Ah dus 50% overschrijd iedere maand de FUPquote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef sanger het volgende:
[..]
En die FUP is een gemiddelde van alle gebruikers geloof ik.
BIj Vodafone is wat ze onder 'Faire Use' verstaan, het gemiddelde gebruik, maal 10. Volgens mij deed KPN iets soortgelijks.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:01 schreef sanger het volgende:
[..]
En die FUP is een gemiddelde van alle gebruikers geloof ik.
Het lijkt me inmiddels redelijk duidelijk dat het bedrijf van TS niet zo goed is afspraken maken, of contracten doorlezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:35 schreef _Flash_ het volgende:
Heeft je bedrijf geen policy voor dit soort dingen? Net als voor mobiele telefonie dat je niet teveel prive of naar het buitenland belt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef Space-Chinees het volgende:
Wellicht heeft hij met deze vrouw gechat.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:18 schreef UncleSam het volgende:
Gsm-chat kost vrouw 10.000 euro
TS is toevallig een Belgische vrouw en was op vakantie in Frankrijk?
Met z'n 3500 per maand moet het in een half jaartje te doen zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die heeft 3 bijbaantjes om die rekening te kunnen betalen
en dat is drie maalquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Hardrebel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)met_gsm_9800_eu.html
3GB per dag is geen absurd gebruik. Elke dag een dvdtje binnenhalen en je zit er al overheen.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:45 schreef Velocitas het volgende:
Dat zegt de rekening ja; iets van 90 GB. Dat is elke dag meer dan 3GB. Het ding heeft dag en nacht weet ik het veel wat gedaan; we zijn er zelf nog niet uit. Vraag me ook ten zeerste af of het dan ook wel klopt.
Maar ik vraag me sowieso af waarom KPN dit zo maar door laat gaan. Alsof iemand echt van plan is 10K per maand te gaan zitten internetten.
Nee, dan sturen ze de politie langs, om je plantjes mee te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Alsof het energiebedrijf je belt als je twee weken lang stroom slurpt.
Nederlands en wiskunde zijn zeker niet je sterkste punten?quote:Ah dus 50% overschrijd iedere maand de FUP
Hou toch op zeg, eigenverantwoordelijkheid. Ken je dat woord? Of moet werkelijkwaar ieder bedrijf / instelling je handje vasthouden.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:02 schreef Velocitas het volgende:
[..]
Die keuze is er dus niet geboden. Medewerker ging naar KPN met de vraag naar mobiel internet voor e-maildoeleinden, en toen werd een dongel overhandigd. Er is niet gewezen op de mogelijkheid van internet af te knijpen na overschrijding datalimiet - ikzelf wist niet beter dan dat we die mogelijkheid sowieso hadden, blijkbaar niet dus.
Dan heeft ze zeker voor snelheid gekozen en niet voor Zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:53 schreef LastRequest het volgende:
Zelfs mijn moeder die voor dr werk een dongel (of soortgelijk iets van Vodafone geloof ik) meegekregen heeft om op vakantie te kunnen werken, heeft van tevoren uitgezocht hoeveel het ging kosten...
Ze schrok daar (terecht) zo enorm van dat ze 'em alleen gebruikt wanneer écht nodig.
Ze heeft niet zelf gekozen, ze kreeg hem van het bedrijfquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:35 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dan heeft ze zeker voor snelheid gekozen en niet voor Zeker?
Als de FUP het gemiddelde was, en niet x keer het gemiddelde, dan zou inderdaad een groot deel van de gebruikers deze overschrijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nederlands en wiskunde zijn zeker niet je sterkste punten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |