 #60
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71377378
Och hou op BE, ik word er schijtjaloers dat je uberhaupt al overzicht hebt en het gewoon eigenlijk al helemaal voor elkaar hebt

ps. toch maar effe hier: vandaag 2 uberschattige babyjeansjes gekocht bij de Action voor 3 eulo p/st! Aanrader voor de stoere meidenmama's en papa's!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71377400
BE
klinkt als een heerlijke omslag geniet ervan!

Ik moet zeggen dat ik me er ook wel heel erg van bewust ben dat dit de laatste paar weken zijn dat mn lief en ik alleen met zn tweetjes zijn en dat dit de laatste paar weken zijn dat ik zo mn beebje in mn buik voel Een hele gekke gedachte wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71378746
He Kersjes wat naar Hoop dat je snel weer thuis bent!
Karin, Ik hoop dat je dit keer een betere placenta bevalling hebt!
BE, fijn dat alles nu heerlijk op orde is!

En de rest ben ik weer vergeten Er waren wat goeie controles en uitslagen? Super!

Hier net terug van een informatie avond over de bevalling enzo. Vriend was mee en het was echt goed informatief. Met een maand of 2/3 is er weer een en dan gaan we daar ook zeker heen

Morgen gaan we naar Giethoorn, lekker op het water in een fluisterboot. Heb er helemaal zin in.

Verder geen nieuws hier. Baby nog steeds niet gevoeld. Liefs!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71379807
Jeetje Kers...ik hoop toch op positief nieuws voor je

BE Je klinkt zo flieft, lekker van genieten joh.

Vlindur veel plezier morgen, maar wat is een fluisterboot?

Freecell hoera voor de goede uitslagen behalve dat schimmeltje dan, maar goed als je er geen last van hebt...dan kan het wrs geen kwaad voor nu hé?

Nijna, hoe is het met jou?

Pfff het was een druk dagje, wel gezellig met al die vriendinnenaanloop, maar nu moet ik toch echt weer even rusten

Gister was ik trouwens helemaal emo van de gedachte dat we straks niet meer met zijn tweetjes zijn maar met zijn drietjes Pff die hormoonwinkel in je lijf toch hé als je zwanger bent

Mijn vriendin gaat zaterdag op vakantie en komt de 29e terug...dan is mijn kindje mss wel al gewoon geboren! Wat een raar idee!
#geen
  maandag 27 juli 2009 @ 22:52:02 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71380232
Ik ben er weer!
Urine was schoon, CTG waar ik een uur aan gelegen heb heeft niks afwijkends geregistreerd en ik heb geen ontsluiting. Er zit wel een randje (van de bmm?) een beetje los, maar omdat ik al 36 weken ben en al eens een kind gebaard heb is dat niet vreemd. Urine is op kweek gezet en bij mijn afspraak op de poli voor donderdag zien we wel verder.
Geen blaasontsteking, wel pijn. Gelukkig mag ik paracetamol gebruiken en ik moet lekker rustig aan doen verder.
We hebben Devin nog even opgehaald bij mijn ouders, hij was om 22:15 uur nog steeds wakker en wilde steeds "naar papa mama toe". Hij ligt nu lekker in zijn eigen bedje te en dat ga ik ook doen. heb dankzij een door hormonen gevoede huilbui hoofdpijn waar je u tegen zegt.

Oh , en een blaasontsteking is toch pure bs
Mijn god, hoe kwam ik erop?
.... met gevoel voor drama....
pi_71380447
fijn dat er niets aan de hand is Kers lekker slapen nu dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 27 juli 2009 @ 23:00:13 #66
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71380506
Oh Kers, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk is de kweek ook negatief. (ik vind dat positief en negatief bij medische uitslagen wel eens verwarrend...)

Lekker een paracetamolletje tegen de hoofdpijn, zorgen dat je genoeg gedronken hebt en dan lekker naar bedje toe joh.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71380567
DuchessX Dat is een bootje met een elektrische buitenboord motor. Maar dan heel stil. Het is een soort van punterbootje, maar dan voor luie mensen

Kers, fijn dat je weer thuis bent! Lekker slapen meid!

* Vlindur doet de laptop uit, tot morgen ofzo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71380679
Kers wat fijn dat er 'niks' aan de hand was zeg behalve de stress, huilbui en pijn dan . Lekker slapen dan nu Fijn voor Devin dat hij weer lekker in zijn eigen bedje ligt ook.

Vlindur bedankt voor de uitleg Veel plezier en wie weet wie weet ga je de beeb wel voelen door het schommelen van de boot...
#geen
pi_71380976
Duch, ik ben al 2 dagen wat beter in mn hum... . Dank je.
En ook heel strontnieuwsgierig naar onze 2e telg hoor... *nog even geduld*.
Pas goed op jezelf! Nog gerommel gehad?

Kers, gelukkig geen blaasontsteking en Devin lekker weer thuis!
Fake it till you make it...
  maandag 27 juli 2009 @ 23:38:19 #70
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71381650
Haai! Spuit 11 komt vanuit bed nog even langswaaien

Kersjes, ben blij voor je dat je weer thuis bent, da's tocb altijd het fijnst

BE, wat klink jij geweldig Zen! Hoe fijn, ik ben superblij voor je..

DuchessX, raar idee dat het nu bijna zo ver is, maar ook wel heel erg leuk en spannend denk ik! Geniet er nog maar ff van

Vlindur, oeh, met zo'n fluisterbootje schijnt echt superleuk te zijn, heel erg veel plezier

Bij ons zitten de kledingkasten in elkaar en de kleding erin. Hopelijk hebben we morgen nog even tijd om alle troep naar de grote inbouwkast te verplaatsen, dan kunnen we overmorgen schoonmaken in huis en kunnen we volgende week gaan kijken voor vinyl voor de vloer en behang! Fijn gevoel dat er schot in de zaak zit Dan moet ik nu echt mijn oogjes sluiten, truste!
3!
pi_71381942
Leuk, al een klein beginnetje dus voor de kinderkamer, Incantrix!

Kersjes, jeetje wat een gedoe toch alweer, gelukkig ben je al weer thuis, en nu duim ik voor rustige laatste weekjes voor je

Hier alles best, voel baby veel. Nog steeds vooral in de ochtend en avond. En oja, soms zie je er echt mn buik van bewegen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71384066
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:07 schreef freecell het volgende:
BE kamertje klaar, hoezee!

En LLM's walvisze zaterdag dan maar

Hier begin het bekkengeklooi nu alweer vanmiddag uur gelopen met L. op mijn rug en ik kwam nog nèt weer thuis Auwe! Misschien toch weer ff een fysio opzoeken.... (mijn chiropractor van de vorige keer is weg )
nog een!!!!!!!!!!!!????
pi_71384078
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:16 schreef innepin het volgende:
Awww BE Klinkt heerlijk zo
volgens mij mag jij nu best wel of niet?

Sterkte met de laatste loodjes
pi_71384209
Ik ben nog wakker én nog maar 4 weken ofwel 28 dagen te gaan!
Vanaf volgende week meldplicht!

Oeh het komt allemaal zo dichtbij, maar ik ben ook zo supernieuwsgierig naar mijn lieve kleine meisje
*zucht*

Voor haar doe ik alles. Pure moederliefde of hoe je het noemen wil, zij is nu al het allerbelangrijkste in mijn leven en ik denk niet dat dat ooit zal veranderen

Kom maar in mijn armen lief Ukje, mama is er voor jou, je bent zo ontzettend welkom!!!
#geen
  dinsdag 28 juli 2009 @ 05:51:58 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71385126
goede morgen, na dik 2 uur draaien keren toch maar m'n bed uitgekomen.
het voorwerk is weer begonnen, en nu ik beneden zit ebt het weer langzaam weg.

Hier trouwens niet die nieuwschierigheid, of de zenuwen die vriend heeft, maar angst, zit me ook aldoor af te vragen voor hoelang is het dit keer.
echt een vervelende gedachte, en moet dat ook echt los laten.
Maar goed daar kom ik ook wel weer uit, en ik hoop snel.

BE wat klink je toch gelukkig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')