Ook heel leuk en lekker idd! Moet je vragen voor het knusje tafeltje voor tweequote:Op maandag 27 juli 2009 11:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
La Petit Bonheur is heel erg gezellig met een erge goede kaart midden in het centrum. Wel een wat duurder restaurant. En anders gewoon een restaurantje aan de Platielstraat?
Die dus. Heb ik overigens nog een tijdje gewerkt. Inrichting en de menukaart zijn heel erg leuk. Vooral als je verzot bent op typisch Belgische dingen als zelfgesneden friet e.d.quote:
Oe, weer een pluspuntje.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die dus. Heb ik overigens nog een tijdje gewerkt. Inrichting en de menukaart zijn heel erg leuk. Vooral als je verzot bent op typisch Belgische dingen als zelfgesneden friet e.d.
Euh ja, dat ging dus niet...quote:
Beetje snel gelezen dus. Maar als ze weer open zijn en je bent in de buurt dan moet je zeker en keer langs gaan TS.quote:
Er zijn al volop mosselen hoor, dus die zullen ze daar ook wel hebben!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef Karina het volgende:
Dat Witloof ziet er leuk uit zeg! Maar "mossels" zullen ze nu nog niet hebben denk ik. Wel fritten
Ja, had inderdaad begrepen dat die erg leuk en lekker was.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje snel gelezen dus. Maar als ze weer open zijn en je bent in de buurt dan moet je zeker en keer langs gaan TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |